tyylilyylit
huomenta päivää tytöt, mihin pino parka oli painunut??!!
Oinas, kiitos ystävä rakas. Kovasti voimia ja enkeleitä sinun elämääsi.
Eilen kävin tosiaan katsomassa tyttöä vielä kerran, ja itkuhan siinä tuli. Mun silmät on ihan turvonnu ja punaset, päätä särkee helvetisti... tää on niin syvältä!
Ei niin pahaa ettei jotain hyvääkin. Tänään sain aamulla puhelun että minut on valittu uutteen työpaikkaan, joka alkaa mahdollisimman pian. Kerroin sitten tulevalle uudelle pomolleni että mitä on tapahtunut, hän oli todella myötätuntoinen ja sanoi että suret rauhassa, ja tulet sitten heille töihin. Ihana ihminen, kiinnostava haastava työ, olen todella tyytyväinen. Kyseessä on nuorten huumeidenkäyttäjien suljettu paikka.
Hei, mitä mieltä olette, voisiko ovis olla jo näin aikasille koopeillä? eli kp7? kun olis niin selkeet oireet... kyllä, mä kerkeen miettimään myös tälläsiä... ei silleen, että tekis mieli kauheesti peittojen väliin, mut aattelin vaan...
-P-
Kommentit (42)
anteeksi minunkin puolestani etten oo kauheen ahkerasti kirjoitellut, tarkoitus ei ole missään nimessä hyljätä lyylejä! on vaan ollu niin kiirettä etten oo jaksanut enää kirjoitella.
kiva kun rimpe oot kysellyt, mäkin olen sua ja muitakin lyylejä ajatellu. tänne ei mitään uutta kuulu. töitä ja oviksen metsästystä...
mä oon nyt täsä kierrossa tikutellu ovista ahkeraan. alotin jo kp 6 kun viime kierto oli niin lyhyt. noh, nyt on kp 14 ja ei vieläkään mitään! eli alkaa vahvistua se viimekierron tunne etten ovuloi ollenkaan. kuitenki näin lyhyillä kierroilla oviksen ois pitäny jo tulla. höh. ei ihme kun ei tärppää kun en siis varmaan edes ovuloi.
nyt tökkii kone tai sit ne on vaan nää vauvan sivut niin pahasti etten jaksa enempää kirjottaa. kestää tosi kauan tekstin eteneminen tässä kirjoittaessakin.
palaillaan
sannuska
Ihana kun oli joku kysellyt..Ja anteeksi etten oo ehtinyt kirjottelemaan nyt, mut kun väsyä on sen verran, et kun kotihommista selviää nii tekee mieli käydä vaan pitkälleen. Mut pitää yrittää aktivoitua.
Ihan hyvin oon muuten jaksellut, ei oo pahaa oloakaan ollut(*koputtaa puuta*) eli vielähän se ehtii tulemaan..Välillä taas on niinkin oireetonta, että epäilyttää, et onko siel ees ketään.
Viime yö meni valvoessa meijän pienen nuhanenän takia, yöllä kun mittaisn kuumetta, niin 39,5 oli. Panadolia annettiin ja juomista. Pitää seurailla et jos ei ala kuume löhtemään niin lääkärissä käyttää, ei tuo varmaan hirmu hyväks oo pienelle, kun monta päivää jo nuhaa/yskää pitänyt ja sit viel alkaa tommosia kuumeita nostamaan:( Eli pitänee lähteä meijän pikku potilasta hoitamaan.
Milenna rv 4+6
Plussaonnea muuten viel piinaajille******