SUMMIT SUOMI
Tehdäänpä nyt hyvä ketju tälle ohjelmalle oikeasta nimestä alkaen ja jätetään nuo toisessa ketjussa olevat mölinät pois.
Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5482)
Mä oisin purskahtanut itkuun jos mulle ois sanottu noin kuin Linnea ja Jani tänään sanoi Petterille =(
ollut paikallisessa dokaamassa, käveli pikitieltä kummun taakse jossa kakarat jos ei petteriä huomioida lässyttävät paskaa.
Mä niin toivon ettei noista kukaan voita.
Toivottavasti sinua ei enää tarvita Jani ei pääse huipulle.
Vierailija kirjoitti:
Jani on liian kiltti. Linnea pelaa täysillä.
Jani on kauhea pelaaja, kaukana kiltistä.
Toivottavasti kaatuvat niiden kanoottien kanssa ja kastuvat koko porukka läpimäriksi.
Nämä juonittelevat Henrietat ja Linneat eivät tarvitse mitään rahoja. Ärsyttää nämä ohjelmat, jotka ovat periaatteessa huonoja, mutta juonittelu pilaa ne.
Janista muodostunut matkan edetessä varsinainen velliperse. Tuossa porukassa ei ole ryhmähenkeä pätkääkään koska kokoajan joku potkitaan pihalle, kuviteliko Jani että loput kiipeää kukkulalle.
Toivottavasti tuo ärsyttävä henrietta tippuu seuraavaksi.
ADHD henrietta tätä reissua et voita.
Vierailija kirjoitti:
Tai että esim niiltä kahdelta viimeiseltä tippuu se rahasäkki just ennen huippua johonkin hevonkuusen rotkoon ja uppoaa järveen.
Jani esittää sellaista suoraselkäistä ja reilua ja sitten heittää kaverinsa ulos ja sanoo noin törkeästi Petterille.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Linnea tippuu seuraavaksi. Petterin olisi pitänyt nimetä Linnea.
Arttu lienee nyt porukan fiksuin.
No Pete fiksuna ja aikuisena miehenä ei nokittanut, ja siitä just jäikin hyvä kuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai että esim niiltä kahdelta viimeiseltä tippuu se rahasäkki just ennen huippua johonkin hevonkuusen rotkoon ja uppoaa järveen.
Kamerat vaan kuvaisi vuoroin vierivää reppua ja vuoroin pöllästynyttä huipun reunalla kyhjöttävää "voittajaa" 😋
Lopettakaa se Petterin perään itkeminen. Mies ei tipu tyhjän päälle vaan sillä on yritystoimintaa turva-alalla ja kouluttaa paljon. Ja tienaa hyvin. Päälle intin eläke, joka lentäjällä tuskin ihan pieni on. Joten peli pelinä. Ei se noita rahoja tarvinnut.
Kummallista, että syytetään ettei Petteri ole yhteishenkinen. Itse näin hänet koko ajan auttamassa näitä kokemattomampia esim. alastuloissa ja reittien valinnoissa, vaikka itsellä oli kipuja.
Ainiin, mutta kun hän ei länkyttänyt sosiaalista höpölöpöä, niin ei ole yhteishenkeä.
Nuorisojengi nyt sitten loistakoon.
Toisaalta Petteri, ja Satukin, kävis paljon kovempiin survivalohjelmiin, tämähän on liian lasten lässytystä tämä setti.
Pelin juoni ei ole tainnut avautua vielä tuossa porukassa kaikille. Se että aina pyritään pudottamaan fyysisesti oletettavasti heikoin on surkea taktiikka, juuri niiden oletettavasti heikompien takia. Siinä nämä sillä hetkellä vielä mukana rimpuilijat eivät älyä että he itse ovat sillä taktiikalla jossakin vaiheessa se heikoin joka pudotetaan. Tässähän kai on jokaisella tavoite voittaa tuo rahasumma? Silloin pitää äänestää joukolla pois kovempia kilpailijoita! Mitä vähemmän porukkaa on jäljellä sen mahdottomaksi se käy koska vahvat äänestää sitä jäljellä olevaa heikompaa. Lopulta ne 2 kovinta on huipulla muiden suosiollisella avustamisella. Tai ehkä he haluavat olla hyödyllisiä hölmöjä?No sentään tämän jakson äänestys oli jo sinnepäin.
Carola on vähän ylimielinen .Nicola on hyväkuntoinen ja reilu tyyppi..
Harmi, että Petteri tippui jo nyt. Sitkeä ja neuvokas kaveri, huomaa tämän hänen taustan. Olisi varmasti pärjännyt pidemmälle, miksei huipullekin. Kelatkaa muita viiskybäsiä suomiukkoja.