Laitan välit poikki kaverin kanssa.
Tajusin etten tykkää enää yhtään yhdestä kaverista. Tulen suorastaan pahalle tuulelle kun hän soittaa. Hän on tylsä ihminen. Jutunaiheet on sitä että hän kertoo lapsensa päivärytmistä tai mitä ohjelmia on katsonut. Lisäksi hän piikittelee ilkeästi ihmisistä, jotka eivät täysimetä tai menevät ajoissa äitiysloman jälkeen työelämään.
Tutustuimme joskus miesten välityksellä, mutta nyt hän on eronnut joten ei ole enää edes miesten kaveruuden takia velvollisuuksia.
Mitenköhän sitä korrektisti lakkaisi yhteydenpidon? Kuolettemalla niin ettei koskaan ehdi tavata vai kuinka, kun en kehtaa suoraankaan sanoa että tylsistyn seurassasi kuollakseni.
Kommentit (2)
joka aina haluaa että minä soitan hänelle päin koska hänellä itsellään " on niin kalliit minuutit puhelinliittymässä" . Ja sitten kun soitan, maksan kuullakseni miten hänen vauvallaan nyt menee ja mitä syö, puolet puheluajasta menee myös siihen kun hän rähisee esikoiselleen.
Nyt ilmoitin sitten ettei minullakaan ole varaa meidän pitkiin puheluihin, äitiyslomalla kun olen itsekin, ja eipä meidän kuulumiset häntä juuri edes kiinnosta.
päästä vain puoleltasi yhteydenpito hiipumaan minimiin. Kyllä se siitä hiljalleen hiipuu. Minun mielestäni ei ole aikuisten käytöstä tehdä selvää välirikkoa mutta kaikkien kanssa ei tarvitse pitää yllä erityistä suhdetta jos siitä ei mitään saa.