Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tyylilyylit

01.03.2007 |

huomenta päivää tytöt, mihin pino parka oli painunut??!!

Oinas, kiitos ystävä rakas. Kovasti voimia ja enkeleitä sinun elämääsi.

Eilen kävin tosiaan katsomassa tyttöä vielä kerran, ja itkuhan siinä tuli. Mun silmät on ihan turvonnu ja punaset, päätä särkee helvetisti... tää on niin syvältä!

Ei niin pahaa ettei jotain hyvääkin. Tänään sain aamulla puhelun että minut on valittu uutteen työpaikkaan, joka alkaa mahdollisimman pian. Kerroin sitten tulevalle uudelle pomolleni että mitä on tapahtunut, hän oli todella myötätuntoinen ja sanoi että suret rauhassa, ja tulet sitten heille töihin. Ihana ihminen, kiinnostava haastava työ, olen todella tyytyväinen. Kyseessä on nuorten huumeidenkäyttäjien suljettu paikka.

Hei, mitä mieltä olette, voisiko ovis olla jo näin aikasille koopeillä? eli kp7? kun olis niin selkeet oireet... kyllä, mä kerkeen miettimään myös tälläsiä... ei silleen, että tekis mieli kauheesti peittojen väliin, mut aattelin vaan...

-P-

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätimpä tulla tänne sit höpisemään, kun on niin hiljasta..

Priscu; Onnea vielä työpaikasta! Eikös sulla ollut aika lyhyt kierto? Vois kai se sit olla ovistakin sul jo ilmassa, tai hetipian tulossa:)

ON; Kp taitaa olla..27/30-32, ellen ihan väärin muistele:) Ja taas on vaik minkälaisia oireita..niinku aina. Luulen et tisut on vähän normaalimmat kuin viime kierrossa, missä siis koko ajan oli jos jonkinnäköistä vihlontaa ja juilimista. Alamahassa on taas " tunne" mut sekin oli jo viime kierrossa, ja kuitenkin täti tuli.. Taaskaan ei oo minkäänlaista limaa, ja sekin puhuu tädin puolesta.

Mutta, se oireista, nyt ruuanlaittoon:)

Vierailija
2/42 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä sä olit aika rohkea kun menit vielä katsomaan häntä. itse en oo kertaakaan uskaltanut mennä katsomaan kuollutta läheistä. aina muut suvusta menee ja minä vaan pelkuroin... se vaan pelottaa mua jotenkin. varmasti oli sulle tärkeetä vielä nähdä hänet, mutta uskon että raskaalta tuntui.

miksei ovis vois ollakin noin aikasin, ihan hyvin kai se voi. varsinkin jos suht lyhyet kierrot yleensäkin. mulla on tuntemusten mukaan ovis heitelly tosi paljon eri kierroissa. tosin varmuutta ei oo kun ihan vatsatuntemuksiin perustan tuon ajatuksen.

niin ja onnea hirmusti uudesta työstä! sitten kun olet sinne valmis menemään, se tekee varmasti hyvää sulle. saat muuta ajateltavaa. ja tärkeintä on se että tykkäät siitä työstä.

mites sun tytöt on muuten ottaneet tämän ikävän tapahtuman? ja anteeksi jos tunkeudun liian lähelle, ei tietenkään ole pakko vastata mitään jos et halua.

missähän kaikki lyylit nyt oikein luuraa, pari eilenki oli aika hiljaista ja nytkin kello jo vaikka mitä!

mulla on jo hiukka parempi mieli tädin saapumisesta mutta kyllä vieläki arveluttaa tää kierron lyheneminen. noh, nyt kyl tosiaan tikutan tässä kierrossa ovista niin katsotaan kuin käy.

ja ostin muuten greippiehuakin... ei kyl mun makuun oo, mut aion juoda!

nyt toskapullan ja kahvin kimppuun! (juu, kevennetty ruokavalio....joskus lipsuu...)

sannuska kp 3/24-28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olitki laittanu sil aikaa viestiä ku mä näpyttelin omaani.

pidän sulle kyl nyt kaikkia ulokkeita pystyssä että sä saat plussan!ei enää kauaa tarvii jännätä. koskas muuten testaat? koska epäilet sulla oviksen olleen?

sannuska (mmmm, ihanaa pullaa...)

Vierailija
4/42 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi sullekin sannuska!

Huvittaa tuo sun kevennetty ruokavalio..noin se menee mullakin:)

Ei hajuukaan millon ovis ois ollut, mut meijän jtp taktiikka loppui muistaakseni kp 17-18, joten jos sen jälkeen on ollut, niin aika heikot mahkut.. Ehkä tuossa ens ke paikkeilla saattaisin testata, tod.näk. ei tarvii, mut toivotaan:) Varmaan jo ma, kun ois kp 31, miut pakotetaan testaa..itseni toimesta kylläkin, kun oon niin hätähousu:D

Tsemppiä sulle tähän kiertoon!

Vierailija
5/42 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sannuska: ei haittaa ollenkaan, et tuppaudu, musta on kiva kun kysyt, osoittaa että välität ja ajattelet... tytöt on isällään, eli ei ole onneksi joutuneet ihan tähän hermokeskukseen, kun äiti on aivan paskana... kerroin niille kyllä että hän kuoli, mutta en kertonut että oman käden kautta. Kerroin että nukkui yöllä pois nukkuessaan. Kyllähän tytöt vähän vaisuiksi meni, kyseli sitten että voiko hekin kuolla yöllä nukkuessaan... voi pieniä. Koita nyt sitten puhua noin pienille kuolemasta järkyttämättä liikaa, aika vaikeeta.

muuten, tikutin tänään, on se ovis, ajatelkaa näin aikasin!!

Vierailija
6/42 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tullu joku ajatuskatko tässä: pari eilenki oli hiljaista... hahhaa...

tarkoitus oli ihan vaan että eilenkin oli pinossa hiljaista. tuosta ekasta saa nyt sen käsityksen että pari ihmistä oli hiljaisia, en tarkoittanu sitä.

niin, priscilla, vaikeeta se on todellakin noille pienille selittää kuolemaa. ja uskon että oli hyvä ratkaisu etteivät tiedä koko totuutta. kun ei tiedä mitä niiden pienten mielessä liikkuu ja miten ymmärtävät minkäkin asian. meilläkin tytön kanssa on vähän nyt ongelmaa kun tulee kuollut pappa puheeksi. on sanottu että pappa meni taivaaseen, kun ajateltiin että se on helpointa noin pienelle (1v9kk) selittää. tietty ei sitäkään ymmärrä, mutta osaa näyttää taivaalle ja sanoa että pappa tuolla. ongelmia tule kun mennään haudalle " pappaa katsomaan" . tai ollaan nyt sanottu että se on paikka minne voi viedä kynttilöitä tai kukkia papalle. odotan kyllä että tyttö kasvaa että saa selitettyä asian paremmin. vaikka helppoahan se tuskin sillloinkaan on.

olit sitten oikeessa oviksen suhteen, hyvä hyvä!

milenna: mua kans naurattaa tää kevennys... se alkoi niin hienosti, 4 kiloo tippu kk. mutta, kun tuli se kuolemantapaus, mä en jaksanut enää keskittyy ja aloin taas syömään ja liikkumaan miten sattuu. enkä oo saanu uudestaan itteeni niskasta kiinni. pikapuoliin kyllä aion taas. mun vaan pitää löytää sellanen sama tsemppi mikä viimeks, silloin koko kevennys oli helppoa, ku oikella fiiliksellä mukana.

nyt suihkuun!

sannuska

Vierailija
7/42 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kyllä aikauden kummallisimmat menkat nyt tytöt.

listaan muutamia asioita ylös:

-alkoi tosi ajoissa, kierto jäi vaan 24pv(ei normaalia mulle)

-en ole ottanu yhtään särkylääkettä näiden menkkojen aikana, mikä on extraharvinaista. aina syön 2 ekaa pv 600mg buranaa

-ihmeellinen tunne selässä 2 ekaa pv, vähän niinku iskias. tää oli han uutta mulle.

-vuoto oli kyllä ihan runsasta muttei niin runsasta ku yleensä.

-ja siks kirjoitin imperfektissä, koska tänään ei oo tullut enää mitään vuotoa... extraoutoa.. siis mun menkat kestää AINA 7-8 pv. nyt 2pv.

mutta raskaustesti näytti menkkojen alkamispäivän aamuna negaa ja muutenkaan en siihen usko kun vuoto oli runsasta, mutta onks tää sit joku hormoonitoiminnanhäiriö vai mitä himputtia nyt tapahtuu?

menkat muuten alkoi kun olin siivoamassa verkkokoppia tiistaina. kurottelin korkealle ja nostelin yksin painavia tavaroita. ja sit alkoi vaan valua. ilman kipua. painetta kyl tuntui ekan päivän, mut ei kipua. mä en enää ymmärrä mitään.

pöh, nyt poistun pohtimaan itekseni...

sannuska (sekaisin)

Vierailija
8/42 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täi tais olla vaan sikeessä unessa tän päivän, nyt just saapui takaisin. outoa tää taukopäivä silti oli, ei mulla koskaan ennen oo ollu. kai mulle tulee jo vaihdevuodet ku on niin oudot nää menkat nykyään...

nyt mä lopetan palstan terrorisoinnin ja menen petiin laskemaan lampaita. öitä siskot!

sannuska

Vierailija
9/42 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on ollut hiljaista Lyyli rintamalla? Mihinkäs kaikki on hävinneet...

Priscu: Sulla on kyllä ollut rankka reissu kun viimeisen tervehdyksen kävit tytölle jättämässä. Tuo on yksi niistä vaiheista jonka mä olen (Sannuskan tapaan) jättänyt aina väliin kun läheisiä on pois lähtenyt. Mä en ole koskaan halunnut enkä ehkä uskaltanutkaan...

Ihanaa että sait uuden työpaikan! Tuo kuulostaa hommana tosi rankalta, mutta on taatusti myös antoisaa.

Ja oviksenkin olit jaksanut metsästää! :) Hyvä että jaksat ajatella elämän jatkumista kaiken tuon keskellä. *olet ajatuksissani*

Sannuska: Nuo vuotohäiriöt on kyllä tosi inhottavia! Koskaan et tiedä mitä täi tuo tullessaan ja koska se ylipäätänsä tulee. Kovin yleisiä nuo tuntuu ainakin olevan kun tätä palstaa seuraa niin lähes jokainen valittelee silloin tällöin samasta asiasta eli eiköhän sullakin vielä ole aikaa niihin mummokuumeisiin? :) Jokos on angiina hellittänyt otteensa?

Arvatkaas mitä, mä en enää ikinä sano että haluan jotain uutta haastetta työhöni! Onhan toi alanvaihto ollut ajatuksissa jo jonkin aikaa ja eilen sitten alkoi hommat uudessa firmassa. Mulle kaadettiin tietoa " väkisin" neljän ihmisen voimin seitsemän tuntia ja sitten ei muuta kun remmiin mukaan!

Muuten ihan ok, mut ala on sellainen mistä mulla ei ei ole oikeastaan edes minkäänlaista pohjatietoa! 7 Tuntia täysin uutta asiaa ja mahdollisimman sekavasti kerrottuna niin eihän mun vanha pääni pysynyt mukana... Seurauksena hillitön päänsärky ja armoton ahdistus! Mulla kun on halu tehdä työni hyvin,mutta aikaisemmin on kädet ollut se työväline mitä olen pääasiassa käyttänyt ja nyt sen pitäisi olla tieto mitä mulla ei ole!

Ilta menikin sitten papereita selatessa ja asioiden jäsentelyssä! Joskus olen ollut väsynyt töiden jälkeen kun olen 8tuntia painanut tukkaputkella hommia mutta että istuminen voikin olla rankkaa! Vielä en periksi anna vaan muutaman päivän katselen josko tuohon joku tolkku tulisi ja hommat lähtisi rullaamaan...

Nyt tämä lähtee takaisin noiden työpapereiden kimppuun ja yrittää valmistautua tulevaan työpäivään henkisesti. Iltavuoro on toivottavasti vähän hiljaisempi että minäkin ehdin vauhtiin mukaan.

-Rimpe- kp8/~26

Vierailija
10/42 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, murheita sielläkin. On todella rankkaa katsella kuollutta.

Itse olen jo kuvitellut, että isäni määränpää olisi sama, enkä ole voinut palstailla. Ei sitä vieläkään tiedä mennäänkö tästä ylöspäin vai alaspäin. Hän on vanha ihminen ja kaikki perussairaudet ovat vakavia hänelle. On mm. Sydämen vajaatoimintaa.

Unelma ja tärppi. La varmaan marraskuussa, jos hyvin käy.

Vierailija
11/42 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimpe: nice to hear you:) Ihanaa kun sulla on uusi työ, ja uudet kuviot! oon ihan varma, että vie sulta jollain tasolla tätä vauvakouhotusta pois, niin raskaudut ennenmmin kun huomaatkaan;) Joo, mustakin on ihanaa mennä taas oman alan työhön pitkästä aikaa, ala on haastava ja rankka, mut siitähän mä tykkään....

Oli rankka matka käydä katsomassa vielä, myönnetään, mä vaan oon tällänen. Ei sinne kukaan muu meidän omaisista pystynytkään tulemaan. Minä olen nyt " lähin omainen" kun muita ei ole, joten patologi lupasi lähettää avausraportin kun tulee...

kyllä tää mulla alkaa helpottaa, alkushokin jälkeen. Hautajaiset on varmasti sit se toinen vaikea paikka, mutta pakkohan tässä on itse elämää jatkaa eteenpäin...

Unelma: kiva kuulla susta pitkästä aikaa, ja kiitos osaanotostasi:)

Vierailija
12/42 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priscilla:Hienoa että kävit tyttöä katsomassa. Se on aina kova paikka ja tosi raskasta kun totuus on edessä ja on pakko tajuta että läheinen on siinä. Mäkin kävin katsomassa siskon poikaa, vein ruusun vierelle ja hyvästelin viimmeisen kerran. Tunne oli että sydän lähtee rinnasta mutta silti oli hyvä että sai jättää hyvästit viimmeisen kerran.

Kun isäni kuoli kesällä, halusin itse siskoni kanssa laittaa isän lepoon viimmeisen kerran. ottaa kaikki ylimääräiset johdot pois ja pukea valkoinen kuolinmekko päälle. ja laittaa lakanasta risti rinnalle. Se oli meidän viimmeinen palvelus meidän omalle isälle.

Ja olen ollut tyytyväinen että sen tein, siitä jäi vain hyvä muisto ja olo.

Hautajaiset ovat sitten seuraava suuri koitos johon joudut. voimia siihen ja enkeleitä!

Onnea uudesta työpaikasta, saat aloittaa tavallaan alusta ja ajatuksia vähän muualle.

Itselle ei mitään uutta. pilvissä edelleen lennetään ja yritetään tottua ajatukseen raskaudesta.

oinas 4+6

Vierailija
13/42 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos oinas, todella kiitollinen olen siitä että muistat mua ja mitä tapahtui... ihanaa, että välität!

Olen itsekkin iloinen että kävin, se tuntui tärkeältä... saattohoidin tytön äidin kaksi vuotta sitten, hoidin ja pesin ja puin loppuun asti... rankka paikka, mutta mulle tärkeää.

Oon itsekkin tosi iloinen uudesta työpaikasta! 19.3 alkaa, haastavaa mutta ihanaa!!

mitäs teille muille?

Vierailija
14/42 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs täällä on nyt näin hiljaista? Mihinkäs kaikki lyylöset on hävinneet? :)

Priscu: Olet kyllä aivan oikeassa tuon uuden työn suhteen, ei ole nyt samanlainen paine tämän vauvahössötyksen kanssa. Kyllä tämä vaavivaje pyörii päässä mutta se ei tällä hetkellä ole päällimmäinen ajatus.

Kuinkas sinä jaksat?

Sannuska: Joko on tauti voitettu?

Milenna: Mitäs sinulle? Joko on plussa tullut?

BE: Mitä kuuluu? Etkös sinäkin aloittanut työt? Kuinka on lähtenyt työt sujumaan?

Unsku: Sinua kaipailen myös! Pitkään aikaan en ole huomannut sinua " langoilla" ?

Omaa sen verran että ovista yritän bongailla ja niin kuin täin tullessa uhosin olen tikut avuksi siihen hommannut. Tikkuja en ajatellut käyttää kuin tämän yhden kierron. Tahtoo tietää että miten nuo limat, nippailut ja lämmöt " toimii" suhteessa ovikseen. Tieteellisen tutkimuksen kierto siis menossa.. :)

Tämä uusi työ tuo mukanaan niin paljon uutta tietoa että palstailun sijaan on ollut pakko keskittyä opiskelemaan näitä työjuttuja. Ja eilisen päivän pyörin kaupoilla etsimässä vähän siistimpää työvaatetta, kun farkut ei oikein " sopineet kuvaan" . Tähän asti kun on työpaikoilta tullut talon puolesta työvaatteet jotka on kaikilla olleet samannäköiset ja hyg. syistä vaihdettu päivittäin. Eipä ole koskaan minulle nämä pukeutumis jutut olleet kovin tärkeitä mutta nyt rupesi häiritsemään kun tuntui että minä sovin kuvaan kuin hajuvesi lihapullien päälle... :)

Kaikkeen sitä vanha ihminen joutuukin! :) :)

Nyt täytyy tuonne keittiöön lähteä häärimään kun on vieraita tulossa iltapäivällä.

-Rimpe- kp 10/~26

Vierailija
15/42 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas täällä hiljaista.

Prscilla. kuinka jaksat? olet ajtuksissa....

Ei mitään erikoisempia kuulumisia. Tyytyväinen kun pahoinvointi nostelee päätään, hyvä merkki!

Näin sunnuntain kunniaksi ajattelin lähteä vierailemaan siskon luokse lasten kans. Eipä oo hetkeen tullu käytyäkään.

Mukavaa sunnuntaita kaikille!

oinas 5+1

Vierailija
16/42 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimpe; Ei oo plussaa näkynyt, ei varmaan näykään..sitä tai sitä huonompaa vaihtoehtoa tässä ootellaan nyt muutama päivä oikeen aktiivisesti:)

Priscu; Täälläkin sinnuu aatellaan:) Mites jakselet?

Tulkaahan kaikki lyylit ilmottautumaan:)

Vierailija
17/42 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken iski paniikki, kun rupesin aattelemaan elämääni..

Oon jo 24v. ei ammattia ei työtä, ei ees ajokorttia..

Tytsi on kohta 2v. eli tässä ois 5kk aikaa tulla uudelleen raskaaksi mikä tietty ois oikeen suotavaa, koska toisenkin lapsen haluan.

Mutta, jos ei kuulu, niin pitäis alkaa tosissaan etsimään koulutuspaikkaa työtä tms. että sais sit rahaakin..Ja, jos jostain koulupaikan tai työn saisin, pitäis se ajokorttikin olla, et pääsis ajamaan sinne. Sit pitäis tytölle hankkia hoitopaikka ja kaikkee tämmöistä..

Ja, sit pitäis ajatella vielä senkin kannalta, et mihin työhön sopisin, kun on tää reumakin:( Huoh, ja tuleeko miusta ikinä mitään..

No, helpottaa kun saa valittaa ees jonnekin, kiitos teille:)

Vierailija
18/42 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa vaan, viikonloppu vierähti taas!!

Milenna: toivon että sulle se plussa sieltä pärähtäs pian, luulenpa että pärähtääkin ihan parin päivän päästä;) Kyllä sä ehdit Milenna opiskelemaan vielä, ajokortinkin ehdit hyvin ajamaan... noi kuuluu elämään noi tollaset pohtimiset, ja hyvähän se onkin asioita miettimään! mä olen kanssa opiskelut suorittanut aikuisena loppuun, ajokorttia mulla ei ole vieläkään:)

oinas: kiva kuulla että " oireet" löysivät sinut... on " raskaampi" olokin;) ja kiitos kysymästä , kyllä tämä tästä...

