Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutki ensin oma hiilijalanjälkesi, syytä sitten muita.

Vierailija
12.01.2025 |

Kaikki johtavat tiedemiehet ovat laskeneet että pelkästään yksi menopaluu lentomatka Pariisiin täyttää yhden hengen koko vuoden sallitut co2 päästöt.

Kuitenkin Suomen medialle ja poliitikoille turha lentomatkailu on tabu josta ei saa keskustella, pitää vain syyllistää lihaa syöviä ja polttomoottorilla toimivilla autoilla ajavia. Valtaa pitävät katsoo että heillä itsellä on oikeus. Eikä tällaista koko vuoden co2 päästöt lentomatkaa voi kompensoida jonkun kympin aneella.

Tutki siis oma hiilijalanjälkesi että onko sinun oma Co2 jälkesi kunnossa ja syytä vasta sitten muita.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravinnon osalta Kesko propaganda väittää minun olevan eliittiä, ei enää polttista, ei kerskakulutusta. Joten ei varmaankaan jalanjälki ole korkeimmissa desiileissä matkustin kerran vuoteen tai en.

Vierailija
2/4 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen matkustanut lentokoneella tai laivalla 30 vuoteen. Ei tulisi mieleenikään olla sellainen ääliö että tuhoaisin ilmastoa tarpeettomasti. Oma auto on sentään tarpeellinen ja liharuoka on hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lennä paljon itse, koska ei ole rahaa :D mutta ei minua muiden lentämiset ja tekemiset kiinnosta. Politiikka on paskaa ja siihen menee ihan hirveästi rahaa mutta minkäs teet, ihmiset on tyhmiä. ja lampaina jatkaa äänestämistä ja tämän paskan tukemista. 

Vierailija
4/4 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätetään lapset ensin tekemättä ja lasketaan vasta sitten, paljonko lentäminen vie. Jätetään ajokortti kokonaan hankkimatta, niin poistetaan oikeus, joka "vei koko käden".