Nainen annatko kakkosta
Kommentit (43)
Kohtalosi on sinulle oikein. Sulkeudu itseesi ja nauti!🤡
Aina, kun joku haluaa. Edellisestä kerrasta taitaa olla 8 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Exit ONLY. Enkä ota suihin. Ja rintojani ei saa ihailla. Eikä koskea pakaroihin. Turvallinen tila.
Niinhän sinä väität.
En. Entäs ite? Ai etkö? No sulkeudu itseesi ja nauti!
Vierailija kirjoitti:
En. Entäs ite? Ai etkö? No sulkeudu itseesi ja nauti!
Annat sinä.
En anna kakkosta koskaan. Jos mieheni haluaisi, käskisin lähteä miehiin.
Vierailija kirjoitti:
En anna kakkosta koskaan. Jos mieheni haluaisi, käskisin lähteä miehiin.
Aina olet antanut.
Pukeudun paitaan, jossa lukee: En anna anaalia!
Vierailija kirjoitti:
Pukeudun paitaan, jossa lukee: En anna anaalia!
Niin lukee etupuolella ja takapuolella että annan vain juuri sinulle anaalia.
Tajuatteko miehet "kakkosen" kiihkossanne millaisia terveyshaittoja sen parrun tunkeminen aiheuttaa naiselle? Ei todellakaan kiinnosta elää loppuelämää suoli valuen jonkun urpon mielihalujen takia.
Moni suhde minulta on katkennut kun olen naiselle ehdottanut kakkosensa koskettelua ja nuolemista. En vielä edes panoa sinne.
Vierailija kirjoitti:
Tajuatteko miehet "kakkosen" kiihkossanne millaisia terveyshaittoja sen parrun tunkeminen aiheuttaa naiselle? Ei todellakaan kiinnosta elää loppuelämää suoli valuen jonkun urpon mielihalujen takia.
Uli uli.
Kokeile ja nauti.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä puhuttu sinun vaippa fetismistä.
En anna kakkosta. En ole estoinen sen osalta etteikö sitä saisi hyväillä tai vaikka nuolla ja voin kumppanin persettä kyllä sormin tai lelulla penetroida, mutta omaan peräaukkooni en halua mitään täytettä. Tämä ei ole ollut yhdellekään kumppanille ongelma. Toki vain muutamasta kokemusta, mutta olen seksiseuraa hakiessa ihan selkeä omista rajoista.
Minua saa kyllä ihailla ja otan mielelläni suihin tai annan naiselle suuseksiä ja rajumpi seksi sopii myös puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
En anna kakkosta. En ole estoinen sen osalta etteikö sitä saisi hyväillä tai vaikka nuolla ja voin kumppanin persettä kyllä sormin tai lelulla penetroida, mutta omaan peräaukkooni en halua mitään täytettä. Tämä ei ole ollut yhdellekään kumppanille ongelma. Toki vain muutamasta kokemusta, mutta olen seksiseuraa hakiessa ihan selkeä omista rajoista.
Minua saa kyllä ihailla ja otan mielelläni suihin tai annan naiselle suuseksiä ja rajumpi seksi sopii myös puolin ja toisin.
Kysymys oli naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys oli naisille.
.....niin siis olen bi-nainen :D
Vai kumoaako bisseys nykyään sukupuolen. Ei kai siinä, olisi jännää olla mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys oli naisille.
.....niin siis olen bi-nainen :D
Vai kumoaako bisseys nykyään sukupuolen. Ei kai siinä, olisi jännää olla mies
Siis sinä nykyään identifioidut Teppo/Terhi naiseksi? Oletko siis transnainen vai transmies kun olet bi myös?
Exit ONLY. Enkä ota suihin. Ja rintojani ei saa ihailla. Eikä koskea pakaroihin. Turvallinen tila.