Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tyylilyylit

01.03.2007 |

huomenta päivää tytöt, mihin pino parka oli painunut??!!

Oinas, kiitos ystävä rakas. Kovasti voimia ja enkeleitä sinun elämääsi.

Eilen kävin tosiaan katsomassa tyttöä vielä kerran, ja itkuhan siinä tuli. Mun silmät on ihan turvonnu ja punaset, päätä särkee helvetisti... tää on niin syvältä!

Ei niin pahaa ettei jotain hyvääkin. Tänään sain aamulla puhelun että minut on valittu uutteen työpaikkaan, joka alkaa mahdollisimman pian. Kerroin sitten tulevalle uudelle pomolleni että mitä on tapahtunut, hän oli todella myötätuntoinen ja sanoi että suret rauhassa, ja tulet sitten heille töihin. Ihana ihminen, kiinnostava haastava työ, olen todella tyytyväinen. Kyseessä on nuorten huumeidenkäyttäjien suljettu paikka.

Hei, mitä mieltä olette, voisiko ovis olla jo näin aikasille koopeillä? eli kp7? kun olis niin selkeet oireet... kyllä, mä kerkeen miettimään myös tälläsiä... ei silleen, että tekis mieli kauheesti peittojen väliin, mut aattelin vaan...

-P-

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sannuska sinullekin kannustavasta viestistä:)

Niin, helppoahan se on sanoa, että älä välitä muiden mielipiteistä..Mulle on sanottu niin jo monta kertaa, ja kuitenkaan en sitä osaa noudattaa:(

Ja tuon oon kans huomannut, että toiset haluaa koulutuksen ja " uran" ennen kuin voivat edes ajatella lapsia..mulla se on toisinpäin, oon aina tykännyt lapsista ja raha ei sinällään oo ollut tärkeää, helpottaahan se elämää, mutta ei ole elämä. Kun olin pieni, vanhempani ei olleet mitään rikkaita, ehkä keskimääräistä köyhempiä oltiin. Silti pärjättiin, vaikkei nyt niitä uusimpia trendijuttuja/vaatteita yms. ollutkaan. Muistan kun äitini aina sanoi, et me ei olla rahasta rikkaita, vaan rakkaudesta.

Kaipa mie sovellan sitä nyt omassakin elämässäni. Kunhan vaan rakkautta riittää, ei sitä rahaa niin paljon tarvii. Siis kuhan on katto pään päällä ja ruokaa ja ees jotain vaatetta.

Ehkä oon vähän naiivi, mut on tää tähän asti ainakin toiminut:)

Vierailija
22/42 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon kans melko köyhästä perheestä. äiti lopetti työt ja jäi kotiäidiksi siinä vaiheessa kun minä esikoinen synnyin. minulla on kaksi pikkuveljeä myös. jossain vaiheessa äiti alkoi tehdä perhepäivähoitajan hommia yksityisesti, mutta se ei mikään kultakaivos ollut.. isäkin ihan normipalkkaisessa valtion duunissa.

aina olen osannu arvostaa kotiäitiyttä ja vähäisillä tuloilla pärjäämistä. oli se suunnaton onni saada tulla esim. koulusta kotiin jossa vanhempi odotti joka ikinen päivä. en saanut joo muotivaatteita ja suuria viikkorahoja, mutta rakkautta kyllä. (tietty lapsena harmittelin köyhyyttämme, mutta nyt olen kiitollinen vanhempiemme ratkaisusta!)

se on totta että raha helpottaa elämää, mutta pienilläkin tuloilla tulee toimeen. me esim. pärjättäis paljon vähemmälläkin, mutta siloin kun on " ylimääräistä" haluan ostaa kaikenlaista mitä ei sit taas voi kun on vähemmän rahaa.

jos lastenkin kannalta ajattelet asiaa, ne on varmasti myöhemmin onnellisempia niistä onnellisista vuosista äidin kanssa kuin suuremmista tuloista.

huom, mä en silti ole mikään kotiäitifanaatikko, olenhan itekin mennyt jo töihin takas. mutta omien kokemusten perusteella arvostan äitini ratkaisua todella.

itse oon liian heikko että olisin kestänyt sitä pienillä rahoilla kituuttelua kun työpaikka oli kuitenki tarjolla.teki mieli päästä hetkeks tienaamaan ja maksella asuntolainaa pois ja sit taas voiskin jo jäädä kotiin. olisin ollu kyllä ylpee itsestäni jos olisin vaan rohkeesti ollu kotiäitinä enkä menny töihin. mutta lapsi on mummillansa hoidossa, siksi uskalsinkin tehdä tän ratkaisun. päiväkotiin en ois halunnu ihan viel häntä viedä. vaikka olis varmaan pärjänny hienosti, itsestäni en tiiä...

jos olisin muuten aiemmin löytäny sen oikean miehen, olisin ehkä saanut lapsia nuorempana ja mehdollisesti ennen koulutuksiakin. olen myös aina halunnut lapsia ja mieluiten nuorena.

huoh, olipas vuodatus... tarkoitus oli vaan milenna rohkaista sua, mun mielestä oot tehnyt oikean ratkaisun koska se tuntuu susta itestäkin hyvältä.

nukkumaan pakko mennä, herätys viideltä. (nii-in, mitä teen tähän aikaan viel hereillä... sanokaas se...)

sannuska

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannuska:Hyvä että olet taas tervehtymään päin! Juu kyllä tämä työelämään palaaminen on kummaa, kun ajatukset on niin kiinteästi tässä uudessa hommassa. Minun kohdalla kävi kyllä niin että se " ylimääräinen" stressi vaavivajeesta siirtyi täysin tuohon työhön. Ja hyvä niin :)

Milenna: Sinulla ei kyllä ikää ole vielä juuri lainkaan! Töitä ehdit tekemään vielä ihan kyllästymiseen asti! Nauti nyt lapsistasi ja kotona olemisesta, se on kuitenkin niin lyhyt aika kun lapset on pieniä. Minä kävin koulun loppuun ja tulin vuoden päästä valmistumisestani raskaaksi. Käytännössä en ole tehnyt päivääkään ihan koulutustani vastaavaa työtä. Ja nyt kolmekymppisenä on alanvaihto edessä juuri noiden käsien takia. Päivä kerrallaan mennään ja avoimin mielin kohti uutta!

Priscu: Ihana kuulla että sinulla on hieman helpompi olla, kapulakin lienee jo hellittänyt? :)

Toki saa kysyä uudesta työstä. Eli IT- ja media-alan yritykseen " jouduin" lähes vahingossa. Tuo on alana minulle täysin vieras ja siksi joudunkin nyt tekemään tosissani töitä että selviän annetuista tehtävistä. Minulla on niin kova kritiikki itseäni kohtaan että ei tosikaan, jos töissä ollaan niin töitä sitten tehdään kunnolla! Se on aiheuttanut " hivenen" stressin tynkää kun asetan itse itselleni liian kovat paineet. No jospa tämä ennen vatsahaavan puhkeamista helpottaisi... :)

Nyt täytyy poistua koneen vierestä että ehtii ajoissa töihin.

-Rimpe-

Vierailija
24/42 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä taas välillä....

jaahas rimpe, tuo ala on mulle ihan vieras, saattas mullakin mennä sormi suuhun... mutta tekemällä oppii, ja anna itsellesi aikaa, eiks niin? millaset työajat sulla on? Mulle on kyllä kanssa käynyt nyt niin että aktiivinen yritys on siirtynyt jotenkin kummasti ihanaksi odotukseksi... en tod. tiedä mikä kiertopäivä on menossa, onneksi, enkä tiedä millon mahollinen ovis on, onneksi!! aivan mielettömän ihanaa on se, miten tämä on nyt vaikuttanut positiivisesti meidän suhteeseen kun ei ole " ovisseksiä" ja kalentereita ja mulla koko ajan vaaleenpunasta pumpulia päässä:))!!!

missäs on BE?? mitä sulle kuuluu? kerttuli?? huhuuuu!!!!!

Vierailija
25/42 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässä soi vaan; ei voi olla totta, ei voi olla totta...

Eikä kyl yhtään tunnu ees siltä, varmaan kohta herään ja kaikki onkin ollut unta. Kyllä meinas itku tulla kun testin tein, oon kyl onnellinen mut myös peloissani..

Vierailija
26/42 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä arvasin että sä plussaat! kun mentiin samoilla kp:llä, niin oli vaan sellanen tunne että kun mulle tuli täti, niin sulle ei ainakaan tuu.

kävin kurkkimassa marraskuisten pinosta tosta sun testaamisesta. luulen että oot siks saanu haamun, koska noi marketin testit ei kai oo ihan yhtä herkkiä ku esim acon 10? luulisin. sillä saisit varmaan vahvemman viivan.

mutta hei, ihan sairaan siistii että säkin plussasit, onnea matkaan hirmusti! jospa mä tuun sit seuraavalla junalla perässä kans!

sannuska

Vierailija
27/42 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannuska; Sie oot kyllä ihana kun jaksat kannustaa:) Toivon ihan peukut puuduksissa että siekin plussaat ja nopsaan!

Kyllähän myö muutkin lyylit otetaan sinne o-puolelle, jos ne vaan työkiireiltään joutaa ;)

Ääh, oon tän päivän kans köhinyt keuhkojani pihalle, kurkku on ihan sikakipee ja kutittaa:( Toivotaan ettei pieni putoo matkasta kun joudun niin paljo yskimään..ja toivon et siel ylipäätään on ees joku..Ihan sekaisin oon, pakko lähtee nukkumaan:)

Vierailija
28/42 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sinäkään meitä kokonaan unohda? Käy edes välillä moikkaamassa!

On tuo vaan niin huisin hienoa! :)

Priscu: Juu, ei ollut ala tuttu minullekkaan kun hommat aloitin. Olen tässä viimeisten päivien aikana opinut enemmän tietokoneista kun koko ikäni aikana! Tosi mielenkiintoinen tuntuu tuo työ olevan ja vaikka alkuun olikin lähes paniikkikohtauksen partaalla niin nyt jo kummasti helpottaa. Päivät kuluu uuden asian parissa tosi nopeasti ja tahti on kiivas. Tosin töitä olen aina tykännyt tehdä suo-kuokka-ja-Jussi meiningillä... :) Työajat on mukavat kun aina aikaisemmin olen tehnyt joko 2- tai 3-vuorotyötä niin nyt työajat sijoittuu ark. 8-20 välille ja la 9-16. Ainoa negatiivinen asia on epävarmuus töiden kestosta, vielä kun en tiedä kuinka pitkään saan tuolla olla... :(

(.) kaiken tämän keskellä olen yrittänyt sitä ovista metsästää, mutta eipä ainakaan vielä ole tikkujen mukaan ollut. Nippailuja ja limoja on kyllä ollut ihan mukavasti ja niiden perusteella olisinkin jo kuvitellut oviksen olleen. Lämpöjä en ole muuten mittaillut mutta tänä aamuna oli lämmöt vielä alhaalla (36,8' c) joten senkään puolesta en usko että ovis olisi vielä mennyt. Jotenkin olen aina luullut että minulla on aikaisin ovis mutta eipä tuo nyt siltä vaikuta. No saapi nähdä tuleeko missään vaiheessa tikkuun kunnolla niitä kahta viivaa vai onko tämä sitten ovuloimaton kierto.

Jaahas, josko lähtisi koiran kanssa reippailemaan että ehtii vielä suihkuun ja sitten taas uutta oppimaan.

-Rimpe- kp13/~26

Vierailija
29/42 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

milenna, ihanaa, kyllähän me tiedettiin.... tosi ihanaa, hurjasti onnea:)))

rimpe: toivotaan että sulla työt jatkuu, ja löydät oviksenkin;)

mun miehelle tuli eilen kutsu kertauksiin kesäkuun 4.pvä. kestää 7 päivää... mulle tuli ihan kauheen paha mieli!!miksi?? ihan outoa... ja ei mukavaa, mulla on kamala olo.

Vierailija
30/42 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on nopeasti pino tippunut tuonne kauas pitkälle...

Priscu: Tottahan siitä saa tullu surulliseksi kun toinen on lähdössä pois viikoksi! Meillä isäntä tekee jonkin verran reissuhommia ja oikeasti mä olen aina nauttinut jollain tasolla siitä että saan pöyrittää tätä hullunmyllyä ihan yksin. Toki mulla on ikävä mutta pieni ero on aina tehnyt hyvää. Kyllä sä siitä selviät ja sinne on vielä aika pitkä aika.

Omaa sen verran että jotenkin en nyt osaa tulkita enää tätä kroppaa kun noita tikkuja tuohon ostin. Tai kroppaa kyllä tulkitsen mutta noi tikut puhuu ihan toista. Nipukka, kivut ja limat kertoisi oviksen jo olleen mutta missään vaiheessa en ole sitä plussaa tikkuun saanut. Vahvin viiva(ja sekään ei ollut lähellekkään testiviivan veroinen) oli kp 9 mutta sen jälkeen olen saanut pelkkiä olemattomia haamuja tikkuun. Jos tässä kierrossa en taaskaan onnistu sitä plussaa saamaan siihen r-testiin niin sitten annan periksi. Ehkä meille ei ole tarkoitettu enempää lapsia... :( Anteeksi tälläinen tilitys mutta tänään on jostain syystä mieli maassa.

Kaikille Lyyleille oikein hyvää keskiviikkoa!

-rimpe-

Vierailija
31/42 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimpe; Tsemppiä siulle oviksenmentsästykseen..toivotaan että se löytyis:)

Ja onnea myös uuden työn johdosta..enpä aiemmin tainnut älytä onnitellakaan..

Priscu; Tsemppiä myös siulle..Minuu kauhistutti kun mies lähti sillon sivarin aluksi sinne siv.keskukseen, se oli siel sit 2viikkoo..Kyllä se aika menee, kun laittaa menemään..:)*halit*

Vierailija
32/42 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

milenna & rimpe: kiitos! täytyy ottaa vähän takas päin... mun mies on yrittäjä, niin ei sen tarttekkaan lähteä kertaamaan!! JEEEEEEE!!!!

Rimpe: mulla oli viime kierto just tollanen, et ovis oireita oli, mut tikkuun ei tullu viivaa... siks epäilin omalla kohalla ovuloimatonta kiertoa. Koska niitäkin on. Taas meil samat ajatukset, mäki oon vähä heittämässä hanskoja tiskiin. Ajattelen kans et tää kierto katotaan viel, sit en enää viitti.

Vierailija
33/42 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kukaan enää kirjota?

Vierailija
34/42 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienoisia kone ongelmia kotona, ja töissä ei näille sivuille voi kirjottaa. Nyt porukoiden koneella lukemassa minipinoa...

Kiva kun ootte huhuillu :) en mää teitä oo unohtanu, ihan sormet syyhynny ku ei oo päässy lukemaan viestejä...

Milenna ONNEA kyllä mää arvasin oikein =D

Prisku ihana kuulla, että paremmin sujuu. Kyllä sulla on ollu todella rankkaa, mutta vahvana ihmisenä sä olet selvinnyt todella hyvin.

Niin ja onnea uudesta työstä, jos en vielä oo muistanu onnitella.

Ihan samoja fiiliksiä mulla on aina kun mies saa joka vuos kertauskutsun, onneks sun miehes ei tartte mennä :) Tänä vuonna ei tosin meilläkään, tulee nuo häät päälle ku joka vuos on ollu samaan aikaan niin tietää jo varautua =D

Rimpe sullakin uus työpaikka, onnittelut myös jos en oo jo muistanu onnitella.

Tällä mammalla on ollu todella kiirettä viimesen reilun viikon. Tosiaan työt alko ja poika meni päiväkotiin. Kaikki on kyllä sujunu todella hyvin ja poika viihtyy hoidossa ehkä liiankin hyvin, ku aamulla lähtee vaan leikkimään ja iltapäivällä ei millään lähtis kotiin. Ikää kuitenkin vasta se 13kk :o

Koko perhe ollaan oltu vielä kipeinäkin, tänään ekaa kertaa piti jäädä poikaa hoitamaan kotiin ku on kuumetta. No tuleepahan vähän pidempi viikonloppuvapaa :)

Omat työt on lähteny käyntiin taas hitaampaakin hitaammin, mitään ei saa tehdä ku enhän mä nyt millään voi muistaa ja tietää kuinka töitä tehdään kun oon ollu kokonaista 1v4kk poissa. Pikkasen kyrsii ku pitää kaikenmaailman kertaukset käydä läpi, ehkä mä nyt jotain muistan töistä joita oon kuitenkin tehny 6 vuotta putkeen ennen tota reilun vuoden katkoa... no ehkä se tästä pikkuhiljaa rupee tuntumaan taas paremmalta, mutta tällä hetkellä kyllä on päällimmäisenä ajatuksena että onneks ei oo pitkä vierailu =)

IHANAA tänään sain tietää, että masussa on elämää =D on ollu niin vahva tuulimuna tunne ettei mitään rajaa. Tänään käytiin ultrassa ja siellä pikkuinen 9mm alkio pötkötti ja sydän sykki. Kyllä tippu monta kiloa huolta ja murhetta hartioilta.

Nyt vain kaikille lyyleille ovismetsästykseen onnea jotka sitä odottavat.

Plussatuulia siinä vaiheessa menijöille :)

En nyt muista mitä muuta piti kommentoida, mä oon jossain 7.taivaassa täällä ja pitäis yrittää pitää naama peruslukemilla ettei porukat vaan arvaa mistä tuulee ;)

B-E rv 7+1

Vierailija
35/42 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priscu; Mukava kuulla ettei sen sun miehes tartteekaan lähtee:)

B-E; Miks kaikki muut arvas/tiesi, paitsi minä aattelin että täti se tulla kolkuttelee millä hetkellä hyvänsä??:) Kiva kuulla et sulla masussa kaikki kohillaan.

Meillä kans on flunssaa, ite oon köhiny keuhkoni varmaan pihalle koht, toivottavasti se masukki pitää tuikasti kiinni, ettei putoa, kun yskittää:( Tyttö on kans jo useemman yön nukkunu vähän levottomammin, kun nenä menee niin tukkoon:( Ikävä on kattoa kun pieni on kipeenä.

Vierailija
36/42 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs tässä nyt näin on käynyt? Meidän niin ihana porukka on tainnut hajaantua pitkin palstaa? :' (

Priscu: Mitä kuuluu? Kuinka olet voinut? millä mallilla meidän treffit tuonne odotuspuolelle? Eikös me lokakuisista pudotessa sovittu että marraskuisiin tähdätään? ;) Muutama päivä vielä ja sitten sen näkisi.. mitään fiiliksiä?

Sannuska: Mikä sinun tilanteesi on? Minä olen tainnut missata sinun viimeisimmät kuulumiset?

Milenna: Sinähän plussasit? Oletko voinut hyvin?

BE: Kuinkas masun kasvatus on jatkunut?

Tutti: Sinun kuulumiset on myös menneet ohi?

Unsku: Sama juttu kuin Sannuskan ja Tutin kohdalla, eli ihan olen pihalla missä päin palstaa luuraat?

(.) Työkuviot on nyt vähän alun hässäkän jälkeen rauhoittuneet ja lähestyvä piinaviikko ajaa tänne pinoutumaan. Tässä kierrossa on odotukset korkealla kun nyt oli ainakin ajoitus kohdillaan, kiitos tikkujen. Oviksen jälkeistä saharaa ei ole kuulunut ja lämmötkin nousi ihan mukavasti (36,8' c->37,2' c). Jännittää...

-Rimpe- kp 17/~26 dpo 3 yk 11

Vierailija
37/42 |
11.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaukset kaikille, hengissä/hengessä ollaan :)

Sellanen " ei yritystä, ei stressiä" kierto menossa...tiedättehän ;)

Tatska tehdään loppuun kuukauden päästä ja olisi aika karua olla puolivalmiilla kuvalla vuoden päivät jos tuliskii tärppi xD

Pupuilut minimissä, mutta aivan minimahis vois olla. En ees tahdo asiaa miettiä...varmaan loppukierrosta (kierosta, reps..wirn) täällä enemmän kirjoitan, kuitenkin.

Tutti ilman koopeetä, ovis tais mennä justiin ja yk9

Vierailija
38/42 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa... minäkin oon ajatellu että on porukka hajaantunu, kovin on hiljentynyt meitin palsta:(

rimpe: kiitos, kyllä tämä tässä... mulla ei ole mitään fiiliksiä eikä mitään odotuksia, pupuilut on ollu tosi minissä, johtuen kaikesta siitä mitä tapahtu, ja sit ei vaan oo tuntunu siltä... joten kyllä mä sanon, että jos nyt oon raskaana, niin ihmettelen, en ees tienny enkä oo ajatellu koopeitä tai mitään oireita ... mulla on kyllä sellanen rauha tullut ton asian kanssa, en voi sanoa edes olevani hirveessä kuumeessa enää, sellanen tosi seesteinen fiilis... että tulee jos on tullakseen! ja tää on kivaa:)) ei stressiä.

Joten kun se täti tosiaan tulee, en ees ylläty/pety....

Vierailija
39/42 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vieläkin kipee, nyt menee 5. viikko flunssassa. Ei kivaa. Töistäkin oon joutunu olemaan jo pois 2 päivää ja taas oon poissa. Kuumetta ei kunnolla nosta, mut kurkku ihan hirveen kipee ei pysty ollenkaan puhua ku sattuu ihan ku piikkejä nielis, ja kun yskii niin tuntuu että keuhkot halkee :( Poikaki on hirveessä yskässä ollu mut lauantaina sai siihen lääkkeen niin on helpottanu ja uskalsin viedä sen hoitoon, että saan levättyä kunnolla tänään ja huomenna. Eilinen päivä meni suurinpiirtein vaan nukkuessa ku ei vaan silmät pysyny auki :o täytyis varmaan käydä tarkistaa rautaarvot ku vaan väsyttää.

Viikonloppu oli kiireinen, lauantaina kasattiin mun ihanien kaasojen kanssa hääkutsut ja saatiinkin kaikki valmiiks :) vaikka olinki ite ihan puolkuntonen. Sunnuntaina käytiin kyläilemässä miehen veljellä, meiän kipeä pikkupoika ei ollu kyllä yhtään kipeen tuntunen ku tetsas siellä sohvalla ku pistoksen saaneena =D

Massu kasvaa liiankin nopeesti, ostin 3 viikkoo sitten farkut eikä niitä oo enää mukava pitää ku painaa niin kipiästi mahaa. Vielä olis muutama viikko kehityskeskusteluun ja sinne asti tahtoisin päästä normaali vaatteissa. Turvotusta ei kyllä oo mut torstaina lääkäri sano, että varmaan näkyy aikasin kun kohtu on niin iso. No sama juttu oli esikoisen kanssa.

Mukava kuulla tutista :)

Milenna - se on kyllä kumma juttu että ite vaan ei voi uskoa että on raskaana vaikka muut kyllä on tietävinään ;) ihan sama oli mulla :)

Prisku - mukava kuulla sinusta, oot ollu mielessä paljon. Eikös sullakin kohta työt ala?

Toivottavasti te muut säästytte tältä flunssalta tai mikä taa nyt ikänä onkaan. Tosi inhottava ku kuukauden päivät joutuu köhiä.

Plussasäteitä jos joku niitä kaipaa, ja muutenkin tsemppiä :)

B-E

joka ei ainakaan tyylilyyli pinoa unohda vaikka odotus puolella onkin :)

Vierailija
40/42 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssan kourissa ollaan täälläkin. Kurkku on niin per...... kipee ja räkää joka paikka täynnä. Tähän lisäksi kokoajan lisääntyvä pahoinvointi niin jee jee!

Muuten ei mitään uutta kuulukkaan. Ensiyöksi pitäis mennä töihin valvomaan, mietin jo nyt kuinka pysyn hereillä kun nykyään mikään uni ei riitä. Toivottavasti olis töissä rauhallista.

Esikoisen kans meen tänään 7v neuvolaan ja ajattelin samalla kysellä itsellekkin sitä ekaa neuvola aikaa. Harmi ettei meidän neuvolas oo ultraa et vois katsoa että kaikki on ok. vaikka kyllä nämä vahvat oireet kertoo paljon, mut kuitenkin.

Onnea plussanneille ja muille tärppi onnea!

oinas 6+2