SUMMIT SUOMI
Tehdäänpä nyt hyvä ketju tälle ohjelmalle oikeasta nimestä alkaen ja jätetään nuo toisessa ketjussa olevat mölinät pois.
Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5482)
Jani haluaa huipulle tyttöporukassa.Suurin mahdollisuus voittaa.Ei ole mikään reilu kilpailija.
Mun mielestä Max ja Arttu ovat reiluimmat tyypit tuolla
Pitävät varmaan Arttua vähiten uhkaavana. Saattaa jopa voittaa.
Petteri oli suosikkini, samoin Jani. Enää en tiedä mitä ajatella Janista. Mielestäni Linnea ja Henrietta ovat hankalimmat kilpailiat. Jotenkin liian äänekkäitä persoonia..
Siinäpä näitte, millainen neiti Jani oikeasti on.
Ihmettelin kovasti ensimmäisten viikkojen hehkutusta täällä.
Petteri ainoa maskuliinen tyyppi positiivisessa merkityksessä, mutta toki nuoremmille katsojille liiaksi iäkäs, enempi isähahmo.
Petteri luuli , että Jani on sen ystävä ja liittolainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai Jani? Nämä kieroilevat naisethan manipuloivat Janine myötäilemään heitä, Jani ei millään tavalla "päättänyt" asiaa. Asia päätettiin äänestämällä, ja naiset olivat enemmistönä.
Jani sanoi , ettei Petteriä enää tarvita ja naiset äänestivät Janin mukana etteivät itse joutuisi silmätikuksi.
Ei, vaan Linnea nimesi Petterin ja perusteli minuuttitolkulla kantaansa. Jani sitten viimeisenä sanallisesti myötäili tätä.
Tästä ohjelmasta meni uskottavuus kun kokenein konkari pantiin ulos. Nyt sitten ohjelman voittaja = kovin vaeltaja jne voitolla tyyppi joka nukkuun tällä retkellä eka kerran teltassa tai tyyppi jolle kaikki luonnossa on outoa ja vierasta. En anna mitään arvoa tuollaisille voittajille, naurettavaa lähinnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai Jani? Nämä kieroilevat naisethan manipuloivat Janine myötäilemään heitä, Jani ei millään tavalla "päättänyt" asiaa. Asia päätettiin äänestämällä, ja naiset olivat enemmistönä.
Jani sanoi , ettei Petteriä enää tarvita ja naiset äänestivät Janin mukana etteivät itse joutuisi silmätikuksi.
Ei, vaan Linnea nimesi Petterin ja perusteli minuuttitolkulla kantaansa. Jani sitten viimeisenä sanallisesti myötäili tätä.
Jani jättää likaisen työn muille.Linnea oli itse putoamassa joten halusi vaan pelastaa oman nahkansa, mutta Jani petti ystävänsä Petterin.
Nicola, Carola, Arttu ja Max liittoon ja muut ulos.Nämä neljä ovat reiluja tyyppejä.
No jaa. Mansplainaaminen ja herrasmieskäytökseksi naamioitu setämiessovinismi ei vaan ole enää niin inessä. Oikea lähti.
Vierailija kirjoitti:
Mä oisin purskahtanut itkuun jos mulle ois sanottu noin kuin Linnea ja Jani tänään sanoi Petterille =(
Mäki. Mut mä uskon että Petteri kovana ukkona varmaan omalla tapaa myös sitte arvostaa sitä, että puhutaan suoraan eikä sitten kuulla kiertoreittiä siitä mitä on jauhettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnea ja Jani ulos ja tuossa järjestyksessä.
Taitaa vaan olla Janika tai Henrietta, muilla koskemattomuus. Janika on vähän huomaamaton ja helposti manipuloitava.. joten toivottavasti tämä Linnean ystävä Henrietta lähtee.
Lopputulokseen emme voi vaikuttaa, sen tietävät vai kilpailijat ja tuotannon porukka. Sen sanon vaan, että kun katsoin tuo jakson missä Linnea manipuloi Janin mukaansa ja keksi syitä pudottaa Peterin, tulin todella vihaiseksi. Vaikka olen nainen, niin en tykkää tuosta, että laittavat ukot yhden kerrallaan pois. Petteri olisi halunnut sillä kiipeämisjärjestyksellä laittaa jonkun naisen pois, mutta naiset eivät suostuneet jäämään viimeiseksi. Eivät kyllä tienneet, että se oli Petterille kirjeessä annettu tehtävä. Linnea sanoi jossakin kohtaa itsevarmasti, että hän voittaa koko kisan
Hassua minusta, että sinä sekä moni muu tässä ketjussa puhui Linnean juonittelusta ja manipuloinnista, vaan silti ette nähneet ja halunneet nähdä Petterin juonittelua ja pelaamista. Sehän tuolla supatti ja sääti ihan koko ajan, ihan samalla tavalla hän manipuloi Jania kertoillen ketä pitäisi äänestää.
Onko Jani homppeli? Hyppäs likkojen kelkkaan liukkaammin kuin likat itse. Typerä vasemman jalan saapas!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petteri on, tai oli, mentaalisesti tosi vahva. Nuorisoporukka ei ymmärtänyt ja kestänyt sitä. Kyllähän tuon ohjelman roolitus pistää miettimään.
Ensi kerralla suunnilleen samanikäisiä, niin ei tule tuollaista vastakkainasettelua vanhemmat - nuoremmat. Nuorempi minä-minä-polvi ei halua ohjeita vanhemmilta, sillä kyllä minä tiedän, älä tule neuvomaan. Toiset tykkäsivät, että Petteri neuvoi, mutta Linnea piti sitä miinuksena ja ulosheittämisen arvoisena juttuna. Mokoma käärme. Näyttää vanhemmalta mitä on, kun on elopainoa jonkun verran.
Ei ole ikäsidonnainen asia se että ei siedä neuvomista ja besserwisseröintiä. Olen 57-vuotias ja minua on alusta asti ärsyttänyt se Petterin neuvominen, olisi edes malttanut mielensä pikkujutuissa, mutta ei, aina piti olla ottamassa roolia. Ja kyllä muutkin kuin Linnea ovat siitä jatkuvasta oppituntien pitämisestä ohjelman aikana puhuneet, tuskinpa siitä kukaan erityisesti tykkäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huomasi Petteristäkin että vaikka ukko on koulutettu ex-kapiainen ja varmasti fyysinen kaveri, niin ei se kunto ja kroppa vaan kestä enää samalla tavalla kuin nuorilla. Siksi sotiminen on nuorten hommaa.
Tämä. Miettikääs sitä että Petteri oli tuollainen +50 mies, joka treenaa jatkuvasti ja pitää itsensä kunnossa. Hänenkin kroppansa oli ihan äärirajoilla kun vähän joutui kiipeämään. Mitä se on sitten sellaiselle viisikymppiselle joka ei ole treenannut ollenkaan? Sydänkohtaus tappaa ennen kuin ehtii vihollista nähdäkään.
Ei niinkään ikäkysymys. Petterillä painoa ja se ei ole etu kiipeämisessä.
Kyllä se ikä silti kangistaa. On ihan selvää että +50 vuotias mies, oli miten kova treenaaja tahansa, häviä
Ainakin tuon ikäiset poliisit on ihan kentälle. Ei taitaisi riittää konttorihommia koko porukalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huomasi Petteristäkin että vaikka ukko on koulutettu ex-kapiainen ja varmasti fyysinen kaveri, niin ei se kunto ja kroppa vaan kestä enää samalla tavalla kuin nuorilla. Siksi sotiminen on nuorten hommaa.
Tämä. Miettikääs sitä että Petteri oli tuollainen +50 mies, joka treenaa jatkuvasti ja pitää itsensä kunnossa. Hänenkin kroppansa oli ihan äärirajoilla kun vähän joutui kiipeämään. Mitä se on sitten sellaiselle viisikymppiselle joka ei ole treenannut ollenkaan? Sydänkohtaus tappaa ennen kuin ehtii vihollista nähdäkään.
Ei niinkään ikäkysymys. Petterillä painoa ja se ei ole etu kiipeämisessä.
Kyllä se ikä silti kangistaa. On ihan selvää että +50 vuo
Mitä ihmettä!!? Että muiden olisi pitänyt pelata Petterin eteen, että hän olisi saanut kokea tämän? Ihan sama kuin sanoisit olympialaisissakin että kaikkien pitää antaa sen kisojen iäkkäimmän urheilijan voittaa, kun hän haluaa vielä kokea tämän. Tsiisus.
Että tämmönen reissu tänään.On tuo Jani kyllä vietävissä,ja mikä selitys,miten se nyt menikään.Eiköhän ole nuorista itsestään kiinni tuo "yhteisymmärrys".Petteri ainakin yritti tulla toimeen kaikkien kanssa.Melkein oli jo ikärasismia.
Linnea veke! Ei hänen fysiikallaan ja elopainollaan huipulle mennä. Ja kieroilu ja mustamaalaaminen vie fiiliksen.