Ehdottakaa hyvää uutta harrastusta 50v miehelle
Kommentit (43)
Haluatko urheilua tai juoksua, kädentaitoja, shamaanihommia, mökin rakentelua, leijan lennättämistä taivaalla, valokuvaus, miniatyyrejä, sienestystä, vesihiihtoa, salia, pitsinnypläystä, tikanheittoa, biljardia? Onko mitään suuntaa antavaa, mistä pidät ja mistä et pidä.
Minä olen aina pyöreitä täytettyäni aloittanut uuden harrastuksen. Parikymppisenä aloitin keilailun, kolmekymppisenä kielenopiskelun, nelikymppisenä purjehduksen ja nyt viisikymppisenä aloitin laulutunnit.
Mikä nyt sitten ketäkin kiinnostaa.
Minä aloitin uuden alan opiskelun. Innostavaa ja haastavaa.
Ala tekemään kunnon soutuveneitä, huvi ja hyöty samassa.
Osta kirpputorilta puisia huonekaluja, fiksaa ne ja myy eteenpäin.
Menet Myyrmäkeen ja huutelet siellä ympäriinsä "kuka pelkää valkoista miestä".
Syrjähyppely antaa energiaa just tuossa iässä.
Lukeminen. Mukaan lukien naisten kirjoittamat kirjat.
Tanssiminen jos pillu kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Moottoripyöräily.
Taidankin heti lähteä ajelulle.
Yhdistystoiminta. Jos lapsesi ovat kouluikäisiä, niin vanhempainyhdistys. Jos sinulla ei ole kouluikäisiä lapsia, niin kaupunginosa- tai kyläyhdistys. Mannerheimin lastensuojeluliitto ja SPR kaipaavat aina vapaaehtoisia toimintaansa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Moottoripyöräily.
Klassinen keski-iän kriisin merkki. 😅 Muistan kun keski-ikäinen esimieheni tuli patsastelemaan toimistoon prätkäkypärä kainalossaan ja ajoasussaan ennen kuin pian meni pukukoppiin vaihtamaan vaatteet. Koomista.
On olemassa kuvataide, piirtäminen, sisustus, videoiden teko, larppaus, lautapelit, tanssiminen jos kroppa kestää, taistelulaji mutta niissä on liikaa kyykkäystä varmaan, miehet eräilevät omalla mökillä ja veistävät puukolla kaupungin kotiverstaassa kukkopillin? Matkailu?
Hiihto. Antti Tuiskukin rupesi eläkepäivillään hiihtämään.
Mistä pidät? Liikunta, lukeminen, ruuan laittaminen, opiskelu? Lähtisin sitä kautta miettimään uutta harrastusta.