Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitaisiinko kerrankin vain kehua vastakkaista sukupuolta?

Vierailija
14.01.2025 |

Naisena sanoisin, että suurin osa miehistä on kunnollisia. Monet miehet ovat todella mukavia ja hauskoja. Usein keskustelu miesten kanssa on vaivatonta ja mutkatonta.

Pidetäänkö ketju kerrankin positiivisena?

Kommentit (117)

Vierailija
41/117 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet ovat maailman parhaimpia miehiä kun jopa korkeasti koulutetut ja älykkäät japanilaiset naiset haluaa niitä. Suomalainen mies on parasta, mitä me naiset voimme saada elämässämme.

Samaa mieltä.

Vierailija
42/117 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näkyy, kuinka miehet eivät osaa kehua naisia :D

Hih hih, minä en usko ollenkaan että nuo kommentit kirjoittaneet henkilöt ovat miehiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/117 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ny, kaikkien naisten mielestä on ihanaa olla pervojen setien tiirailtavana tai tulla viimein arvostetuksi kun tekee miehelle lapsia. 

No niin tämäkin ketju meni miesten haukkumiseksi.

Kuka yllättyi?

Sun mielestä ei ole mitään eroa sanoa, että tykkää jonkun ihmisen seurasta vs sanoa, että tykkää siitä kun se ihminen rakentaa sulle kodin ja tekee lapsen? 

Vierailija
44/117 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia on miellyttävää katsella. Ulkonäöstä pidetään huolta. Naisten kanssa on myös mukava jutella. Erilainen lähestymistapa moniin asioihin kuin meillä miehillä.

Kenellä meillä miehillä? 

Vierailija
45/117 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin vihaan miehiä

Vierailija
46/117 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ny, kaikkien naisten mielestä on ihanaa olla pervojen setien tiirailtavana tai tulla viimein arvostetuksi kun tekee miehelle lapsia. 

No niin tämäkin ketju meni miesten haukkumiseksi.

Kuka yllättyi?

Keiden miesten? Paria kommenttia arvostelin koska ne eivät olleet mitään kehuja

Vierailija
47/117 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet ovat maailman parhaimpia miehiä kun jopa korkeasti koulutetut ja älykkäät japanilaiset naiset haluaa niitä. Suomalainen mies on parasta, mitä me naiset voimme saada elämässämme.

Propagandaa 💩

Vierailija
48/117 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se, että japanilaiset ja jopa korealaiset naiset unelmoi ihan tavallisista suomalaisista duu arimiehistä kertoo paljon suomalaisten miesten maineesta Aasiassa. Ja ihan ympäri maapalloa.

Vierailija
49/117 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vielä joskus tapaan sen yhden miehen, joka on kunnollinen. Positiivisen toivon kautta.

Se ei ehkä ole ensimmäinen, toinen, kolmas tai neljäskään, mutta kyllä se sieltä löytyy. Hyviä miehiä on olemassa. Älä luovuta.

Vierailija
50/117 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se, että japanilaiset ja jopa korealaiset naiset unelmoi ihan tavallisista suomalaisista duu arimiehistä kertoo paljon suomalaisten miesten maineesta Aasiassa. Ja ihan ympäri maapalloa.

Totta.

Vierailija
51/117 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto paranee koko ajan. Sanoinkin sen puolisolle. Ei enää vaadi minulta mitään. Hoitaa kaiken yksin.

Vierailija
52/117 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset puhuvat vain kivoja asioita muista naisista? Miehet puhuvat vain kivoja asioita muista miehistä? Sukupuolet puhuvat pahaa vain siitä sukupuolesta mitä eivät itse edusta? 

Koska itse määritän itseni ihmisenä, joka vain sattuu olemaan sukupuoleltaan nainen, minulla on jotenkin hankala ymmärtää miksi meidän pitäisi nyt höpötellä kivoja asioita vain miehistä vain siksi, että olen nainen?

Vierailija
53/117 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään kehua itseäni, koska kukaan muu ei sitä tee.

M28

Vierailija
54/117 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hear, hear. Täysin samaa mieltä.

Yläpeukutan aina omat sössötykseni ja komppaan niitä Hear, hear-hokemalla.

M28

Vierailija
55/117 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen inceli, joka jauhaa japanilaisista naisista.

M28

Vierailija
56/117 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vielä joskus tapaan sen yhden miehen, joka on kunnollinen. Positiivisen toivon kautta.

Mitä kylvää sitä niittää.

Moni kokee suurena vääryytenä sen, että meidän itsemme pitäisi muuttaa jotakin itsessämme siksi, että muut ihmiset ovat niin ahdasmielisiä, etteivät osaa hyväksyä meitä sellaisinaan, kuin olemme.

Vierailija
57/117 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa on paljon naisia, jotka esiintyy miehinä... Yrittävät saada miehet näyttämään huonoilta. Tuo M28 on selvästi nainen.

Vierailija
58/117 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muutenkin pitkälti naisen heikkoa asemaa rummuttavaan keskusteluun pohjalta ollut paljon parjatun ja väärinymmärretyn osapuolen, miesten, puolella. Palstan hyeenalauman mielestä olen siis mies. Mitä jos kuitenkin kuunneltaisiin mitä joku sanoo, eikä puututa siihen kuka kommentin sanoo?

Tykkään jankuttaa omia juttujani täällä, vaikka ketään ei kiinnosta.

M28

Vierailija
59/117 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset puhuvat vain kivoja asioita muista naisista? Miehet puhuvat vain kivoja asioita muista miehistä? Sukupuolet puhuvat pahaa vain siitä sukupuolesta mitä eivät itse edusta? 

Koska itse määritän itseni ihmisenä, joka vain sattuu olemaan sukupuoleltaan nainen, minulla on jotenkin hankala ymmärtää miksi meidän pitäisi nyt höpötellä kivoja asioita vain miehistä vain siksi, että olen nainen?

Niin, valtaosa ihmisistä on varsin asiallista ja neutraalia väkeä.

Vierailija
60/117 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa on paljon naisia, jotka esiintyy miehinä... Yrittävät saada miehet näyttämään huonoilta. Tuo M28 on selvästi nainen.

Mäkin oon sitä mieltä, että tuo M28 on palsta aisten tekemä hahmo, jonka kautta pilkkaavat nuoria miehiä ja levittävät epäsuoraa miesvihaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme