SUMMIT SUOMI
Tehdäänpä nyt hyvä ketju tälle ohjelmalle oikeasta nimestä alkaen ja jätetään nuo toisessa ketjussa olevat mölinät pois.
Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se Nicola osasi nyt yhtäkkiä käyttää kompassia ja karttaakin ja ensin valitteli ettei ole vaelluskenkiäkään koskaan pitänyt jalassa
Minä en usko että ne oikeasti mitään karttaa ja kompassia tarvii. Kyllä nuo ihan selkeästi kulkee valmiiksi ohjattua polkua.
Niin kertaakaan eivät ole kunnolla pähkäilleet reittejä kartasta tai kompassista.
Ne kävelee sinne missä näkevät kuvausryhmän odottavan. Jos olette vähänkään katsoneet, eihän tuo karttakaan ole mikään oikea maastokartta vaan karttapohja satukirjasta.
Siinähän sosiaaliturret vaeltelevat seuraavat kilometrinsa pa skapuheen voimalla.
Nyt kun ei voi syyttää Petteriä kaikesta, on kenttä avoin, voi alkaa vallasta täysi rähinä ja itkulta ei vältytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten tästäkin realitystä nähdään, naiset ovat niitä pahimpia käärmeksiä ja juonijoita - vaikka juuri kaikin voimin väittävät että miehet siellä punovat juonia keskenään. Tämä on nähty mm. viimeisessä Selviytyjissä ja nyt tässä ohjelmassa.
Henrietta ja Linnea kuorossa valittavat väittävät miten siellä miehet kieroilevat ja kas, mitähän nämä myrkynkeittäjät itse koko ajan tekevät? Kylvävät pahaa henkeä ja harrastavat toisten mustamaalaamista. Vastenmielistä seurattavaa.
Toivonm että Henrietta putoaa seuraavaksi. Ei millään tavalla ansaitse jatkoa tuolla. Ja sanon tämän vaikka itsekin olen nainen. Hävettää naisten puolesta.
Et sitten huomannut, että Jani päätti asian.
Siellä on tasan kolme kieroilijaa Linnea, Jani ja Henrietta.Mulla on ollut aina reiluja naiskavereita joukkuelajissa ja pidetään yhtä vielä näin vanhanakin.Linnea ja Henrietta eivät puukottaneent kaveria selkään, mutta Jani teki niin.
Henrietta on kaikista turhin tuolla. Juonittelee, puhuu paskaa toisista eikä luo hyvää yhteishenkeä. Ei myöskään selkeästi kestä kun joku (vanhempi) osaa, tietää ja neuvoo täysin ystävällisesti ja asiallisesti. Taas yksi koskaan oikeaa työtä tekemätön "sisällöntuottaja"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, että syytetään ettei Petteri ole yhteishenkinen. Itse näin hänet koko ajan auttamassa näitä kokemattomampia esim. alastuloissa ja reittien valinnoissa, vaikka itsellä oli kipuja.
Ainiin, mutta kun hän ei länkyttänyt sosiaalista höpölöpöä, niin ei ole yhteishenkeä.
Nuorisojengi nyt sitten loistakoon.
tyypillinen kapi ukko. Istuu hiljaa ja voi yhtä äkkiä räjähtää ja alkaa uhkailemaan ja karjahtelemaan kun ei asiat mene tarpeeksi nopeasti.. minut pisti kapi ukko juoksemaan kasarmin ympäri kun oli ylin nappi auki oppitunnilla.. tulin takasin sanoo asentonne huono, juoskaa uudestaan. On ne perkeleet läksynsä lukenet.
Teistä länkyttäjistä ei yhdelläkään olisi minkäänlaisia mahd. pärjätä MPKK:n pääsykokeissa. Sisälle päässet ovat psyykkisesti ja fyysisesti huippu tyyppejä, jotka turvaavat tämän maan itsenäisyyttä ja rauhaa.
Joka vuosi presidentti ylentää valmistuneet kadetit luutnanteiksi ja mm. kättelee jokaisen. Mitenkäs teillä?
Tympeetä kun Pete pantiin pyytelemään anteeksi asioita, joita ei ollut tarvittavaa pyydellä (huomioiminen ym).
Jani, et olis pettänyt Petteriä. Näin katsojana tuntui pahalta. Petterikin näytti todella yllättyneeltä Janin sanoista. No tehty mikä tehty.
