Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pukeudutko ikinä seksikkäin asuihin kotona miehesi mieliksi?

Vierailija
13.01.2025 |

Vai miksi et? Etkö ymmärrä, että olet hänelle kaunis

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siippani laittaa pienet napaboxerit, eikä muuta. Miehille ne sopii ja on silmänilona.

Vierailija
22/55 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa pukeuduin, sit sanoi ettei tarvitse. En vissiin näyttänyt kovinkaan hyvältä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todella.Puen päälle mitä näkyy,ja vanhaa lumppua .Ketään tartte miellyttää.

Vierailija
24/55 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukeutuuko miehet koskaan seksikkäisiin asuihin naistensa mieliksi?

Välittömästi, mikäli nainen haluaa ja se johtaa seksiin.

Kumma, että oma mies ei ole vielä hankkinut palomiehen vaatekertaa vaikka olen monesti sanonut, miten ne ovat seksikkäitä.

Vierailija
25/55 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimiehellä on paloasu.

Vierailija
26/55 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei tykkää. Kuinkahan moni mies ei tykkää tuollaisista vaatteista? 

Vierailija
27/55 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa pukeuduin, sit sanoi ettei tarvitse. En vissiin näyttänyt kovinkaan hyvältä. 

Seksikkyys on itsevarmuutta, ei päällä olevat hepineet. 

Vierailija
28/55 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lasten saamiseen asti melko epävarma itsestäni ja kehostani. Pukeuduin asiallisesti mutta mielestäni seksikkäästi siihen asti. Vaatteissa oli usein epämukavaa enkä tiennyt mistä se johtui. Lasten kautta tuli käytännöllisyys.

Nykyään 46- vuotiaana huomaan olevani varsin nuorekas ihan vaan villa- tai collegepaidassa sekä farkuissa. Nykyään myös miesten huomiota tulee enemmän.

Olisinpa nuorena uskaltanut olla itseni- eli se naapurin tyttö josta kaikki pitävät.

Vierailija
29/55 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täälläkin joskus avautumisia miten tuli paha mieli ja nöyryytetty olo kun on yritetty keikistellä jossain vastaavissa asuissa miehen mieliksi mutta miehen reaktio olikin päinvastainen eikä naurusta ollut tulla loppua! 

Vierailija
30/55 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu aika paljon ihan siitä vaimon ulkonäöstä että näyttääkö nuo hyvältä vai ei. Aika monien päällä nuo näyttävät vain naurettavilta kun suurin osa naruista ja piskuisista kangastilkuista katoaa makkaroiden väliin.

Ei ole siitä kyse.

Vierailija
31/55 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu aika paljon ihan siitä vaimon ulkonäöstä että näyttääkö nuo hyvältä vai ei. Aika monien päällä nuo näyttävät vain naurettavilta kun suurin osa naruista ja piskuisista kangastilkuista katoaa makkaroiden väliin.

Ei ole siitä kyse.

Kammoaa myös esimerkiksi sukkahousuja.

Vierailija
32/55 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan vaimo tuollaiset kamppeet päällä perse pystyssä kontillaan seksikäs näky. Mutta ei hän siihen suostu, kun ei ymmärrä tuollaista. Vastapainoksi minäkään en ymmärrä hänen toiveitaan. Me maksetaankin vaan yhteistä asuntovelkaa pois odotellen, että lapset täyttää 18.

Vierailija
33/55 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta sitten kun mies alkaa pukeutua kotona seksikkäästi eikä hiihtele ympäriinsä pieruverkkareissaan.

Pelaat valtapelejä. Jos toinen, niin sitten jos tuonkin ja tuon niin sitten EHKÄ. Tyypillinen nainen. Myönnä, että et tule koskaan pukeutumaan niin kuin mies toivoisi.

Vierailija
34/55 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma, että oma mies ei ole vielä hankkinut palomiehen vaatekertaa vaikka olen monesti sanonut, miten ne ovat seksikkäitä.

Itseltähän ne työn puolesta löytyy mutta jostain kumman syystä ei aiheuta kotona mitään. Mutta kyllä minäkin puen päälleni ihan mitä vaimo haluaa jos hän ne seksikkäänä näkee. Olenkin yrittänyt kysellä vaan eipä tule vastausta. 

Vierailija
35/55 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseltähän ne työn puolesta löytyy mutta jostain kumman syystä ei aiheuta kotona mitään. Mutta kyllä minäkin puen päälleni ihan mitä vaimo haluaa jos hän ne seksikkäänä näkee. Olenkin yrittänyt kysellä vaan eipä tule vastausta. 

Mä erehdyin joskus kehumaan yhtä miehen nahkatakkia seksikkääksi. Seuraavan kerran hän veti sen päälle kun alettiin muhinoida. En tarkoittanut ihan niin konkreettisesti. 

Vierailija
36/55 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ei kiinnosta, mikä miehestä näyttäisi hyvältä. Myöntäkää tämä jo. Joku henkkamaukkapitsi on äärimmäistä. Ehkä, mutta tavallista.

Vierailija
37/55 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeudun, mutta harvemmin. Yhteisillä matkoilla sitten mukana onkin stay upia, korkkareita, minihametta ym muuta kivaa piristämään yhteistä aikaa. 

Meillä myös rouva pukeutuu näin, kun vietetään muutaman kerran vuodessa hotelliviikonloppu. Silloin keskitytään toisiimme ja seksiin. Olisipa samaa herkkua luvassa ihan kotonakin, mutta eipä ole. 

Vierailija
38/55 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tänne voi linkata kuvia, niin määritelkää niiden kautta seksikäs pukeutuminen. Olen nähnyt kuviakin toisissa keskusteluissa.

Vierailija
39/55 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeudun toisinaan, mutta en koe sitä tekeväni vain jonkun mieliksi. Mies tykkää ja mä myös. Erityisesti erilaiset pitkät sukat on mun miehen mieleen, oli ne sitten mallia sporttinen tai ohuenohut stayup. Silkkisen tai samettisen tuntuiset stringit laitan usein. Multa löytyy myös pari bodya, jotka avataan alhaalta, ja nahkaiset rintsikat. Avosukkikset on olleet miehelle kiva ylläri mekon alla. Kiihotuin itsekin ihan valtavasti kun mulla oli ne päällä ja mietin vain sitä hetkeä, kun mies lopulta huomaa ne.. N35 

Avosukkikset - nam!

Olen vaimolleni niitä monesti ehdotellut, mutta hänen sanojensa mukaan "ne eivät ole hänen juttunsa". Eikä kuulemma sellaisia juttuja mitään muitakaan ole... Jos hän kertoisi kiihottuvansa, jos pukeudun vaikka pelkkiin Kontio -saappaisiin, hankkisin sellaiset heti seuraavaa yhteistä iltaa varten - vaikka ne "eivät minun juttuni olekaan"!

Vierailija
40/55 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies haluaa aina, että olen alasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän