Paukamat alapäässä naisella
Tänä on vain naisille, onko teiltä koskaan puhkaistu ilman puudutusta harmittomia paukamia häp...huulista? Minulle gynekologi teki niin ja voi hitsi että sattui ja verta tuli. Heti toimenpiteen jälkeen kipu lakkasi. Yksi paukamista eli isoin, oli aterioima. Gynekologi näytti sitä minulle ja se oli kuin muikun pää tai vielä isompi...
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään sellasia näppylöitä alapäässä, mulle tuli jossain vaiheessa enkä tajuu mistä helvetistä ne on tullu. Ei siis sukupuolitauti vaan vähän niinku nivusissa pyllyyn päin.
Siis esim. tulehtuneita karvatuppia? On mulla joskus ollut nivusissa ja persvaossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät tunnetusti kestä lainkaan kipua. Mies ei olisi edes kulmiaan kohottanut.
Niin kun mies synnyttääkin silmää räpäyttämättä!
Jos miehet synnyttäisi niin se olisi vartin aika aamuseiskalta ja kahdeksaksi töihin. Naiset tekevät siitäkin hirveän numeron.
Jos miehet synnyttäisivät, he olisivat naisia.
Ja nimenomaan sellaisia naisia jotka eivät jatkuvasti valittaisi tyhjästä.
Mikä Bees & honey tänne on tullut?😂
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät tunnetusti kestä lainkaan kipua. Mies ei olisi edes kulmiaan kohottanut.
Totta. Olisi maannut taju kankaalla jo tuossa vaiheessa, niin ei siinä kohoa kulma eikä kyllä mikään muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet synnyttäisi niin se olisi vartin aika aamuseiskalta ja kahdeksaksi töihin. Naiset tekevät siitäkin hirveän numeron.
Ei, he, jotka synnyttävät, ovat naisia. Eli miehet eivät voisi synnyttää, kun eivät myöskään voi muuttua naisiksi.
Nämä tuntuvat olevan melko yleisiä ylipainoisilla naisilla. Heillä on fysiikkansa vuoksi äärettömän vaikeaa huolehtia alavartalonsa hygienian hoidosta.
Toisaalta jos tästä nyt jotain positiivista hakee niin he ovat hyviä kokkeja sillä he eivät yllä raapimaan takapuoltaan ruokaa valmistaessaan.
Vierailija kirjoitti:
Käykää naiset gynekologilla !
Ap:lle sattui tunari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, he, jotka synnyttävät, ovat naisia. Eli miehet eivät voisi synnyttää, kun eivät myöskään voi muuttua naisiksi.
Mitä osaa sanasta JOS et ymmärrä? Katsotaan saataisiinko näin porukalla se sinulle selitettyä niin että sinäkin ymmärrät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Olisi maannut taju kankaalla jo tuossa vaiheessa, niin ei siinä kohoa kulma eikä kyllä mikään muukaan.
Aika epätodennäköistä että juuri tuolla kyseisellä miehellä olisi jokin tajunnan menettämiseen liittyvä perussairaus.
Vierailija kirjoitti:
Hoitoalan ihmisenä sanon, että kyllä todellakin tuskailee miehetkin kun paise puhkaistaan.
"Mitä osaa sanasta JOS et ymmärrä? Katsotaan saataisiinko näin porukalla se sinulle selitettyä niin että sinäkin ymmärrät. "
Mä ymmärrän oikein hyvin sanan "jos". Ymmärrän myös todellisuuden rajat. Fantasioiminen siitä, millaista olisi, jos mies synnyttäisi ja millainen nainen mies olisi, on turhaa. Mies ei synnytä, mies ei voi olla toisenlainen nainen, joten mitä oikein yrität sanoa? Mikä on ajatuksesi ydin? Jos et itse pysty muotoilemaan, niin ehkä tuo porukka voisi auttaa?
