Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaveri mollaa jatkuvasti???

Vierailija
14.01.2025 |

Aloitin käymään bodypumpissa kuukausia sitten. Eilen hän painoi mahaani ja sanoi että ei se pömppö ole kadonnut, enkö jumppaa tehokkaasti. Myyjänä työskentelyä halveksuu ääneen (olen myyjä) Exäni ulkonäöstä sanoi aiemmi että ulkonäöltä kun mulle suunniteltu. Kaveruus kestänyt lapsesta. Kaveri itse ehkä XxL kokoa, mä pieni L.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaverisi persu? Pelkääkö hän laihoja maahanmuuttajanaisia?

Vierailija
42/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää pilkkanaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyjän työssä ei ole mitään vikaa!

Vierailija
44/48 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taitaa olla sama kaveri

Vierailija
45/48 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut muuten on vaan sellaisia. Ne on lapsesta kasvatettu siihen, että v!ttuilu on välittämistä, kaikki muu on teeskentelyä ja siksi kauniita asioita ei sanota kuin vieraille, joille on pakko olla kohteilias - ja silloinkin se on taatusti piilov!ttuilua. 

Sen taustalla ei ole kateus, vaan joku kulttuuripiirre. Luulin ennen, että se oli peräisin maalta siitä ajattelusta, jossa hyviä asioitaan ei saanut mainostaa ääneen, koska paholaiset silloin huomaa ja varastaa ne - mutta on sitä kaupungeissakin. Ja kaikissa yhteiskuntaluokissa. Se voi olla ankeaa

Vierailija
46/48 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli tuollainen kaveri nuorena, tuhosi itsetuntoni täysin.

Itsellänikin ollut oikeastaan pitkin lapsuutta ja nuoruutta tällaisia "kavereita". Siksi en ihan ymmärrä, miksi ihmisille ystävät ovat niin tärkeitä, kun ei itselläni ole kokemusta niistä hyvistä ystävistä.

Kai se jokin piirre on, joka itselläni näitä houkuttelee. Mutta joo, kuultu jo lapsesta saakka, miten kaikki minussa on huonoa ja noloa. Pukeudun nolosti, kuuntelemani musiikki on noloa, työpaikkani oli nolo, olen ollut joko liian lihava tai liian laiha jne jne.

Harvassa kerrat, kun olisi aidosti sydämellisesti kannustettu tai kehuttu. Kun niihin kehuihinkin yleensä on ollut jokin piikki verhottuna.

Vierailija
47/48 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli tuollainen kaveri nuorena, tuhosi itsetuntoni täysin.

Itsellänikin ollut oikeastaan pitkin lapsuutta ja nuoruutta tällaisia "kavereita". Siksi en ihan ymmärrä, miksi ihmisille ystävät ovat niin tärkeitä, kun ei itselläni ole kokemusta niistä hyvistä ystävistä.

Kai se jokin piirre on, joka itselläni näitä houkuttelee. Mutta joo, kuultu jo lapsesta saakka, miten kaikki minussa on huonoa ja noloa. Pukeudun nolosti, kuuntelemani musiikki on noloa, työpaikkani oli nolo, olen ollut joko liian lihava tai liian laiha jne jne.

Harvassa kerrat, kun olisi aidosti sydämellisesti kannustettu tai kehuttu. Kun niihin kehuihinkin yleensä on ollut jokin piikki verhottuna.

mistä johtuu?

Vierailija
48/48 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono itsetunto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän