Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi työ jossa ei tarvitse juurikaan olla ihmisten kanssa tekemisissä? Asiakaspalveluun kyllästynyt

Vierailija
12.01.2025 |

Ongelmani on se, että monia töitä tehneenä mulla on ei-lista töistä, joita en halua tehdä. Ja se lista on pitkähkö. Kun taas ne työt, joita haluaisin tehdä... en keksi mitään! Ehtoni ovat:

- ei humalaisia

- ei asiakaspalvelua, tai hyvin vähän sellaista

- ei huomiotakkitöitä, ojankaivuuta, työkonehommia, putki- sähkö - raksa yms töitä, jne

- ei mitään missä pitää olla jatkuvasti ihmisten kanssa tekemisissä, mitä vähemmän sitä parempi

- ei vuoro- yö- pyhä- eikä viikonlopputöitä. Pitää olla ma-pe päivätyö ja että työt jää työpaikalle (jos vieraalla töissä)

- ei toimistossa (tai muualla yhdessä paikassa) kököttämistä koko ajan

Ainoa mitä keksin, olisi yksinyrittäjyys vaikkapa sisällöntuottajana tai jotain, mutta silläkin elannon hankkiminen on vuosikausien työn takana, jos onnistuu silloinkaan, koska sanat "markkinointi" ja "verkostoituminen" ovat minulle kuin kirosanoja. En ole kovin sosiaalinen ja ihmisten kanssa toimiminen on minulle rasittavaa. Eli mitä töitä voisin tehdä? Olen aivan hukassa. Enkä ole mikään itseään etsivä nuori, vaan itseään etsivä 40v. 

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoustyö, kiinteistönhoitaja (pihojen siivous ja kunnossapito, lapiotyöt talvella) tai logistiikkakeskuksissa tavaroiden keräily ja varastotyöt. 

Vierailija
22/59 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaja. Yleensä aamuyöstä pääsee tekemään, tarvitse nähdä ihmisiä töiden ulkopuolellakaan ja pääsee asioimaan paikoissa matalan käyttöasteen tunteina.

Vierailija
24/59 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä osaat tehdä? Mikä koulutus? Vaikutat vaikeasti työllistyvältä. OF-pyllistely? Vai onko nelikymppisen perse jo liian rupsahtanut?

Vierailija
25/59 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumiinpesijä. Asiakkaat hiljaisia.

Jos koulutus riittää ja on psykopaatti niin on vakuutuslääkärinä työskentely hyvä valinta. On hyvät provisiotkin tehdyistä kielteisistä päätöksistä.

Vierailija
26/59 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruumiinpesijä. Asiakkaat hiljaisia.

Jos koulutus riittää ja on psykopaatti niin on vakuutuslääkärinä työskentely hyvä valinta. On hyvät provisiotkin tehdyistä kielteisistä päätöksistä.

Juuri näin. Hermon pitää olla kunnossa ja moraalin rapakunnossa jotta saa tapaturmaisesta selkärangan katkeamisesta tehtyä lausunnossa luonnollista kulumaa. Ja tämän vieläpä  potilasta näkemättä.

Vierailija
27/59 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuljetuspalvelut, esim posti, DHL, matkahuolto...

Tässä vasta joutuukin kohtaamaan kiukkuisia asiakkaita jotka saavat pakettinsa myöhässä. Ja ihmisiin törmää jatkuvasti

Ei välttämättä, jos ajaa vaikka puutavararekkaa tai muuta tavarankuljetusta liikkeestä toiseen eikä yksityisille. Mutta meneekö se konehommaksi?

Vierailija
28/59 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nyt olisi aika aikuistua ja ihan vaan tehdä työtä? Sinulle prioriteetti on välttää asiakaspalvelua: Palaat duuniin, jossa ei ollut asiakaspalvelua, ja jätät tuon jatkuvan tarkkaavaisuushäiriöpoukkoilun sikseen. Aikuinen ja ihminen joutuu tekemään asioita, jotka eivät ole aina kivoja.

Vierailija
29/59 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laskutus, palkanlaskenta, kirjanpito, ylipäänsä taloushallinto. Voi pääsääntöisesti tehdä täysin etänä eikä tarvi keskustella kuin digitaalisesti tietokannan ja laskutusohjelman  kanssa.

Minä olen ymmärtänyt, että välillä joutuu tapaamaan asiakkaita (ei kuitenkaan päivittäin) ja asiakkaat myös soittelevat?

Vierailija
30/59 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

laskutus, palkanlaskenta, kirjanpito, ylipäänsä taloushallinto. Voi pääsääntöisesti tehdä täysin etänä eikä tarvi keskustella kuin digitaalisesti tietokannan ja laskutusohjelman  kanssa.

Mutta ap ei halua kököttää toimistossa 🙄

Mutta ehkä kotona kököttäminen on ok?

Vierailija
31/59 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miettisi vaikka tilitoimistotöitä, niin kuinkahan monen firman asioita pitää hoitaa yhtäaikaa? Mietin myös sitä, että työtaakka ei kasvaisi stressin aiheuttajaksi siinä määrin, että kotonakin sitten miettii työasioita ja ettei päivät veny normityöajan yli.

Sitten tuo ei sovi. Ainakin alkuvuodesta painetaan pitkää päivää.

Vierailija
32/59 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspassa tarvii puhe taitoja ja pitää osata valehdella asiakkaalle. muualla tarvii oikeita taitoja. Onko sinulla oikeita taitoja että pärjäisit oikeissa töissä? 

Vierailija
33/59 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon ei taida sopia mikään työ. Minulle tuli mieleen veturinkuljettaja, mutta siinäkin taitaa olla vuoroja? 

entäs roskakuski tai rekkakuski? Olisi liikkuva työ ainakin. Mutta taitaa niissäkin olla iltoja ja viikonloppuja.

Vierailija
34/59 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjanpito,  siellä istut yksin jossain huoneessa. 

Vierailija
35/59 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ehdottamassa jotain tehdastyötä, mutta sehän onkin vuorotyötä ja saattaa joutua pukeutumaan huomiovaatteisiinkin. Aika hankalan pistit. Voipi olla, että jostakin vaatimuksista joudut tinkimään....

Vierailija
36/59 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon suoltamasi litanian jälkeen suosittelen sinulle koeponnistajan työtä wc pytty tehtaalla. Kevyt istumatyö jossa saat suoltaa tuollaista pskaa koko päivän.

Toisena vaihtoehtona suosittelen viemärilaitoksen tulpan paikkaa.

Kolmas, ehkäpä sopivin työ voisi olla sähkölaitoksen vastuksena toimiminen.

Se mitä kehoittaisin nyt ensimmäiseksi tekemään on, että pyydät omahoitajaasi tuomaan sinulle lääkkeet ja hieman kiristämään lepositeitäsi, että saa muut potilaat rauhassa nukkua.

Ja JUMANKAUTA HELMINEN LOPETA SE KÄNNYKÄN SELAAMINEN NYT!!

Vierailija
37/59 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä hankekoordinaattori.

Siis kuulemma, kun kukaan ei ole koskaan nähnyt häntä.

Vierailija
38/59 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin sorteeraus. 

Vierailija
39/59 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä kyllä paikkaansa, tiimikavereiden kanssa ollaan monta kertaa viikossa yhteyksissä, soitellaan ja viestitellään teams:ssä vaikka kotona työskennellään. Ei sovi erakolle tai umpimieliselle tämä työ.

Ja lisäksi täytyy olla asiakkaiden tavoitettavissa puhelimitse ja sähköpostin välityksellä. Kiireisimpinä ajankohtina puhelin soi lähes taukoamatta.

Vierailija
40/59 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että ei sellaista työtä olekaan, joka täyttää kriteerisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän