SUMMIT SUOMI
Tehdäänpä nyt hyvä ketju tälle ohjelmalle oikeasta nimestä alkaen ja jätetään nuo toisessa ketjussa olevat mölinät pois.
Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5482)
Oon kyllä niin iloinen että päästiin tästä Jannesta eroon. Nyt tästä voi vielä tullakin sellainen hyvän mielen ohjelma, jossa voi iloita jokaisen kohdalla, kun tyypit onnistuu ja ylittää itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Se oli sitten Jannen aika väistyä. Portaat katkaistiin. Näissä tosi tv ohjelmissa eniten mua säälittää noi kaneramiehet ja se porukka kuka joutuu tuomaan vessat yms. sinne leiriytymispaikoille. Tuskin ne sinne riukuja tekee tai ihan puskan taakse isompia lastejaan laskere vessapapereineen....
Kyl ne puskassa käy, mutta kerää ne tuotokset pussiin mukaan. Riukujakin vissiin rakenneltu tuolla aina välillä.
Todella ikävää,että Petteriltä on lasten lapsuus jäänyt kokemättä😥 vasta teiniiässä tutustunut tyttäriinsä 😥
Ihmetyttää että sanotaan olevan hurahtanut liikunnalliseen harrastukseen mutta jo päälle päin näkee että ollaan ylipainoisia
Omat inhokkini tuossa sarjassa ovat Janne (niiin ärsyttävä kaikinpuolin ja kieroilija), Aleksis (alusta asti kieroillut vuoronperään kaikkien selän takana ja ihan alussa selän takana murjaisi sovinistisen blondimurjaisun siitä yhdestä vaaleasta naisesta, YÖKS!!) ja tämä Linnea (myös samanlainen selän takana p*skan puhuja kuin nämä muutkin em.). Nuo kolme ällötystä kieroilijaa saisi pudota pois mahdollisimman pian. Alunperin luulin, ettei tuossa sarjassa olisi sitä iänikuista äsyttävää selän takana juonimista, mutta eipä tuossa näytä oikein muuta olevankaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli sitten Jannen aika väistyä. Portaat katkaistiin. Näissä tosi tv ohjelmissa eniten mua säälittää noi kaneramiehet ja se porukka kuka joutuu tuomaan vessat yms. sinne leiriytymispaikoille. Tuskin ne sinne riukuja tekee tai ihan puskan taakse isompia lastejaan laskere vessapapereineen....
Kyl ne puskassa käy, mutta kerää ne tuotokset pussiin mukaan. Riukujakin vissiin rakenneltu tuolla aina välillä.
Eihän sinne vuoristoon vessoja ei edes bambumajoja kuljeteta,kyllä (toivon mukaan) kaikki tuodaan pois.
Mitä jos on ripuli? Miten sen voi kerätä pois
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä niin iloinen että päästiin tästä Jannesta eroon. Nyt tästä voi vielä tullakin sellainen hyvän mielen ohjelma, jossa voi iloita jokaisen kohdalla, kun tyypit onnistuu ja ylittää itsensä.
Jaa, eli Janne potkaistaan seuraavaksi pois (olen katsonut vaan telkkarin yleisen ohjelmiston tahtiin tuota, niin en tiennyt). Oikein hyvä juttu; on minun pahin inhokkini tuolla. Seuraavaksi voisi häipyä Aleksis kierroilemasta.
Jaa, tässä ketjussa keskustellaan jo ensi viikon ohjelmasta. Kiva juttu kaikille, jotka seuraavat television tahtiin ohjelmaa.
Miks tolla mustalla miehellä on meikkitahroja takin kauluksessa :D
Aleksi viher-vassareiksi nimitti äänestäjiään:D
Jeesus, mikä mieslapsi toi Aleksi on!
Toivottavasti Carola tippuu pian
Voi miten pieni mies oii Aleksi! Todella säälittävä esitys.
Järkyttävää käytöstä tältä Aleksi- pojalta!! Todisti itse, että porukka äänesti oikein. Eiköhän hävetä muutaman vuoden päästä kun kasvaa vähän ja katsoo tallenteet.
Aleksi osoitti käytöksellään mitä tapahtuu, kun maskuliinista Kova-Jätkä-Bro-Dude-Äijää ei kohtele silkkihansikkain. :D
Vierailija kirjoitti:
Voi miten pieni mies oii Aleksi! Todella säälittävä esitys.
Vihervassareiden syy, kun itse mokaa. Nolo pieni mies.
Aleksi antoi huonoja fiiliksiä jo heti ensinäkemältä, jotkut vaan näyttää kieroutuneilta m**kuilta. Tässä tapauksessa harmillisen hyvin.
Miksi tuommoisia rumia kuvia pitää tatuoida naamaan, lapsellista