Kattooko joku noita TV1 jumalanpalveluksia?
jos katsoo, niin miksi? Hemmetin tylsän näköinen ohjelma.
Kommentit (35)
Joskus kuuntelen saarnoja ja hartauldia ihan hupimielessä. Niin kliseisiä aasinsiltoineen.
Vanha äitini katsoo. Ellei nukahda nojatuoliin.
Mutta kyllä tämä entinen yhtenäisyyskulttuuri istuu tiukassa. Imuroin tänään sunnuntaina aamupäivällä kirkonmenojen aikaan ja mietin hermostuuko joku naapuri.
Vierailija kirjoitti:
Välillä tulee katsottua. Kirkossa en ole käynyt nyt puoleen vuoteen. Sanaa luen päivittäin.
N31
Puoleen vuoteen? Minulla tulee keväällä täyteen 51 vuotta. Sanaa en ole lukenut koskaan. M65
Kyllä katsotaan! Olen kiitollinen, kun niitä vielä näytetään -kuinka pitkään- se on toinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Muutama ilmoittautuu mutta kyllä tämä on katoavan kansanosa huvi.
Minusta YLE voisi säästää loputtomista hartausohjemista ja kalliista urheiluohelmista jos kerran säästä pitää.
Entä jos katsoo vain hartausohjelmia ja urheiluohjelmia ja maksaa YLE-veroa? Pitäähän rahoilleen saada vastinetta.
Tykkäisin kyllä, mutta olen monesti kylässä näihin aikoihin ja täällä ei saa aina ite valita ohjelmaa. Jos hyvä aihe käsittelyssä ja sopivat laulut, niin voi olla comfyä.
Minä katson, jos en kirkkoon ehdi. Hetkellinen hartaus ei ole kellekään pahaksi.
Vanhainkodeissa on telkku auki satavarmasti.
Vierailija kirjoitti:
Mummo tuijottaa vanhainkodeissa.
Mutta onkohan tämäkään Ylen perustehtävä?
Hyvä kysymys. Ilmeisesti kuitenkin kuuluu niihin tehtäviin, koska muuten olisi ehkä jo lopetettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta YLE voisi säästää loputtomista hartausohjemista ja kalliista urheiluohelmista jos kerran säästä pitää.
Entä jos katsoo vain hartausohjelmia ja urheiluohjelmia ja maksaa YLE-veroa? Pitäähän rahoilleen saada vastinetta.
Urheilu onkin jo paljon siirtynyt muualle.
Katson. Ja nauhoitan ne ja katson uudellleen sitten parikin kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa se Suomi suomalaisineen olevan sinne historian roskatynnyreihin katoavaa kansaa, vieläpä aivan omaehtoisesti ja omatahtoisesti
Pitäisiköhän näitä riittejä näyttää jossain kirkon omalla kanavalla..