Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko matkustanut päihtyneenä?

Vierailija
12.01.2025 |

Lentokoneessa, junassa tai laivalla? Se kun ei ole enää sallittua.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risteilyllä olen ollut kännissä, taksissa olen ollut kännissä ja bussissa kanssa. 

Junassa tai lentokoneessa en ole tainnut olla koskaan humaltuneena.

Samassa lentokoneessa jonkun juopuneen mölisijän sekoiluja on raskasta kuunnella, mutta juopunut henkilö voi olla käytökseltään arvaamaton ja todellinen turvallisuusriski. Tosi hyvä, ettei oteta koneeseen ja poistetaan lennolta.

Vierailija
22/37 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustanut päihtyneenä, mutta en möykkää niinkuin persut. Osaan käyttäytyä pienessä humalassakin. Kaikki eivät osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, useen on humalas laitettu matkoohinsa.

Vierailija
24/37 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti saa matkustaa oli mikä tahansa maksava asiakas mistä luulet työntekijän palkan tulevan. Asiakas maksaa. Jokaisen oikeus liikkua kuuluu perusoikeuksiin. Huumeissa liikkuvat ovat vaarallisia jos mukana on puukkoja siksi kaikki tarkastetaan ennen koneeseen menoa aseista. 

Eniten väkivaltaa ja henkirikoksia Suomessa aiheuttava huume on alkoholi.

Vierailija
25/37 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan ainoastaan päihtyneenä. Varsinkin aamuisin töihin mennessä vedän kunnon selviytymiskännin päälle.

Vierailija
26/37 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella lennolla olen ollut alkoholin vaikutuksen alaisena. Useimmilla laiva- ja taksimatkoillakin. Bussilla en ole matkustanut vuosikymmeniin enkä ratikalla Tampereella kertaakaan, vaikka asun täällä.

Vierailija
27/37 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokoneessa en juo alkoholia, koska vessassa käyminen on ärsyttävää. Varsinkin jos istuu ikkunapaikalla. Lisäksi kohdepaikassa on yleensä tarpeen olla skarppina, että saa laukut mukaansa ja löytää hotellille. 

Vierailija
28/37 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan aina pikku hönössä ainakin lentäessä, koska minulla pieni lentopelko ja valitettavasti joudun lentämään usein...

Vierailija
29/37 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajettiin 70-luvulla Saab 96:lla mäntykankaalla. Kaikki päissään. Ensin ajoin minä ja sen jälkeen kaveri. Minä putosin kyydistä ja kaverit huomasi sen vasta jonkun ajan päästä.

Vierailija
30/37 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajettiin 70-luvulla Saab 96:lla mäntykankaalla. Kaikki päissään. Ensin ajoin minä ja sen jälkeen kaveri. Minä putosin kyydistä ja kaverit huomasi sen vasta jonkun ajan päästä.

Olin siis matkustaja jonkin aikaa.

Vierailija
31/37 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako enää selvinpäin ajaa autoa? On niin vilkasta liikennettä :-)

Vierailija
32/37 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaako enää selvinpäin ajaa autoa? On niin vilkasta liikennettä :-)

Tuskinpa. Niin hirveitä ohituksia on että hampaat kalisee edes olla kyytiläisenä. 😨

Vierailija
33/37 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännien vetäminen ei ole kiellettyä vaan riehuminen. Aina muutama tulee Oak Barrelissa otettua.

Juuri näin. Loungesta on joskus ollut piiitkä matka koneeseen. Osaan käyttäytyä, en juo rähinäviinaa.

Vierailija
34/37 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentokoneessa en juo alkoholia, koska vessassa käyminen on ärsyttävää. Varsinkin jos istuu ikkunapaikalla. Lisäksi kohdepaikassa on yleensä tarpeen olla skarppina, että saa laukut mukaansa ja löytää hotellille. 

Eihän sitä umpikännissä ole tarkoitus lentokoneessa ollakaan. 1-2 juomaa ei juoksuta kuin kerran vessaan. Rentouttaa ja saattaa jopa torkahtaa.

Vierailija
35/37 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kännissä kuudella mantereella ja sen lisäksi kahden mantereen välissä Keski-Amerikassa. Kuten ollut myös kännissä lentokoneessa, junassa, bussissa, laivassa, taksissa, polkupyörän päällä jne. Kehdosta hautaan, tuhannen kapakan kautta ei toteudu osaltani, koska tuhat meni rikki jo ajat sitten.

Antarktis saa kuitenkin jäädä kännimatkakohteena seuraavaan elämään.

Vierailija
36/37 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juon junassa aina punaviiniä termospullosta ja vessaan täyttämään

Vierailija
37/37 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta en koskaan mitään tötöillyt, mellastanut, sössöttänyt tms. Ihan normaalisti olen osannut käyttäytyä, eikä niin paljoa pidäkään päihteitä julkisilla paikoilla vetää, ettei osaisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme