Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nainen yllättänyt miehesi runkkaamasta ?

Vierailija
12.01.2025 |

Näitkö miehesi runkkaavan vaikka hän ei olisi niin halunnut tapahtuvan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä halusiko hän mun näkevän, mutta joo olen ja nautin katsella sitä. Varsinkin orgasmin hetkeä ja muuttuvia käden liikkeitä kun spermaa lentää. Sitä miten mies katselee kulliaan ja huohottaa. Lantio työntyy voimakkaasti eteen monta kertaa aivan kuin poikaystävä olisi yhdynnässä kanssani.

Vierailija
2/8 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Katseli naisten kuvia facebookissa ja runkkasi. Näin kun mieheni jalusta tuli tosi paljon spermaa.

Jälkeenpäin sain selville, että oli katsonut kaverini kuvaa kun laukesi.

Ei haitannut minua:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti, olin lasten kanssa hiihtämässä, mutta heille tuli liian kylmä. Mies oli sohvalla selällään, kurkku anaalissa ja runkkasi munaansa ihan hurmiossa. Lapset kysyi, eihän tarvi enää koskaan syödä kurkkua?

Vierailija
4/8 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti, olin lasten kanssa hiihtämässä, mutta heille tuli liian kylmä. Mies oli sohvalla selällään, kurkku anaalissa ja runkkasi munaansa ihan hurmiossa. Lapset kysyi, eihän tarvi enää koskaan syödä kurkkua?

Voihan sen kuoria? Onpa teillä ekologinen perhe.

Vierailija
5/8 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa taas

Vierailija
6/8 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan avoimesti. Minäkin.

Vierailija
7/8 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla viimeksi runkkasin vaimon tisu suussa. Vaimoa ei haluttanut joten aloin runkkaamaan.vaimo myös tykkää katsella muutenkin runkkaamistani petipuuhissa...m40

Vierailija
8/8 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi