Hyviä syitä poistattaa aloitus:
Liian monta välimerkkiä??!!!
Enää kahdella ännällä.
Välilyönnit puuttuvat.Seuraava lause tulee heti.Siis aivan heti perään.
Kaikki incelien itkut.
Kaikki missä ihmetellään miksi joku ketju poistettiin.
Niinnittäjältä kaikki.
Aloitukset, joissa ei ole mitään sisältöä otsikon lisäksi.
Kaikki saman jankuttajat, jotka ovat jankuttaneet samaa jo viikkoja tai kaikkein hulluimmat useita vuosia.
Huvikseen. Koska miksi ei?
Mites teillä?
Ps. poistoon
Kommentit (45)
Ookei.
Olen katsellut tätä aloitusta viimeiset kolme päivää ja ihmeekseni huomaan, että se on yhä täällä. En tiedä miksi niin on, koska tällä välillä on poistettu noin sata asiallisempaa aloitusta, joiden poistoon ei itse asiassa ollut mitään järkevää, saati sääntöihin perustuvaa syytä.
Tätä on yritetty poistaa arviolta viisi kertaa, ehkä enemmänkin. Ja se on vielä täällä.
Tästä älykkäämpi mamma päättelee, että poistoissa EI OLE LOGIIKKAA.
Lakatkaa kuvittelemasta, että siinä mitä sanotte, on jotain syytä (tai ei ole syytä) poistoon. Ihan sama mitä sanotte.
Hauskaa iltaa kaikille!
ap
koska tämä aloitus näyttää olevan immuuni poistoille, sanonpa vielä sen, että poistatan sellaiset aloitukset, joissa mukamas siteerataan tutkimuksia tai uutisjuttuja, mutta ei laiteta linkkiä.
Jos olet vakavissasi, ja sinulla on jotain sanottavaa, laita linkki. Jos et laita, olet pelle.
t. ap
ja kaikki joissa otsikossa typerä emoji, nehän lähtee heti, koska, typeryys.
Helena koivu ei poistu koskaan?????
Eipä näköjään tietty viestiketju poistu vaikka kuinka monta ilmoitusta tehty. Onko moden tarkoitus saada riita aikaan?
Mode kulta.... Herää jo tähän alotukseen, jooko?
Vierailija kirjoitti:
Eipä näköjään tietty viestiketju poistu vaikka kuinka monta ilmoitusta tehty. Onko moden tarkoitus saada riita aikaan?
Joku tekoäly Mode?
Vierailija kirjoitti:
Uskonnosta, homoista ja lesboista puhuminen on kielletty näköjään samoin kuin uskovaisista naislääkäreistä jotka ei suostu abortin tekoon.
Näiden aloitusten poisto onkin aiheellista, koska ne ovat jo heti alusta lähtien valheellisia ja vääristeleviä, tai jos eivät ole, ketju muuttuu typerysten temmellyskentäksi alta aikayksikön.
Koska Twitter on nykyään heikkojen miesten temmellyskenttä, poistatan myös kaikki aloitukset missä oman typerän väitteen tueksi esitetään linkkiä twitteriin. Enkä käytä siitä alustasta sitä sen nykyistä pellenimeä.
Vierailija kirjoitti:
Se, jos puhutaan positiivisesti ihmisestä tai asiasta, josta et tykkää.
Kenestä et tykkää? Et kai puhu minusta??
MÄ HAKKAAN MUN PÖYTÄTIETOKONEEN MURSKAKSI PSYKOMODE
Just, ihan pelottaa
Jankuttajat. He jotka tekee typerän aloituksen, ja uuden samanlaisen kun ensimmäinen on poistettu. Ja sitten vielä yhden kun sekin poistetaan. Ja vielä. Ja vielä.
Kuin kakkakikkareita lakaisisi kun niitä poistattaa.
Vierailija kirjoitti:
Peruspoisto
Hah. Tässä ketjussa onkin se outous, että se ei poistu.
ps. mitä pärsettä että tätä ei ole poistettu? Pankaa ylläpito sitten kruunu tälle niin uudetkin näkee mitä palstalla kannattaa poistattaa ja mitä ei.
taatana.
t. ap