Sain joululahjaksi vihreätä pestoa. Mihin sitä voisi käyttää?
Sain sukulaiselta sellaisen lahjapakkauksen missä oli kahvia ja elintarvikkeita. Tämä vihreä pesto on mulle vähän vieras. Mihin te käytätte sitä? Ideoita?
Kommentit (25)
Säästä ensi kesään. (Miksi ensi kesään, no siksi että elokapinalaiset ei tuki katuja talvella kun voi tulla kylmä) No siitä päästäänkin aiheeseen. Heitä sitä vihreää pesto katuja tukkivien elokapinalaisten naamaan. Se on kuitenkin aito luonnontuote, vegaaninen ja jos olisi vielä luomuakin niin aina parempi.
Yleensä, kun puhutaan pestosta, ei tarvitse erikseen mainita, että vihreä. Se normipesto on automaattisesti vihreä, eli ihan pesto vaan. On myös olemassa punaista pestoa, silloin sanotaan et punainen pesto.
amyway, se käy sellaisenaan pastakastikkeeksi ja raastettua parmesaania päälle. Tai sen sen voi yhdistää vähän monipuolisemmaksi pastakastikkeeksi: kuten esim. Eka paistaa valkosipulia ja punasipulia, lisätä vaik raastettua tai pilkottua kesäkurpitsaa ja/tai valkoisia papuja ja sit pesto lopuksi pannulle. Sit yhdistää pastaan.
Keität pastaa tai spaghettia ja laitat sinne sekaan ja nautit.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kokeillut tehdä pestoa jopa itsekkin. Helpommalla pääsee tietenkin, kun ostaa valmiina kaupasta.
Mukava kuulla mutta miten liittyy ap:n kysymykseen?
Tuon selostuksen kirjoitti tekoäly. Varmaankin ChatGPT?