Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paukamat alapäässä naisella

Vierailija
13.01.2025 |

Tänä on vain naisille, onko teiltä koskaan puhkaistu ilman puudutusta harmittomia paukamia häp...huulista?  Minulle gynekologi teki niin ja voi hitsi että sattui ja verta tuli. Heti toimenpiteen jälkeen kipu lakkasi. Yksi paukamista eli isoin, oli aterioima. Gynekologi näytti sitä minulle ja se oli kuin muikun pää tai vielä isompi...

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis millaisia toosia teillä oikein on???Hyi helv..🤢🤮 onneks en oo tollasta paisetoosaa koskaan joutunut itse näkemään.😫

Batrholinin rauhanen voi tukkeutua ja se aiheuttaa todella kipeän paiseen. Toinen mikä voi aiheuttaa alapäähän paiseita on hidradenitis suppurativa, joka on krooninen sairaus, joka aiheuttaa paiseita kainaloihin, pakaroihin, nivusiin ja alapäähän.

Kumpikaan näistä ei tartu.

Vierailija
62/67 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla viime syksynä yksityisellä gynellä. Ei siihen mikään puudutus auttanut. Kiljuin täyttä kurkkua koska olen kipuherkkä. Ensi kerralla juon puoli pulloa jotain vahvaa ennen em tmp. Ihan oikeasti. Pelkäsin että taju lähtee kivusta.

On selvää että synnyttäisin sektiolla. Kipu ja venymiset eivät sovi minulle. Sektio vaaditaan jos jostain kumman syystä näin iäkkäänä pamahtaisi paksusksi.

Olethan tietoinen siitä, että sektio on ihan iso leikkaus, josta seuraa kipua siitäkin? Just eilen juttelin kahden naisen kanssa, jotka kertoivat omista sektioistaan (mulle ei ole siis koskaan tehty), ja he kertoivat mm. miten aivastaminen, yskiminen ja nauraminen olivat kivuliaita kuukausien ajan, toisella jopa puoli vuotta.

Joo mutta valitsisin silti sektion :) Se on varmaa minulla, en halua venyä milliäkään,

Silti nautit kun sinua fistataan kaksinkäsin?

Mikä hitto sinua taas vaivaa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla viime syksynä yksityisellä gynellä. Ei siihen mikään puudutus auttanut. Kiljuin täyttä kurkkua koska olen kipuherkkä. Ensi kerralla juon puoli pulloa jotain vahvaa ennen em tmp. Ihan oikeasti. Pelkäsin että taju lähtee kivusta.

On selvää että synnyttäisin sektiolla. Kipu ja venymiset eivät sovi minulle. Sektio vaaditaan jos jostain kumman syystä näin iäkkäänä pamahtaisi paksusksi.

Olethan tietoinen siitä, että sektio on ihan iso leikkaus, josta seuraa kipua siitäkin? Just eilen juttelin kahden naisen kanssa, jotka kertoivat omista sektioistaan (mulle ei ole siis koskaan tehty), ja he kertoivat mm. miten aivastaminen, yskiminen ja nauraminen olivat kivuliaita kuukausien ajan, toisella jopa puoli vuotta.

Joo mutta valitsisin silti sektion :)

Täh.. miten fistataan?

Vierailija
64/67 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä on vain naisille, onko teiltä koskaan puhkaistu immenkalvoa ilman puudutusta häp...huulista? Minulle gynekologi teki niin ja voi hitsi että sattui ja verta tuli. Heti toimenpiteen jälkeen kipu lakkasi. Yksi  elin isoin, oli minun juuri aterioima. Gynekologi näytti sitä vehjettään minulle ja se oli kuin hevoisen mulkun pää tai vielä isompi..ikäänkuin halko.

Vierailija
65/67 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIkä on fistaus? En mie sellaista ole harrastanut. Ihme juttua sulla..

Vierailija
66/67 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo paise ainoa murheeni ole joten listaan tähän kaikki muutkin sairauteni ja oireeni.  AP.

Elikkäs..

Lavantauti on

Keuhkotauti on

Tuberkkeli on

Hinkuyskä on

Keltatauti on

Syyhyä on

Struuma on

Sokeria on

Unettomuutta on

Masennusta on

Sydänvika on

Kouristusta on

Karsastusta on

Värisokeus on

Kuulovika on

Kuulolaite on

Nivelreuma on

Sydänvika on

Rintakipu on

Huimausta on

Heinänuha on

Verta on

Keuhkokuume on

Tekohampaat on

Tyrä on

Maitorupi on

Munuaiset on

Bakteereita on

Umpisuoli on

Kallo on

Aivoruhje on

Palovamma on

Sydänvika on

Aivotäräys on

Närästystä on

Ilmarinta on

Struuma on

Anemia on

Tulirokko on

Vielä on sokerina pohjalla

Korttelin suurimmat peräpukamat

Vierailija
67/67 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo paise ainoa murheeni ole joten listaan tähän kaikki muutkin sairauteni ja oireeni.  AP.

Elikkäs..

Lavantauti on

Keuhkotauti on

Tuberkkeli on

Hinkuyskä on

Keltatauti on

Syyhyä on

Struuma on

Sokeria on

Unettomuutta on

Masennusta on

Sydänvika on

Kouristusta on

Karsastusta on

Värisokeus on

Kuulovika on

Kuulolaite on

Nivelreuma on

Sydänvika on

Rintakipu on

Huimausta on

Heinänuha on

Verta on

Keuhkokuume on

Tekohampaat on

Tyrä on

Maitorupi on

Munuaiset on

Bakteereita on

Umpisuoli on

Kallo on

Aivoruhje on

Palovamma on

Sydänvika on

Aivotäräys on

Närästystä on

Ilmarinta on

Struuma on

Mulla uttoi kahdessa vkossa paleo refluksiin. Auttaa useimmilla sokeriin myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi