Oletteko koskaan ajatelleet, miten erilaista eri ihmisten elämä on?
Riippuu ihan siitä, mihin ja missä on sattunut syntymään. On tämä kyllä sattuman kauppaa.
Kommentit (8)
kyll sen jo lapsena tajus ettei perheissä tehdä asioita samalla tavalla ja toisille toiset asiat on tärkeempiä.
Ja miten harvinaista on ollut syntyä Suomeen ja Suomessa vielä pikkukaupunkiin, niin kuin itse olen siis syntynyt. Tätä olen monesti miettinyt.
Saman ihmisen elämä myös on ihan erilaista eri elämäntilanteissa.
Lasten ollessa pieniä oli pakko pitää joku rytmi ja ruoka-ajat.
Nykuään elän ihan omaa rytmiäni, eikä siihen sovi yleensä normaalirytmisten ihmisten asiat, lenkkeilen illalla, käyn yöllä kaupassa ja olen yötyöläinen. Vapaaehtoinen sinkku jo vuosia, n45
Mä oon monesti sanonut että katsokaa sinne taakse, sillä on valtava merkitys mistä ihminen tulee omien ajatusten ja käyttäytymismalliensa kanssa.
Ei sitä perus tallaaja oikeasti edes ymmärrä mitä se tarkoittaa ennenkuin itse on havahtunut siihen että itse on elänyt ihan valheessa koko elämänsä ajan.
Mutta suurinosa ei koskaan herää siihen faktaan, sen takia se ihmisen backgroundi on aika iso tekijä minkälainen siitä ihmisestä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon monesti sanonut että katsokaa sinne taakse, sillä on valtava merkitys mistä ihminen tulee omien ajatusten ja käyttäytymismalliensa kanssa.
Ei sitä perus tallaaja oikeasti edes ymmärrä mitä se tarkoittaa ennenkuin itse on havahtunut siihen että itse on elänyt ihan valheessa koko elämänsä ajan.
Mutta suurinosa ei koskaan herää siihen faktaan, sen takia se ihmisen backgroundi on aika iso tekijä minkälainen siitä ihmisestä tulee.
nojaaa. tee lapsia niin huomaat kuinka käytös voi olla monta sukupolvee samankaltanen. huomasin esikoisesta että tää on ku kopio musta ja kun se ärsytti tajusin kuinka paljon muistutan äiteeni.
Entä miten epätodennäköistä on syntyä ihmisenä siittiön näkökulmasta?
Vuosittain syntyy noin 80 miljoonaa lasta. Jokainen siemensyöksy sisältää 200-400 miljoonaa siittiötä. Olkoon sukukypsiä miehiä on 2 miljardia, joista kukin ejakuloi keskimäärin 3 kertaa viikossa.
0.000000000085 % kaikista siittiöistä hedelmöittyy ja syntyy ihmisenä.
Vertailun vuoksi: Mensaan pääsee 2 % ihmisistä.
Kyllähän sitä on tullut paljon pohdittua. Enemmän tosin on kummastuttanut se, että on ihmisiä, jotka ei kykene ymmärtämään tätä asiaa. Kaikki nähdään ainoastaan omasta perspektiivistä käsin, ja se on ainoata oikeanlaista elämää.