Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkasin tukkani minun mittapuullani (!!) lyhyeksi. Tässä ketjussa kerron että kadunko suoritettua toimenpidettä

Vierailija
13.01.2025 |

En kadu. Se oli tietoinen valinta, koska halusin tukkani kasvavan tasaisemmin, jotta sen voi sitten myöhemmin kerrostaa. Ennen toimenpidettä kerrostus (itse tekemäni) oli minun makuuni turhan näkyvä.

Leikkauksen suoritin kai kaksi päivää sitten. En muista, ajantaju mennyt.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan hiusten pituus edestä ei edes muuttunut. Aiemmin takana oli huomattavasti pidempää tukkaa ja jos pelkkä etuosa oli näkyvillä, näytti että hiukset ovat paljon lyhyemmät kuin olivatkaan. Hiukseni kasvavat tosi nopeasti muutenkin.

Vierailija
2/8 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, rakastan lesboja. Haluaisin että fistaisit minua kaksin käsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin varmaan tykkää kun voi takaapäin nussiessa kuvitella nussivansa naapurin Ristoa tai veljeään

Vierailija
4/8 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailtavaa rohkeutta, käytätkö jo myös miesten vessoja ja pukuhuoneita? Varmasti voimaannuttavaa.

Vierailija
5/8 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieskin varmaan tykkää kun voi takaapäin nussiessa kuvitella nussivansa naapurin Ristoa tai veljeään

Hiukseni yltävät olkapäille, idiootti. Ja mikä mies? Ei minulla ole ketään juuri nyt. Mistä ihmeestä repäisit tuonkin? Taidat olla aika vajaa. Ap

Vierailija
6/8 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihailtavaa rohkeutta, käytätkö jo myös miesten vessoja ja pukuhuoneita? Varmasti voimaannuttavaa.

No en tiedä mitä rohkeutta olkapääpituisessa tukassa on😂😂😂😂😂😂😂 ap

Vierailija
7/8 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukseni yltävät olkapäille, idiootti. Ja mikä mies? Ei minulla ole ketään juuri nyt. Mistä ihmeestä repäisit tuonkin? Taidat olla aika vajaa. Ap

Kommentti nettivinkattu kunnianloukkauksena.

Vierailija
8/8 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentti nettivinkattu kunnianloukkauksena.

Sairaan hauskaa. Iik.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan