Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi työ jossa ei tarvitse juurikaan olla ihmisten kanssa tekemisissä? Asiakaspalveluun kyllästynyt

Vierailija
12.01.2025 |

Ongelmani on se, että monia töitä tehneenä mulla on ei-lista töistä, joita en halua tehdä. Ja se lista on pitkähkö. Kun taas ne työt, joita haluaisin tehdä... en keksi mitään! Ehtoni ovat:

- ei humalaisia

- ei asiakaspalvelua, tai hyvin vähän sellaista

- ei huomiotakkitöitä, ojankaivuuta, työkonehommia, putki- sähkö - raksa yms töitä, jne

- ei mitään missä pitää olla jatkuvasti ihmisten kanssa tekemisissä, mitä vähemmän sitä parempi

- ei vuoro- yö- pyhä- eikä viikonlopputöitä. Pitää olla ma-pe päivätyö ja että työt jää työpaikalle (jos vieraalla töissä)

- ei toimistossa (tai muualla yhdessä paikassa) kököttämistä koko ajan

Ainoa mitä keksin, olisi yksinyrittäjyys vaikkapa sisällöntuottajana tai jotain, mutta silläkin elannon hankkiminen on vuosikausien työn takana, jos onnistuu silloinkaan, koska sanat "markkinointi" ja "verkostoituminen" ovat minulle kuin kirosanoja. En ole kovin sosiaalinen ja ihmisten kanssa toimiminen on minulle rasittavaa. Eli mitä töitä voisin tehdä? Olen aivan hukassa. Enkä ole mikään itseään etsivä nuori, vaan itseään etsivä 40v. 

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehdastyö pikkutehtaassa, jossa ei tehdä kolmea vuoroa.

Saippuatehdas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän