Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaveri mollaa jatkuvasti???

Vierailija
14.01.2025 |

Aloitin käymään bodypumpissa kuukausia sitten. Eilen hän painoi mahaani ja sanoi että ei se pömppö ole kadonnut, enkö jumppaa tehokkaasti. Myyjänä työskentelyä halveksuu ääneen (olen myyjä) Exäni ulkonäöstä sanoi aiemmi että ulkonäöltä kun mulle suunniteltu. Kaveruus kestänyt lapsesta. Kaveri itse ehkä XxL kokoa, mä pieni L.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä töykeistä sanomisista voi sanoa suoraan, että "tuo oli ikävästi sanottu" tms. Ei tarvitse tölväistä mitään takaisin, mutta tölväisyjä ei tarvitse ottaa vastaan. Katsopa, miten kaverin ilme muuttuu.

Ei se tunnu jos on sikailkeä

Vierailija
22/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua...

Vierailija
24/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa pysyä samalla tasolla

Vierailija
25/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaveri 

Vierailija
26/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulla on idioottikaveri?

Vierailija
27/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttikaveri sulla.

Vierailija
28/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille: "Tuki läski turpas!"

Vierailija
29/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tollanen kaveri ennen. Alkoi piikittelemään ihan turhan päiden oudoista asioista, kuten esim vihjailemalla useasti miten mieheni on tasokkaampi yksilö kuin minä, tai yhtäkkiä kesken kaiken normaalin juttelun vetäisi jonkun kömpelön aasinsillan sanoakseen nenääni pottunokaksi tai sanoakseen silmiäni pieniksi siansilmiksi, hiuksiani ohuiksi tms. Eräästä vaatekaupasta hän sanoi, että siellä on myynnissä isojakin kokoja eli jotain voisi mahtua sullekin. 

Ei tuntunut kivalta, joten aloin vähentää yhteyden pitämistä. 

Vierailija
30/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitäisi ennemminkin kysyä itseltäsi miksi olet tuon ihmisen kanssa vielä tekemisissä.

niiii.. entä jos levittää huhuja jos pistän poikki välit?

No sitten levittää. Ei kannata pelon takia ilkimyksen kanssa kaveerata. Olen kokenut selän takana tehdyn mustamaalauksen, se on inhottavaa. Toisaalta selvisi keihin voi luottaa ja keihin ei.

Vierailija
31/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollainen "kaveri". Ollaan tunnettu ihan syntymästä asti. Hän on tehnyt tuota aina, on hyvin ristiriitainen persoona- välillä ihana, antelias ja empaattinen ja seuraavana hetkenä suorastaan ilkeä. 

On aina mollannut ja piikitellyt kaikilla tavoin sille päälle sattuessaan, nuorempana se oli jo valmiiksi huonolle itsetunnolleni ihan hirveää, nykyään se menee toisesta korvasta ulos samantien kun tiedän että se kertoo vain hänen omasta huonosta olosta itsensä kanssa. Hän ei varmaan eläessään ole tuntenut aitoa onnea ja hyvää oloa ja se vain huokuu hänestä.

Oon pitkäksi aikaa laittanut välitkin poikki tuon käytöksen takia mutta on kuitenkin ihanina kausinaan auttanut minuakin elämäni aikana niin monesti että koen vähän velvollisuudekseni koittaa ymmärtää tätäkin vaikeaa persoonaa.

Vierailija
32/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuollainen "kaveri". Ollaan tunnettu ihan syntymästä asti. Hän on tehnyt tuota aina, on hyvin ristiriitainen persoona- välillä ihana, antelias ja empaattinen ja seuraavana hetkenä suorastaan ilkeä. 

On aina mollannut ja piikitellyt kaikilla tavoin sille päälle sattuessaan, nuorempana se oli jo valmiiksi huonolle itsetunnolleni ihan hirveää, nykyään se menee toisesta korvasta ulos samantien kun tiedän että se kertoo vain hänen omasta huonosta olosta itsensä kanssa. Hän ei varmaan eläessään ole tuntenut aitoa onnea ja hyvää oloa ja se vain huokuu hänestä.

Oon pitkäksi aikaa laittanut välitkin poikki tuon käytöksen takia mutta on kuitenkin ihanina kausinaan auttanut minuakin elämäni aikana niin monesti että koen vähän velvollisuudekseni koittaa ymmärtää tätäkin vaikeaa persoonaa.

Millä tavalla hän piikittelee? Tuo kuulostaa todella todella hirveältä

Vierailija
33/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverisi ihanat kaudet voivat olla silkkaa manipulointia. Käyttäytymällä ajoittain avuliaasti ja sinua huomioivasti hän varmistaa sen, että pysyt hänen rinnallaan silloinkin, kun hänellä on "vaikeaa". Jos hän olisi aidosti antelias ja empaattinen, hän olisi sitä valtaosan ajasta. Huonoina kausinakin hän olisi korkeintaan lyhytsanainen, poissaoleva tai ehkä tavanomaista ärtyneempi mutta että ilkeä ja mollaava? Jokin ei nyt täsmää.

Toivoisin, että ihmiset lakkaisivat yliymmärtämästä huonosti ja inhottavasti käyttäytyviä kavereitaan. Kenelläkään ei ole velvollisuutta roikuttaa mukana ihmistä, jonka käytöksen perusteella et koskaan voi olla varma siitä, onko kyseessä ystävä vai sittenkin vihollinen. Kaverilla voi olla paha olo ja se on ok ja hyväksyttävää. Se taas ei ole, että hän laittaa sen eteenpäin kiusaamalla sinua. Efekti on sama kuin pakkasella housuun pissaamisessa: ensin lämmittää mutta hetken kuluttua olo on kahta kauheampi ja housuun päässeet pissat hävettävät. Toisin sanoen kenenkään paha olo ei katoa sillä, että yrittää saada vielä pahemman olon jollekulle toiselle.

Vierailija
34/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisi että olisit myös xxl.

Vierailija
35/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole kaveruutta. Hivuttaudu hiljalleen pois. Mutta älä sano takaisin mitään loukkaavaa koska silloin se tyyppi voittaa kun saa sut tekemään samaa. Eli lopeta olemasta kaveri. Se on kade ja mulkku

Outo oletus. Eihän me täällä tiedetä yhtään miten mulkku ap on.

Vierailija
36/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaan välit poikki. ei ole ansainnut sua!

Vierailija
37/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"koen vähän velvollisuudekseni koittaa ymmärtää tätäkin vaikeaa persoonaa."

Sori mutta sinua pystyy näköjään viemään kuin litran mittaa, uskomatonta.

Vierailija
38/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vaalii ystävyyttä, unohtaa loukkauksen,

joka menneitä kaivelee, menettää ystävänsä.

Rauta rautaa hioo,

ihminen hioo ihmistä.

Vierailija
39/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin yhden kaverin kanssa eroon kasvaneena täytyy todeta, että aika pahasti sanoin pari kertaa hänelle, mutta en todellakaan ilman syytä. Ei kukaan piikittele toista, varsinkaan kaveriaan, ellei se toinen ole käyttäytynyt jotenkin huonosti.

Vierailija
40/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin yhden kaverin kanssa eroon kasvaneena täytyy todeta, että aika pahasti sanoin pari kertaa hänelle, mutta en todellakaan ilman syytä. Ei kukaan piikittele toista, varsinkaan kaveriaan, ellei se toinen ole käyttäytynyt jotenkin huonosti.

käyttäytyy persoonallishäriöinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi