Miksi kaveri mollaa jatkuvasti???
Aloitin käymään bodypumpissa kuukausia sitten. Eilen hän painoi mahaani ja sanoi että ei se pömppö ole kadonnut, enkö jumppaa tehokkaasti. Myyjänä työskentelyä halveksuu ääneen (olen myyjä) Exäni ulkonäöstä sanoi aiemmi että ulkonäöltä kun mulle suunniteltu. Kaveruus kestänyt lapsesta. Kaveri itse ehkä XxL kokoa, mä pieni L.
Kommentit (48)
Sinun pitäisi ennemminkin kysyä itseltäsi miksi olet tuon ihmisen kanssa vielä tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitäisi ennemminkin kysyä itseltäsi miksi olet tuon ihmisen kanssa vielä tekemisissä.
niiii.. entä jos levittää huhuja jos pistän poikki välit?
Vierailija kirjoitti:
Sulle ihan oikein, pälli.
Kaveri eksyi ketjuun
Tiedän tapauksen, missä vaimo laihdutti 50 kiloa. Mies väitti, ettei huomaa mitään eroa eikä kannustanut lainkaan. Aiemmmin mies oli juossut itse maratoneja. Erohan siitä tuli. Kertoisin tälle sinun kaverillesi, että tuollainen "läpällä" vitsailu ei tunnu kivalta. Epävarmuus ja kateus on taustalla, kun ei itse tee mitään oman hyvinvointinsa eteen. Jatka sinä elämäntapamuutostasi. Ehkä kaveruutenne on tullut loppusuoralle, ellei hän muuta käytöstään. Minulla on vähämn sama tilanne. Roolien muutos ei miellyttänyt ystävääni.
Mulla on samanlainen kaveri. Oletan kateus. En vaan välitä hänen sanomistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikosilmo sit vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siitä? Haluatko sä olla kaveri jonkun kanssa, joka levittää valheellisia huhuja susta tai sellaisten, jotka uskovat valheellisia huhuja? Terveitä, tasapainoisia aikuisiakin on olemassa, jotka ovat hyvää seuraa eivätkä usko mitään huhuja. Mut loppupeleissä sun oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siitä? Haluatko sä olla kaveri jonkun kanssa, joka levittää valheellisia huhuja susta tai sellaisten, jotka uskovat valheellisia huhuja? Terveitä, tasapainoisia aikuisiakin on olemassa, jotka ovat hyvää seuraa eivätkä usko mitään huhuja. Mut loppupeleissä sun oma valinta.
Kaikki ei tätä käsitä
Tuttu juttu, eri asioista vaan. Itse lopetin viestittelyn ja näkemisen, olemme kuitenkin somessa toistemme kamut vielä. Valitettavasti jotkut ihmiset, joilla menee huonommin kuin kaverillaan jossain asiassa, alkavat pahansuoviksi eivätkä kannusta ja halua kaverinsakaan onnistuvan, mikä ei edistä kyllä heidän elämäänsä mitenkään. Vissiin saavat kuitenkin hetkellistä mielihyvää.
Vierailija kirjoitti:
Tuttu juttu, eri asioista vaan. Itse lopetin viestittelyn ja näkemisen, olemme kuitenkin somessa toistemme kamut vielä. Valitettavasti jotkut ihmiset, joilla menee huonommin kuin kaverillaan jossain asiassa, alkavat pahansuoviksi eivätkä kannusta ja halua kaverinsakaan onnistuvan, mikä ei edistä kyllä heidän elämäänsä mitenkään. Vissiin saavat kuitenkin hetkellistä mielihyvää.
kysyikö syytä?
Minulla oli tuollainen kaveri nuorena, tuhosi itsetuntoni täysin.
Kyllä töykeistä sanomisista voi sanoa suoraan, että "tuo oli ikävästi sanottu" tms. Ei tarvitse tölväistä mitään takaisin, mutta tölväisyjä ei tarvitse ottaa vastaan. Katsopa, miten kaverin ilme muuttuu.
Tuo ei ole kaveruutta. Hivuttaudu hiljalleen pois. Mutta älä sano takaisin mitään loukkaavaa koska silloin se tyyppi voittaa kun saa sut tekemään samaa. Eli lopeta olemasta kaveri. Se on kade ja mulkku
Kateus.