Rimpe:me ollaan TAAS samanlaisia, mulla kans tää tuleva alkava työ vie nyt ihanasti ajatuksia muualle, kiva kuumeilla silleen " puolitosissaan" eikä niin hiton vakavasti... saapikos kysellä mille alalle sä lähdit? ja miltä se tuntuu näin alussa?

Mä kuulkaas pimut vedin eilen perseet! olin ihan tajuttoman humalassa, ja se teki hyvää:)) tänään kaamee kapula. Ja nyt mulla meneekin korkki kiinni pitkäks aikaa... mä voin yllättävän hyvin... mä oon luonteeltani kyllä sellanen nopeesti paraneva tyyppi... pohdin ja suren kait asiat jo heti niin perusteellisesti, ni sit helpottaakin pian.

missäs kaikki muut lyylit on? ilmottautukaa!!!!

-P-

Vierailija
19/42 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos taas kannustuksesta, Priscu:) Ja hyvä et oot päässy vapaallekin välillä..pitää kai se kaamee kapulakin joskus aina olla:)

Olotila vaihtelee, välillä uskaltaa olla vähän toiveikaskin, mut sitten taas mieliala painuu miinukselle:( Nyt illalla kun on jo vähän ollut menkkajomotuksiakin..mut toisaalta taas vähän pahaa oloa, joka tietty voi olla oire mistä vaan. Luulen kyl, et tätä oloa oli jo viime kierrossakin..ei tippuis niin korkeelta, kun ei antais toiveiden nousta liikaa..

Vierailija
20/42 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä rimpe, tauti alkaa olla kait jo voitettu. tosin lääkekuuria on viel tää ja huominen jälellä.

se on ihan totta että uuden työn aloitus vie mukavasti ajatuksia kuumeilusta edes pikkasen toisaalle. mullakin kävi niin. tosin silti jaksan kuumeilla ihan yhtä paljon... eli liikaa.. =)

milenna, mun mielestä on aivan se ja sama missä vaiheessa elämää kukin kouluttautuu ja tekee lapset. siis toiset haluaa ensin lapset, toiset ensin uran. kumpikaan tapa ei ole väärä. jos susta itestä tuntuu nyt hyvältä, älä ainakaan muiden mielipiteistä välitä. (joo, mulle ei kyl oo helppoo...) sä oot vielä nuori, ja kerkeet hankkii vaikka kuinka monta koulutusta vielä! mullakaan ei muuten ole ajokorttia, ja olen käsittäny ettei se oo mitenkään harvinaista. eräskin perhetuttumme ajoi kortin juuri tänä talvena, ollessaan 37. samoihin aikoihin pyäräytti kolmannen lapsensa.

eli ole rauhassa nyt äiti lapsellesi ja pian myös tulevalle ;) lapselle! vähän fraasin tapaan sanon nyt että kuuntele sisintäsi ja tee sen mukaan ratkaisuja elämässä. tietty sitä miestäkin kai täytyy vähän kuunnella.... =) kaikki menee hyvin, uskon niin.

prisku; kiva huomata että olet paremmalla mielellä! ja kummasti se muuten rentouttaa välillä kun vetäsee ne hanurit olalle!

ja kaivetaan nyt sitä omaakin napaa vähän... menkat ei nyt sit ota loppuakseen ollenkaan. yleensä kyl kestääkin viikon, eikä viel oo viikko täys mut nyt tulee viel ihan kirkasta veristä vuotoa ja runsaammin ku normisti. yleensä loppuaikana on rusehtavaa ja vähäistä. eilen ja tänään on alavatsa ollut aivan turvoksissa. tunsin myös hetken oviskivun tyyppisiä kipuja oikealla muniksessa. tein sitten ovistestin, mutta nega oli. hmph, outoa.

kipasen tästä nyt suihkuun, mutta toivottavasti kirjoittelette viel jotain luettavaa tälle illalle!

sannuska (kp 6/24-28, yk3)