Olen ruma kuin petolinnun perse, mutta jotenkin synnytin tyttären ja pojan jotka näyttävät hyvältä aikuisena
On se "geenilotto" hauska asia. Miten voi vähän olla samoja piirteitä kuin vanhemmilla mutta luusto asettuu ihan eri tavalla ja nätisti, kun itse on kirveellä veistetty.
Nykyään en enää halua edes katsoa peiliin, kun naamani on niin vastenmielinen. Ei ole ollut hääppöinen nuorempanakaan. Mutta jälkikasvu jotenkin säästynyt kiroukselta.
Kommentit (24)
Ite oon ruma ja lyhyt kuin fan, mutta jostain syystä kivaskasvoinen pitkä mies tykästyi kun oltiin ysärillä. Kolmella lapsella tosi kauniit kasvonpiirteet ja ovat minua huomattavasti pidempiä. Joskus näinkin päin 😬
Oletko varma ettei lapsesi vaihtuneet sairaalassa?
Vierailija kirjoitti:
Miten sait miehen jos olet niin ruma muka?
ei se ole niin justiinsa kaikille miehille. ja usko tai älä mutta pieni osa on hyväsieluisia ja tykästyy esim. persoonaan tai vaikka siihen miten toinen kohtelee.
Moni ajattelee että jos on sitten "seuraavassa elämässä" tai "toisella dimensiolla" on se parempi versio itsestään. Jos kokee nyt puutteita. Ja voi keskittyä muuhunkin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma ettei lapsesi vaihtuneet sairaalassa?
Onhan se vitsillä käynyt mielessä. Tosin tiedän ettei se ole totta kun sain molemmat heti syliin puserrettuani heidät ulos, ja näiden ranteet "laputettiin" pian sen jälkeen.
Kannattaa tulla astutetuksi hyvännäköisellä uroksella.
Vierailija kirjoitti:
Moni ajattelee että jos on sitten "seuraavassa elämässä" tai "toisella dimensiolla" on se parempi versio itsestään. Jos kokee nyt puutteita. Ja voi keskittyä muuhunkin.
Itse en ole koskaan kiinnittänyt muuta huomiota ulkonäkööni kuin sen, että tiedän ettei se viehätä naisia. Energia on täten keskittynyt harrastuksiin, töihin jne.
Muutamia kertoja nuorempana sitä yritti "iskeä" asiallisesti mutta palaute naisilta teki hyvin selväksi sen ettei sitä minunnäköisiltä kaivata.
En katkeroitunut elämälle ja naisille vaan suuntasin senkin energian muualle kuten pyöräilyyn ja eränkäyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Ite oon ruma ja lyhyt kuin fan, mutta jostain syystä kivaskasvoinen pitkä mies tykästyi kun oltiin ysärillä. Kolmella lapsella tosi kauniit kasvonpiirteet ja ovat minua huomattavasti pidempiä. Joskus näinkin päin 😬
Rakkaus on ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tulla astutetuksi hyvännäköisellä uroksella.
Olen ns läpällä (tai no oikeasti haluaisin) yrittänyt likettää tai superlikettää hyvännäköisiä miehiä +-5 ikähaitarilla omasta iästäni.
Eipä ole tullut kahdessa vuodessa yhtäkään matchia takaisin. Ei ole niin helppoa kuin miesasiamiehet/ylilaudan inselit väittävät jos näyttää rujommalta naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Jep, miehet eivät ole läheskään yhtä pinnallisia, kuin naiset.
Joo, eipä tarvitse pettyä, kun itseään tuolla tavalla mollaa.
Lapsi voi periä esim. joltain isovanhemmaltaan paljon piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, eipä tarvitse pettyä, kun itseään tuolla tavalla mollaa.
Lapsi voi periä esim. joltain isovanhemmaltaan paljon piirteitä.
Eri ulkonäköön vaikuttavat geenit voivat hedelmöittymishetkellä pompata vaikka 1600-luvun esivanhemmalta nykyhetkeen.
Se ihminen on voinut olla vaikka yksi maailman komeimmista tai kauneimmista aikakautensa ihmisistä.
On ihan arpapeliä millainen jälkeläinen sieltä tulee. Kaksi malliakin voi huonolla tuurilla saada jonkun länkisäärisen noitanenä-kyyryselän.
Vierailija kirjoitti:
Linnuilla ei ole persettä.
Mistä ne paskoo?:O
Älä sano noin. Mun äiti oli just tollanen ja edelleen kun joku sanoo itseään rumaksi noin mulle tulee äiti mieleen, vaikkei hän mun mielestä ollut tai ole yhtään ruma! Niin hyvä hammasrivistö, kaunis tasainen iho, sellaiset jään siniset silmät. Mutta itse keskittyy siihen että nenä on huonon mallinen, silmät on liian pienet tukka on ohut jne. Mulla on tosi huono omatunto että äiti tulee aina mieleen noissa tilanteissa. Mä niin toivoisin ettei ajattelisi niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kloaakkisuoli. Samasta reiästä tulee munat ja kakka.
Kaikki luulee että niiden lapset on erityisen kauniita. Sinä, lasten isä ja lapsesi olette kaikki todennäköisesti ihan normaalin näköisiä.
Ulkonäöstä viis. Voisi olla pahemminkin eli syntyä vammainen lapsi.
Geenit on kyllä outoja. Jotain ominaisuuksia voi hypätä sukupolvienkin yli. Vanhemmat on suht normaaleja samoin sisarukset, mutta oma naama on niin ruma että säikähdän välillä itsekin. Nuoren kärsin kovasti mutta nyt vanhana ei haittaa. Kuntoilen ja kroppa on tikimpi kuin monilla samanikäisillä. En katso ketään mutta jos joku katsoo, mulkaisen takaisin, vihaisesti otsaan ja toisin kuin nuorena, ei tule kukaan enää vittuilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä on se vauvakori toisella siivellä ja toisessa on kakkakori. Mutta noin kai se sitten on, että jos naama on kuin linnun perse, niin silloin ei sitten ole minkään näköinen?
Miten sait miehen jos olet niin ruma muka?