Oletko nainen yllättänyt miehesi runkkaamasta ?
Näitkö miehesi runkkaavan vaikka hän ei olisi niin halunnut tapahtuvan.
Kommentit (8)
Olen. Katseli naisten kuvia facebookissa ja runkkasi. Näin kun mieheni jalusta tuli tosi paljon spermaa.
Jälkeenpäin sain selville, että oli katsonut kaverini kuvaa kun laukesi.
Ei haitannut minua:)
Valitettavasti, olin lasten kanssa hiihtämässä, mutta heille tuli liian kylmä. Mies oli sohvalla selällään, kurkku anaalissa ja runkkasi munaansa ihan hurmiossa. Lapset kysyi, eihän tarvi enää koskaan syödä kurkkua?
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti, olin lasten kanssa hiihtämässä, mutta heille tuli liian kylmä. Mies oli sohvalla selällään, kurkku anaalissa ja runkkasi munaansa ihan hurmiossa. Lapset kysyi, eihän tarvi enää koskaan syödä kurkkua?
Voihan sen kuoria? Onpa teillä ekologinen perhe.
Vierailija kirjoitti:
Porvoossa taas
Aamulla viimeksi runkkasin vaimon tisu suussa. Vaimoa ei haluttanut joten aloin runkkaamaan.vaimo myös tykkää katsella muutenkin runkkaamistani petipuuhissa...m40
En tiedä halusiko hän mun näkevän, mutta joo olen ja nautin katsella sitä. Varsinkin orgasmin hetkeä ja muuttuvia käden liikkeitä kun spermaa lentää. Sitä miten mies katselee kulliaan ja huohottaa. Lantio työntyy voimakkaasti eteen monta kertaa aivan kuin poikaystävä olisi yhdynnässä kanssani.