SUMMIT SUOMI
Tehdäänpä nyt hyvä ketju tälle ohjelmalle oikeasta nimestä alkaen ja jätetään nuo toisessa ketjussa olevat mölinät pois.
Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5482)
Huomaa, että kisaajat ovat oppineet ettei kannata olla vikana. Kaikki aina änkeämässä ensimmäisten joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että kisaajat ovat oppineet ettei kannata olla vikana. Kaikki aina änkeämässä ensimmäisten joukossa.
Mä luulen että Jannekin tiesi mitä tulemaan pitää ja oli jo hyväksynyt sen. Ei pitänyt edes puolia että ei haluaisi ottaa viimeistä paikkaa.
No huh, olipas kyllä Aleksilta sekoilua kerrakseen. Ei oo vähään aikaan Suomen realityssä tullut noin lahjakasta leviämistä. Aluksi mua nauratti Aleksin koheltaminen, ja varsinkin Jannen ja Janin reaktiot siihen. Mutta siinä kohtaa, kun alkoi Henrietalle ränttäämään niin ei enää ollutkaan kovin hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, kun Aleksi putosi. Ei osannut nauttia ympäristöstä eikä maisemista, inisi koko ajan ja yritti saada porukkaa puolelleen, epävarma tyyppi kaikenpuolin. Hyvä, kun lähti!
Jätkällä oli tosi törkeää käytöstä, kun lähti pudotettuna. Toivotti paskaa loppumatkaa jäljelle jääneille. Ei ole oikea asenne kilpailuissa. Vaikea luonne, äitinsä hemmottelema.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että Jannekin tiesi mitä tulemaan pitää ja oli jo hyväksynyt sen. Ei pitänyt edes puolia että ei haluaisi ottaa viimeistä paikkaa.
Yleensä heikoimmat ovat viimeisinä.
Enintään puoli tuntia riittäisi..mitään ei tapahdu ..lässyn lässyn yli puolet ajasta.
Jään mielenkiinnolla odottamaan, miten iltapulut reagoivat Aleksin lähtöön :D
Aleksi haukkui Maxien vassarihipiksi. Luuleeko poika olevansa joku persu? Kannattaisi varmaan vilkaista peiliin, ei nassepersut noin tummasta kaverista tykkää. Tai noh, BB-Sebu vois tykätä, tuskin muut.
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa katsoa Pääkkösen liian isoja tekohampaita, huonoa artikulointia ja vaivaannuttavaa ulosantia.
Juntti ja täysi feikki. Ei voi katsoa, eli itse kisasta ei ole mielipidettä.
Tykkään katsoa tätä, verkkaisuus ei haittaa minua. Maisematkin paremmat kuin esim. Matrixissa. Tavikset eivät häviä persoonallisuuksissa julkimoille ollenkaan, päin vastoin. Uskaltavat olla enemmän omina itsenään. Pudonneiden kommentit olis kiva kuulla (paitsi ei ehkä Aleksin).
Todella harmi että tämäkin on taas tällainen äänestyskieroilu. Plussaa sentään komeista maisemista, mukavaa vaihtelua tylsille hiekkabiitseille. Niin ja siitäkin plussa ettei tämä ole taas yksi julkkisformaatti miljoonan joukossa.
Salaa jaksan edelleen toivoa, että joku päivä nähdään TV:ssä skaba jossa oikeasti fysiikka ratkaisee, nämä selkäänpuukotushipat on jo vähän turhankin tuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Ennakkojaksosta:
Petteriltä ryhdikäs veto jäädä viimeisen kanssa kapuamaan tikkaita.
Todellakin, hatunnoston arvoinen suoritus, eikä pelkästään se, että jäi Jannen kanssa viimeiseksi. Petteri jopa auttoi Jannea alkumatkasta, neuvoi ja kävi irrottelemassa köysiä, kun Janne käi kiinni. Kertoi ylhäällä muille, että ei halunnut Jannen jäävän sinne roikkumaan.
Nicola sanoi että Petteri, Jani, Janne ja Aleksi äänestivät häntä huonon kunnon vuoksi. Minusta Jani sanoi Nicolalle että äänestää tätä koska Nicola ei tee tarpeeksi yhteiseksi hyödyksi.
Ihan näin oppina että jos saa palautetta niin sitä kannattaa kuunnella. Tietty toinen asia jos ei vain kuuntele tai kuulee mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Nää pakkopudotukset tehtävillä on ihan typeriä. Kaikki varmaan tietää mitä tuollaset tehtävät tarkoittaa. Tässä 4. jaksossa tippunut oli jo käytännössä luovuttanut niin henkisesti kuin fyysisesti ja varmasti tiesi mitä tuleman pitää.
Mun mielestä nämä tällaiset pudotukset on parempia, kuin ne juonittelu äänestykset. Se pusikoissa supattelu on se, jota kaikkein vähiten haluan nähdä. Näitä pakkopudotuksia edeltää kuitenkin aina joku tehtävä, jota on viihdyttävää katsella.
Vierailija kirjoitti:
Nicola sanoi että Petteri, Jani, Janne ja Aleksi äänestivät häntä huonon kunnon vuoksi. Minusta Jani sanoi Nicolalle että äänestää tätä koska Nicola ei tee tarpeeksi yhteiseksi hyödyksi.
Ihan näin oppina että jos saa palautetta niin sitä kannattaa kuunnella. Tietty toinen asia jos ei vain kuuntele tai kuulee mitä haluaa.
Nicola nimenomaan sanoi että Janne ja Petteri äänesti häntä fysiikan vuoksi, ja ettei ihan ymmärrä sitä perustetta. Kiinnitin nimenomaan huomiota että ei sanonu tuossa kohtaa ainakaan Janin nimeä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nicola nimenomaan sanoi että Janne ja Petteri äänesti häntä fysiikan vuoksi, ja ettei ihan ymmärrä sitä perustetta. Kiinnitin nimenomaan huomiota että ei sanonu tuossa kohtaa ainakaan Janin nimeä :D
Korjaan vielä itseäni, siis sanoi että Aleksi ja Petteri äänesti fysiikan vuoksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten se olin minä joka en kuunnellut tarkasti:D mutta pointtina että palautetta ei ole helppo ottaa vastaan
Se oli sitten Jannen aika väistyä. Portaat katkaistiin. Näissä tosi tv ohjelmissa eniten mua säälittää noi kaneramiehet ja se porukka kuka joutuu tuomaan vessat yms. sinne leiriytymispaikoille. Tuskin ne sinne riukuja tekee tai ihan puskan taakse isompia lastejaan laskere vessapapereineen....
Juuri näin..niin kyllästynyt juonitteluun ja tässä ohjelmassa lisäksi enemmän ihmisten arjesta ja lapsuudesta kertovaa jaarittölua kuin kilpailua...tylsää
Ainut hyvä on Pääkkönen ja maisemat.
Ennakkojaksosta:
Petteriltä ryhdikäs veto jäädä viimeisen kanssa kapuamaan tikkaita.