Missä olet nähnyt karvaisimman miehen, mitä olet nähnyt?
Bulgariassa lomalla paikalliset vanhemmat miehet olivat aika gorilloja uimarannalla.
Kommentit (36)
Miehestä en osaa sanoa mutta Kroatiassa näin niin karvaisen naisen, että oikeasti järkytyin. Partaakin pukkasi. Ja kyllä hän oli nainen.
Se on jo aika groteskia, kun pakaratkin ovat pitkän mustan karvan peitossa. Uimaranta Kreikassa.
Vierailija kirjoitti:
Se on jo aika groteskia, kun pakaratkin ovat pitkän mustan karvan peitossa. Uimaranta Kreikassa.
Ai kauhea miten nauroin tälle kommentille
Raamatussa ESAU oli karvainen joka karkotettiin itään joka nai Ismailin tyttäriä. Joka oli karkotettu itään. Raamatus on tarinaa heimoista. Karvakäsi esaulla Jaakopilla ei.
Järkyttävää karvarasismia! Ei karvainen tai vähemmän karvainen voi geeneilleen yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä groteskia siinä on? Onko muutenkin ihmisen luonnollinen olemus sinusta "groteskia"?
Muistetaanpa sitten se #kehorauha ettei tarvitse ilmiantaa ketjua.
Ohis Eräältä naiselta meni kuulemma täysin fiilikset minua kohtaan kun näki, että en ollutkaan niin karvaton ja posliini kuten hän oli uskonut (kuulemma hyvin perustellusti) minun olevan kaljuuntuneen pääni perusteell.
Esimerkikdi hänestä oli luonnotonta, että minulla oli tuuheahko rintakarvoitus ja selkäpuolellakin oli "liikaai" karvoja ja nämä kaikki yhdessä tekivät minusta luonnottoman miehen, jolta puuttuu "oikea biologinen maskuliinisuus."
Vierailija kirjoitti:
Raamatussa ESAU oli karvainen joka karkotettiin itään joka nai Ismailin tyttäriä. Joka oli karkotettu itään. Raamatus on tarinaa heimoista. Karvakäsi esaulla Jaakopilla ei.
Kädet on kuin eesaun jalat, mutta naama on kuin jaakopin perse.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää karvarasismia! Ei karvainen tai vähemmän karvainen voi geeneilleen yhtään mitään.
Tuo on kyllä totta...
TikTokissa. Siellä on tullut vastaan muutama miestä, jotka selvästi rakastavat esitellä karvaisia kehojaan.
Espanjalainen ex-tyttöystäväni sanoi, että olen karvattomin mies, jonka on tuntenut. Oli siis hyvä asia.
Jossain uimarannalla. Sillä oli röyhyävät rintakarvat. Ja selkäkin ihan karvainen keskemmältä. YÖK.