Voitaisiinko kerrankin vain kehua vastakkaista sukupuolta?
Naisena sanoisin, että suurin osa miehistä on kunnollisia. Monet miehet ovat todella mukavia ja hauskoja. Usein keskustelu miesten kanssa on vaivatonta ja mutkatonta.
Pidetäänkö ketju kerrankin positiivisena?
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset pilasi taas hyvän ketjun, kun alkoivat tekeytymään M28ksi ja nyt ketju on täynnä naisvihaa, joka on tullut "mieheltä", joka on ainakin kaksi eri naista.
Yhyy yhyy yhyy 😭😭😭
Minuakin itkettää näiden incelien salaliittoteoriat. :'(
M28
Suomalaiset miehet ovat maailman parhaimpia miehiä kun jopa korkeasti koulutetut ja älykkäät japanilaiset naiset haluaa niitä. Suomalainen mies on parasta, mitä me naiset voimme saada elämässämme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihailen miestä, jolla on itsehillintää, ettei rupea nyrkkien ja puukkojen kans heilumaan, jos jokin suututtaa miestä.
TÄMÄ! Eikä kontrolloi naista, peseytyy ja pesee hampaat aamuin illoin, yleissiisti koti hänellä.
Juuri tämä parasta.
Vaatimustaso on helvetissä. Olen pessyt hampaani lapsesta saakka itse aamuin illoin enkä heilu missään tappeluita etsien, ihailetko minua?
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat ihania, etenkin arabialaiset. Mikään ei ole niin kuuma kuin arabialainen mies! Nami-nam!
Niin, masokisti voikin tykätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihailen miestä, jolla on itsehillintää, ettei rupea nyrkkien ja puukkojen kans heilumaan, jos jokin suututtaa miestä.
TÄMÄ! Eikä kontrolloi naista, peseytyy ja pesee hampaat aamuin illoin, yleissiisti koti hänellä.
Juuri tämä parasta.
Oho, miks alapeukkuja ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämä parasta.
Vaatimustaso on helvetissä. Olen pessyt hampaani lapsesta saakka itse aamuin illoin enkä heilu missään tappeluita etsien, ihailetko minua?
Kyllä, mutta mikä mielestäsi tässä oli huonoa ?
Miehet tekee loistavaa musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämä parasta.
Kyllä, mutta mikä mielestäsi tässä oli huonoa ?
Ihailet miehiä asioista joihin alakouluikäisen pitäisi pystyä. Ei se minusta ole mikään kehu, vaan tosi alentuvaa. Hienosti jaksoit pestä hampaat etkä tapellut Mikon kanssa
Riikka Purra on loistava valtionvarainministeri ja puolueen puheenjohtaja
m36
Vierailija kirjoitti:
Miehet tekee loistavaa musiikkia.
Tuo oli Kanyen puhe -laulua
Ei ongelma ole se, etteikö kunnollisia miehiä olisi. Me naiset tiedämme, että heitä on. Ongelma on se, että ne katkeroituneet ja päästään vialla olevat pellehermannit, joihin väkisinkin etsiessämme törmäämme, vievät kaiken energian ja mielenkiinnon jatkaa etsimistä.
Venäläiset naiset ovat kauniita
t. mies
Miehenä ihailen lapsettomia, synnyttämättömiä naisia.😍Ovat kauniita ja turmeltumattomia.
Vierailija kirjoitti:
Venäläiset naiset ovat kauniita
t. mies
Juu-u, kilo pakkelia ja nälkäkiukkuisena, mustiksina suomalaiselle naiselle ja jopa sukulaisillekin.
Täällä näköjään mammat on heti alapeukuttamassa ja väittämässä vastaan, jos joku mies jotain uskaltaa sanoa.🙄
Vierailija kirjoitti:
Täällä näköjään mammat on heti alapeukuttamassa ja väittämässä vastaan, jos joku mies jotain uskaltaa sanoa.🙄
Naisilla tuo sosiaalinen tuomitseminen on geeneissä.
Juuri tämä parasta.