Janin sanat satuttivat Petteriä.Kaikki luulivat että Jani ja Petteri oli ystäviä.
Tyhjäntoimittajat ja -puhujat jatkaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, että syytetään ettei Petteri ole yhteishenkinen. Itse näin hänet koko ajan auttamassa näitä kokemattomampia esim. alastuloissa ja reittien valinnoissa, vaikka itsellä oli kipuja.
Ainiin, mutta kun hän ei länkyttänyt sosiaalista höpölöpöä, niin ei ole yhteishenkeä.
Nuorisojengi nyt sitten loistakoon.
tyypillinen kapi ukko. Istuu hiljaa ja voi yhtä äkkiä räjähtää ja alkaa uhkailemaan ja karjahtelemaan kun ei asiat mene tarpeeksi nopeasti.. minut pisti kapi ukko juoksemaan kasarmin ympäri kun oli ylin nappi auki oppitunnilla.. tulin takasin sanoo asentonne huono, juoskaa uudestaan. On ne perkeleet läksynsä lukenet.
Arvasin, että jollain täällä oma trauma. Ja sen pohjalta kirjoitellaan kommentteja kun oma armeija -aika meni prseelleen. No mut Petterin syytä se ei ole.
Me ei tarvita sua enää. Sydämettömästi, sivistymättömästi sanottu Janilta Petterin nk. kaverilta.
Petteri läksi käyttäytyen tyylikkäästi ja reilusti.
Vai Jani? Nämä kieroilevat naisethan manipuloivat Janine myötäilemään heitä, Jani ei millään tavalla "päättänyt" asiaa. Asia päätettiin äänestämällä, ja naiset olivat enemmistönä.
Vierailija kirjoitti:
Janin sanat satuttivat Petteriä.Kaikki luulivat että Jani ja Petteri oli ystäviä.
Joo se näkyi Petterin silmistä kyllä. Huomasin minäkin. :(
Mulla on ollut alusta alkaen Janista sellainen tunne, ettei ole ihan sitä mitä esittää olevansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se Nicola osasi nyt yhtäkkiä käyttää kompassia ja karttaakin ja ensin valitteli ettei ole vaelluskenkiäkään koskaan pitänyt jalassa
Minä en usko että ne oikeasti mitään karttaa ja kompassia tarvii. Kyllä nuo ihan selkeästi kulkee valmiiksi ohjattua polkua.
Niin kertaakaan eivät ole kunnolla pähkäilleet reittejä kartasta tai kompassista.
Ne kävelee sinne missä näkevät kuvausryhmän odottavan. Jos olette vähänkään katsoneet, eihän tuo karttakaan ole mikään oikea maastokartta vaan karttapohja satukirjasta.
Minunkin mielestä se kartta on vaan joku ihan höpökartta. Ei näytä oikealta kartalta.
Viimeset jaksot tulee kyllä olemaan tällä menolla todella tylsiä. Kun joku neljä pölvästiä vaan kävelee rivissä
Vierailija kirjoitti:
Vai Jani? Nämä kieroilevat naisethan manipuloivat Janine myötäilemään heitä, Jani ei millään tavalla "päättänyt" asiaa. Asia päätettiin äänestämällä, ja naiset olivat enemmistönä.
Jani sanoi , ettei Petteriä enää tarvita ja naiset äänestivät Janin mukana etteivät itse joutuisi silmätikuksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut alusta alkaen Janista sellainen tunne, ettei ole ihan sitä mitä esittää olevansa.
Jani on vielä niin kovin nuori mies. Virheitä tulee, mutta aikaa on oppia. Ei hänessä pahuus näy vaan nuoruus.
Jani munasi itsensä täysin. Kunnioitus häntä kohtaan laski nollaan. Miksi ei ajatellut omilla aivoillaan.
Janin kommentti oli paljon puhuva, että nyt kun Petteri olet opettanut taitosi meille niin emme tarvitse enää sua. Taisi vaan haluta pudottaa kovan kilpailijan, nyt voi itse ottaa johtajan paikan täysin itselleen.
Heikko itsetunto ei kestä jos joku tietää useasti asiat paremmin, järkevämmin. Ei osata käyttää kokemustietoa, taitoa hyväksi. Itse kuuntelisin mielelläni hypotermiakoe-juttuja yms. Ei olisi minulta pois kuunnella toisten kokemuksia.