IL: Perussuomalaisten kansanedustaja häiriköi humalassa Finnairin lennolla: Poliisi poisti koneesta
Siellä on taas persu kansanedustaja ollut mallikansalaisena.
Kommentit (1767)
Nyt suomalaiset tarkkana sitten tämän herran sekoiluista siellä Bang Cockissa!
mä en ainakaan haluaisi joutua harhoissa olevan lentoemon kanssa samalla lennolle
Vierailija kirjoitti:
KänniPersu vauhdissa.
Kokoomuksessa tiedostetaan kivuliaan hyvin se, ettei elo perussuomalaisten kanssa ole rauhoittumaan päin, mitä pidemmälle hallituskausi etenee. Jos perussuomalaiset ottaa pahasti takkiinsa ensi kevään kunta- ja aluevaaleissa, edessä on entistä enemmän irtiottoja - ja Orpon selittelyä.
- Vuoden päästäkin on vielä puolitoista vuotta jäljellä, eräs kokoomuslainen sanoo ja huokaa korostetun syvään.
Onko hänellä lapsia ? Siinä meni reissu ja toivottavasti tajuaa kuinka tyhmästi teki. Jokainen joka hölmöilee lennoilla on idiootti.
Toivottavasti sai edes rahansa takaisin, kun ei päässytkään lennolle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen syy taisi olla, että umpikänniselle ei enää tarjoiltu. Sitten alkoi tulla siitä ettekö te tiedä kuka olen. 40 minuutin raivokohtaus siis. Nyt ei enää muista että olisi edes häiriköinyt, Keskusteli vaan rauhallisesti.
Harvemmin ennen lähtöä on tarjoilua.....
Matkaan oli taidettu lähteä Eduskunnan edustusviinakaapin kautta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen syy taisi olla, että umpikänniselle ei enää tarjoiltu. Sitten alkoi tulla siitä ettekö te tiedä kuka olen. 40 minuutin raivokohtaus siis. Nyt ei enää muista että olisi edes häiriköinyt, Keskusteli vaan rauhallisesti.
Harvemmin ennen lähtöä on tarjoilua.....
Tarjoillut itselleen omasta pullosta?
Tomi Immonen
Liikenne- ja viestintävaliokunta (Varajäsen) 28.06.2023-
ei ymmärrä sen vertaa että koneessa henkilökunnan sana on laki. Alkoi vielä sössöttään jostain poliisilaista, kuinka nolo ihminen voi olla
Vierailija kirjoitti:
Miksei persumuijat koskaan tee mitään repäisevää?
Onkos tämä se Immonen joka oli munarosvo Jennan avustajana.Jenna ei ollut tyytyväinen työn laatuun ja vaihtoi Pekkaan siis ihan vain naapuriksi......
Ei sevvälia mitä puhutaan, kunhan puhutaan!? Kolkytä sivua parissa tunnissa! ; )
Landeista on tosin joskus vaikea sanoa onko ne jurrissa vai vain landeja.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sai edes rahansa takaisin, kun ei päässytkään lennolle!
Ei saa mitään rahoja takaisin, jos itse hölmöilee itsensä ulos lennolta.
Vierailija kirjoitti:
Persujen ykkös parivaljakko: Timo & Tomi - poliisi ja upseeri. Kippis ja kulaus!
Kappas vaan Timppa sekä Tomppa
Humaltuu näyttää ihan sille
Tismalleen toisilleen ne soppii
Pannaan ne Bangkokkiin
Vierailija kirjoitti:
Onko hänellä lapsia ? Siinä meni reissu ja toivottavasti tajuaa kuinka tyhmästi teki. Jokainen joka hölmöilee lennoilla on idiootti.
Kaikki lentelevät paskaturistit on idi oot te ja.
Vierailija kirjoitti:
mä en ainakaan haluaisi joutua harhoissa olevan lentoemon kanssa samalla lennolle
Ei lapset saa yksin matkustaa lentokoneessa.Hupsu.
Vierailija kirjoitti:
Jani Mäkelä pahoitteli poistamista, ei käytöstä. Purran ainoa huolen aihe on se, onko matka tehty valtion piikkiin "työmatkana".
Älä hölötä.
Miten muka tuo olisi voinut olla työmatka:
- koska eduskunta on talvilomalla, helmikuun puoleen väliin astu
Kyllä tuo oli Immosen lomamatka Bangkokiin, omilla pätäköillä maksettu.
Vierailija kirjoitti:
ÖÖÖÖÖ
Tässä olis hyvä nimi orpon hallitukselle. 🤨