Vierailija kirjoitti:
"Mitä osaa sanasta JOS et ymmärrä? Katsotaan saataisiinko näin porukalla se sinulle selitettyä niin että sinäkin ymmärrät. "
Mä ymmärrän oikein hyvin sanan "jos". Ymmärrän myös todellisuuden rajat. Fantasioiminen siitä, millaista olisi, jos mies synnyttäisi ja millainen nainen mies olisi, on turhaa. Mies ei synnytä, mies ei voi olla toisenlainen nainen, joten mitä oikein yrität sanoa? Mikä on ajatuksesi ydin? Jos et itse pysty muotoilemaan, niin ehkä tuo porukka voisi auttaa?
OK. Sattuuko se myös kun on noin tyhmä kuin sinä?
1. Ei ole Bartholinen rauhanen 2. Johtuu nimenomaan siitä että pesee pesuaineilla alapäätä, sinne ei saa laittaa pH arvoltaan muuta kuin ihon pH pitoisia ja mieluiten pelkkä vesi. 3. Ei johdu ylipainosta tai alipainosta 4. Ei saisi käyttää tiukkoja stringejä tai pikkuhousunsuojia. 5. Näitä vain tulee joillekin 6. Gynekologi on pätevä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Synnytys on itseasiassa melko kivuton toimenpide. Ilokaasu sekä epiduraali puudutus poistaa kaiken kivun ja lapsi ikäänkuin vain plopsahtaa ulos, jonka jälkeen kätilö napauttaa vauvan pepulle siten, että tyhmemmiltä tippuu tappi pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasinkin, että et osaa selittää. Vaikeaahan se olisikin järkeillä, miksi ei-synnyttävällä sukupuolella olisi evoluutiossa kehittyneet paremmat ominaisuudet synnyttää. Mutta vastaa vaikka vielä kerran ja keksi nyt joku toinen solvaus kuin tyhmä sen sijaan, että keskustelisit itse asiasta. Varmasti se täyttää sinussa jonkin tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasinkin, että et osaa selittää. Vaikeaahan se olisikin järkeillä, miksi ei-synnyttävällä sukupuolella olisi evoluutiossa kehittyneet paremmat ominaisuudet synnyttää. Mutta vastaa vaikka vielä kerran ja keksi nyt joku toinen solvaus kuin tyhmä sen sijaan, että k
Eli sattuu. Burana voisi auttaa siihen?
Vierailija kirjoitti:
Siis millaisia toosia teillä oikein on???Hyi helv..🤢🤮 onneks en oo tollasta paisetoosaa koskaan joutunut itse näkemään.😫
Isojen häpyhuulien takaosassa olevat Bartholinin rauhaset erittävät kirkasta limaa ja kosteuttavat emättimen aukkoa.
Rauhaskäytävä voi tukkeutua, jolloin muodostuu Bartholinin kysta ison häpyhuulen takaosaan.
Bartholinin kystat ovat tavallisia hedelmällisessä iässä olevilla naisilla. Oireetonta kystaa ei tarvitse hoitaa.
Bartholinin kysta voi tulehtua, ja voi muodostua märkäkertymä eli paise.
Bartholiniitin hoidossa tärkeintä on paiseen avaaminen ja puhdistaminen sekä lisähoitona antibioottilääkitys.
Jos tulehdukset toistuvat, harkitaan Bartholinin rauhasten poistoa leikkauksessa.
"Synnytys on itseasiassa melko kivuton toimenpide. Ilokaasu sekä epiduraali puudutus poistaa kaiken kivun ja lapsi ikäänkuin vain plopsahtaa ulos, jonka jälkeen kätilö napauttaa vauvan pepulle siten, että tyhmemmiltä tippuu tappi pois."
Mulla ilokaasu teki vain sekavaa oloa. Epiduraali pysäytti supistukset, mutta poisti vain osan kivuista. Koska epiduraalin kanssa ei voi nousta seisomaan, piti vain sitten makoilla ja kärsiä tunti pari. Seuraavassa synnytyksessä kirjoitinkin sitten jo etukäteen toivelistaan, että ei epiduraalia.