Vaimo lihonut joulun jälkeen 2kg vaikka ostin hänelle lahjakortin kuntosalille
Mitä ihmettä!?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Laita lukko jääkaappiin ja pidä avainta itselläsi.
Heitin koko jääkaapin roskalavalle.
Mikset ole saanut parempaa vaimoa, jos uskot sellaisen ansaitsevasi? Mikset ole ottanut eroa, jos uskot tulevasi onnellisemmaksi siten?vaimolla on oikeus olla sellainen kuin on, eikä sinulla ole oikeutta painostaa häntä muuttumaan. Sinulla on oikeus erota, kuten hänelläkin.
Työkaverini vaihtelee noita lahjakortteja sivubisneksenä joten ehkä vaimosi on vaihtanut lahjakorttisi jonkin pullaleipomon vastaavaan? Työkaveri vaihtaa myös smartumin palveluita suoraan käteiseksi jos kiinnostaa?
Itseäni kanssa alkanut vaimon bägi kuvottamaan. Joulun jälkeen huomasin että etureppu kasvanut kyllä. Kuin muutaman kuun raskaana olisi (ei ole). Jos tuosta vähääkään mainitsisi loukkaantuisi hirveästi ja uhriutuisi. Tällaista tämä on, perhemiehen elämä. Kaikin puolin ihan/c:stä.
Sille on tullut pari kiloa lihasta lisää siitä kuntosalista. Aivoton mies toki luulee aina kaikkea läskiksi. Anna kun arvaan, olet putkimies.
Aloittaja, sinulla ei ole vaimoa, joten ihan typerä aloitus. Kukaan normaali mies ei vaimoaan täällä hauku.
Kyttäätkö hänen punnituksiaan, painu helvettiin tilanteista, minä ainakin kuittaisin sinua suoraan kärsään. Perkelettäkö se sinulle kuuluu mitä muut painaa, laita tutka vaan omaan painoosi.
Ap voi ottaa eron jos vaimon pari liikakiloa häiritsee. Pääsee vaimokin pinnallisesta ukostaan eroon. Et edes rakasta häntä oikeasti.
Tai sitten olet joku inkkelitrolli
Raskauskilot on valitettavasti tullut jäädäkseen ison pömppömahan kera. Erittäin vaikea laihduttaa pois, jos onnistuu ollenkaan. Ymmärrystä kaivataan,
Laita lukko jääkaappiin ja pidä avainta itselläsi.