Tällä viikolla on tyypillistä maalis-huhtikuun säätä.
Kommentit (22)
Lapim turistit tulee vesusateeseen 😅
Vierailija kirjoitti:
Loppui sitten luistelut ja hiihdot tähän
Lähden kohta ladulle, että saan edes yhden lenkin hiihtää tänä talvena, kun olen melkein vuoden jo odottanut. Rankka keli tulee olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vitut ole mitään mukavaa.
Etkö lämmöstä pidä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähden kohta ladulle, että saan edes yhden lenkin hiihtää tänä talvena, kun olen melkein vuoden jo odottanut. Rankka keli tulee olemaan.
Veteen ja sohjoon? Onnee vaan...
Sunnuntaina vasta ajettiin meidän ladut. Ei ole pystynyt aikaisemmin. Ja nyt mentävä nopeasti ennen ku sulaa pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos paljon, kerron sitten miten meni kun tulen takaisin. Luotan siihen että vielä pitää pintansa kun vasta sunnuntaina ajettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö lämmöstä pidä?
Toki pidän, kunhan se lämpö on silloin kun kuuluu olla, eli oikeasti huhtikuusta eteenpäin. Toivon kuumaa kesää. Mutta talvella haluan hiihtokelit. Ei ole mahdollista lähteä Lappiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan ladulta pois pääsee, jos ei suksi luista...
Eihän talvet toki ennen tällaisia olleet vuosituhannen lopulla, mutta viimeksi 2022 kävin lähikaupassa kaatosateessa ja oli +8 astetta lämmintä. 2020 ei juurikaan ollut lunta, eikä pakkasta ja se sopii itselleni kyllä oikein hyvin, koska palelen talvella, oli sitten pukeutuminen miten hyvää tahansa..
Etelässä lumet sulaa joten joo, jos haluaa hiihtää niin menkää tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö lämmöstä pidä?
Ei talvella pidä olla lämmintä. 5-10 astetta pakkasta olisi ihanne.
Vierailija kirjoitti:
Kävin juuri. 🥰
Se on ihanaa, keliolosuhteet olisivat voineet olla paremmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö lämmöstä pidä?
Ei talvella pidä olla lämmintä. 5-10 astetta pakkasta olisi ihanne.
Täysin samaa mieltä 👍. Pikku pakkasta
Tämä on ihan tyypillistä talvisäätä minä tahansa talvikuukautena. Suomen sää on hyvin vaihtelevaa ja talveen kuuluu pakkaskausien lisäksi myös lauhoja jaksoja.
Eteläisen rannikon säille on tyypillistä heiluminen nollan molemmin puolin (ja liukkaus sen myötä).
t. Tietävä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin juuri. 🥰
Se on ihanaa, keliolosuhteet olisivat voineet olla paremmat.
Keliolot.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan tyypillistä talvisäätä minä tahansa talvikuukautena. Suomen sää on hyvin vaihtelevaa ja talveen kuuluu pakkaskausien lisäksi myös lauhoja jaksoja.
Eteläisen rannikon säille on tyypillistä heiluminen nollan molemmin puolin (ja liukkaus sen myötä).
t. Tietävä
Kuitenkin monelle joka vuosi yhtä suuri ihme.