Olivatko roiskeläpät eli mikropitsat ennen parempia vai onko makuaistini vaan muuttunut?
Muistan että teininä vedin niitä jopa kylminä. Nyt ostin vuosien tauon jälkeen yhden,lämmitin ja hyi.
Kommentit (44)
Mulla sama Pirkan lasagnen kanssa. Tykkäsin paljon mut vuosien jälkeen ihan oksettavan makuista.
Oli ne Saarioisen jauhelihat parempia ysärillä.
Joudun nykyään tuunaamaan näitä, eivät maistu ollenkaan miltään enää ilman omia mausteita.
Ihan kammottavia ne ovat olleet aina, siis siitä asti kuin tulivat markkinoille Makumaailmasi on muuttunut, sanoisin että parempaan suuntaan
Minusta ovat aina olleet samanlaisia.
Tosi monia tuotteita on vuosien saatossa "halpuutettu". Tuotteet on pienempiä kuin ennen ja ne on tehty halvemmista raaka-aineista.
Jotenkin parempaa rasvanmakua niissä oli aikoinaan. Nyt on jotain sekundalihaa, jonka rasva ei maistu ollenkaan niin hyvälle.
Minä tuunaan ne lisäämällä juustoraastetta,salamia ym.
Ennen oli juustoa, nyt jotain kasvirasvasekoitetta. Kinkut on myös jotain aromimakkaraa.
Haluaisin 90-luvun takaisin. Atrian meetwurstipizzat oli hyviä silloin.
Markkinataloudessa yrityksen tehtävä on halventaa tuotteensa valmistuskuluja ratsastaen sen aiemmalla maineella, kunnes kuluttajat huomaavat.
Itse pidän Atrian jauhelihapizzasta. Tosin tuunailen sitä tomaatti- ja kurkkuviipaileilla, joita laitan lämmitetyn pizzan päälle, lisäksi vielä ripaus valkosipulijauhetta.
Niin kauan kuin muistan ne on olleet syömäkelvottomia, eli noin vuodesta 2007. Alkaa yrjöttää jo se hajukin. Miestä alkoi tökkiä vasta viime vuonna.
Mitä, eikö Saarioisten Bolognesea pysty enää syömään kylmänä?
Söin niitä joskus yli 30 vuotta sitten. Silloin muutkaan ruuat eivät olleet niin maustettuja kuin nyt.
80-luvulla syötiin roiskeläppiä. Ei kai niitä enää edes myydä kun on paljon parempia pakastepizzoja myynnissä?
Ei oo maku enää sama. Mutta tuunaamalla näistä nykyisistä saa ihan siedettäviä, jos ei ole aikaa mitään parempaa ja terveellisempää kokkailla.
Vierailija kirjoitti:
80-luvulla syötiin roiskeläppiä. Ei kai niitä enää edes myydä kun on paljon parempia pakastepizzoja myynnissä?
Niitä myydään edelleen ihan sikana. Monta miljoonaa kappaletta PÄIVÄSSÄ.
Todennäköisesti joo.