Vieraan naisen hiuksia miehen vaatteissa
Olen ruvennut löytämään mieheni vaatteista pitkiä vaaleita hiuksia jotka eivät ole minun. Kysyin hiuksista ja mies ei osannut sanoa, epäili niiden tarttuvan töissä. Niitä on löytynyt alushousuja myöten ja en saa epäilyäni jostain salasuhteesta pois mielestäni. Ylireagoinko vai pitäisikö asia selvittää jotenkin?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Pitkiä vaaleita?
Jo on miehellä todella huono naismaku.
Ensin alkaa olemaan sinun näköisen pullasorsan kanssa ja sen jälkeen yrittää korjata virhettään ja hommaa itselleen vielä BLONDIN pantavaksi.
Surullista, niin surullista..
Eipä olisi mies tuossa alhon ja murheen tilassa, eikä olisi tarvetta pettää jos olisi ymmärtänyt jo heti alkuunsa hankkia itselleen Aidon punapään.
Niitä on vain niin hiton vähän ja on todella vaikea löytää.😪
..ei mitään pimppi touhui ois?
Ihan vaan kaverin puolesta kyselen..
Ei kai kalsareihin tartu hiukset. Muuten ihan hyvä alku.
Työpaikalta voi hyvin tarttua toisten hiuksia omiin vaatteisiin. Oudolta kuulostaa hiukset kalsareissa. Olisivatko voineet pudota muista vaatteista kun mies on illalla riisunut kotona vaatteensa pinoon.
Jos kalsareistakin löytyy hiuksia niin kyllä minuakin epäilyttäisi. Minun ja mieheni vaatteista ei ole ikinä löytynyt vieraita hiuksia, joten ei se nyt ihan tavallista ole että työkaverin hiuksia löytyy vaatteista.
Luultavasti salasuhde miehen kanssa, jolla on vaaleat ja pitkät hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Naisen häpykarvoi?
:Ddd saa aika pitkät karvat olla
Kekkosen hiukset ovat arvokkaita, ne ovat sentään ihan aitoa nahkaa.