Mies suuttui, kun en innostunut seksiin kesken lasten vatsatautiepidemian.
Koko viime yön konttasin lattialla ja korjailin oksennuksia, ja mitä tekee mies, suuttuu kun ei taaskaan saa. Voi että mä joskus ihmettelen miesten järjenjuoksua, tai siis alapään toimintaa. En voi käsittää.
Kommentit (3)
Ei todellakaan tarvitse naisen ryhtyä seksiin vain silloin kun miestä huvittaa. Eikä asialle tarvitse edes olla mitään " syytä" , pelkkä ei riittää! Pitäkää oikeuksistanne naiset kiinni! Myös avioliitossa.
Tietääkseni en. En edes sanonut, että se kieltäytyminen olis pitäny kyetä tekemään kauniisti ja diplomaattisesti. Totta kai saa ja pitää sanoa ei silloin kun ei seksi huvita. Mutta en minä silti ymmärrä miksei sen miehen tökeröä käyttäytymistä saisi yrittää ymmärtää ja ehkä myös selittää parhain päin.
Siksikö kun hän on mies ja miehet on sikoja? Piste.
Noissa on nimittäin sittenkin pieni ero.
Ja voihan olla, ettet itse ilmaissut torjumistasi univelkojesi keskellä kovin diplomaattisesti. En tarkoita että sinun olisi pitänyt siihen kyetä, mutta jos itse olet kovin kireään tai tiuskivaan tyyliin itseäsi ilmaissut niin miehen suuttumuskin on tavallaan aika ymmärrettävää. Vaikkei tuosta tietenkään _saisi_ suuttua.