Kelpaako kokematon mies parisuhteeseen?
Jos mies on ikänsä asunut yksin eikä juuri yhtään kokemusta naisista niin onko tällainen mies enää haluttua materiaalia? Ja missä menee raja iän puolesta kun nainen ei enää jaksa alkaa toista opettamaan seksiin ja parisuhteeseen?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaisi minkä ikäisenä vaan. Olettaen tietysti, että mies on komea ja kiinnostava persoona. Yleensä kokemattomat eivät sitä ole.
Usein kokemattomuuteen on tosiaan jokin varsin hyvin ja helposti havaittavissa oleva syy.
Aika harvalle kelpaa. Naiset ovat yleensä aika ennakkoluuloisia.
Jos kyse ei ole mistään personaallisuushäiriöisestä vaan esim. ujosta miehestä, niin kyllä. Ujoushan voi olla oikein söpöä. Ihastuneen miehen ujo hymy. 😍
Minulle kelpasi. Yli 190 cm pitkä, paksut ruskeat hiukset, ruskeat silmät, komea, älykäs, korkeasti koulutettu, hauska, raitis, uskollinen, rakastava jne. En ymmärtänyt millään, miksi hän ei ollut koskaan seurustellut. Myöhemmin selvisi, että hän tuli pieneltä paikkakunnalta, uskovaisesta perheestä. En koskaan ennen sitä ja sen jälkeen ole ollut niin oikeassa paikassa oikeaan aikaan elämässäni kuin kohdatessani puolisoni. Sain ihanan miehen, parempi ei voisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpasi. Yli 190 cm pitkä, paksut ruskeat hiukset, ruskeat silmät, komea, älykäs, korkeasti koulutettu, hauska, raitis, uskollinen, rakastava jne. En ymmärtänyt millään, miksi hän ei ollut koskaan seurustellut. Myöhemmin selvisi, että hän tuli pieneltä paikkakunnalta, uskovaisesta perheestä. En koskaan ennen sitä ja sen jälkeen ole ollut niin oikeassa paikassa oikeaan aikaan elämässäni kuin kohdatessani puolisoni. Sain ihanan miehen, parempi ei voisi olla.
Minkä ikäisiä olitte kun tapasitte ja menitte yhteen? Haittasiko häntä että sinä olit kokenut?
No ei. Miehessä täytyy olla jotain vikaa jos hän ei ole hankkinut kokemuksia nuorena tai opiskeluaikoina.
Toinen turn-off ovat keski-ikäiset miehet joilla ei ole kokemuksia muusta kuin maksullisista, kertapanoista tai epäonnistuneista romansseista.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako miehille sitten ikäneito? Ei. MIehet ovat yleensä aika ennakkoluuloisia.
Kelpaa sinänsä. Jos on epäsosiaalinen ja syrjäytynyt niin sitten huonommin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olitte kun tapasitte ja menitte yhteen? Haittasiko häntä että sinä olit kokenut?
Olimme 20 ja 26. Olin juuri aloittanut opiskelut, hän taas lopetteli omiaan. Ei häntä haitannut. Ei sitä kokemusta minullakaan ollut kuin parista poikakaverista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako miehille sitten ikäneito? Ei. MIehet ovat yleensä aika ennakkoluuloisia.
Kelpaa. Monille on jopa mieluisa vaihtoehto.
En kyllä halua suhteeseen kokemattoman untuvikon kanssa. Miehellä pitää olla elämänkokemusta ja seksitaitoja, ei siitä muuten ole mulle kumppaniksi.
Kelpaisi, jos on kiva luonteeltaan. Olen itsekin kokematon.
Kyllä kelpaisi. Jos palaisin sinkkumarkkinoille tästä tilanteesta, missä olen ollut saman miehen kanssa 16-vuotiaasta saakka 25 vuotta, en voisi harkita ketään yhden illan juttuja harrastanutta.
Tuskin kelpaa edes rumalle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole ennakkoluuloista vaan järjestä, itsesuojeluvaistosta ja oman itsensä arvostamisesta.
Mä en 45-vuotiaana naisena huolisi kokematonta miestä. En ala tämän ikäisenä opettamaan miten parisuhteessa ollaan ja miten nainen tyydytetään.
Kyllä mulle kelpaisi. Olen 55-v, kunhan on kiva.
Minulle kelpaisi minkä ikäisenä vaan. Olettaen tietysti, että mies on komea ja kiinnostava persoona. Yleensä kokemattomat eivät sitä ole.