Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun näet jonkun pariskunnan, niin tuleeko koskaan mieleen, mitä he tekevät sängyssä?

Vierailija
12.01.2025 |

Tai ylipäätään, että miten harrastavat seksiä? Itsellä tällainen tulee mieleen oikeastaan vain silloin, kun näen oikein epäsopivan parin. Töissä on pari pariskuntaa, joita en osaa kuvitella mihinkään petipuuhiin. 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina.

Vierailija
2/23 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kuvittelen meidän presidettien puolisoiden olevan kontillaan ja pressat naimassa takaa, rupeaa huvittamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeastaan.

Vierailija
4/23 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä kuvittelen meidän presidettien puolisoiden olevan kontillaan ja pressat naimassa takaa, rupeaa huvittamaan.

Eli penaa ja tarjaa?? Ja tarja takana?

Vierailija
5/23 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun näen pariskunnan jossa mies 2 metriä pitkä ja nainen 155 senttiä. 

Lähetyssaarnaaja asento ? Hyvä jos naisen kasvot yltävät edes miehen kainaloihin. Hemmetin romanttista.

Vierailija
6/23 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useasti mietin ja kyllä joskus alkaa seisomaan ajatuksen myötä. 

Vierailija
7/23 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on viihdyttävää ja kutkuttavaa. Varsinkin jos näkee kauniin naisen miehensä seurassa mielikuvaharjoittelen, kuinka daami häneltä saa ja miltä hän saattaisi näyttää sillä kauniilla hetkellä, kun hänelle toimitetaan siemennestettä.

Ehkäpä ihan hyvä, ettei ihmiset kykene lukemaan ajatuskuplia 😊

Vierailija
8/23 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä uimahallissa käy yksi nuori pariskunta, jotka usein intoutuvat kuhertelemaan altaassa. Siinä sitten kun miespuolinen nousee pois näkyy uikkareista aikamoinen pötkylä. Se tytsy on niin nätti, siro ja pienikokoinen. Joskus mietityttää miten sellainen sauva oikein mahtuu häneen ja miten lähetyssaarnaaja onnistuu kun poika on täyttä lihasta. Iso ja ihan painijan näköinen...

Vierailija
9/23 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetyssaarnaaja asento ? Hyvä jos naisen kasvot yltävät edes miehen kainaloihin. Hemmetin romanttista.

Minulla tulee noista aina mieleen että pienikullinen on löytänyt pienipilluisen naisen tai toisin päin. Itse en ole himoinnut pieniä naisia tai thaikkuja, koska tuntunut isokullinena, että ne menee rikki naidessa. Nytkin saanut  kokoikänsä naida varovasti. 

Vierailija
10/23 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen omaa seksielämääni usein kauppajonossa (edellistä ja suunnitelen tulevaa kertaa).

En hirveästi mieti muiden yhdyselämää paitsi silloin, kun näen onnellisen pariskunnan, olen iloinen heidän puolestaan. En mieti kylläkään yksityiskohtaisesti - omassa elämässä on yksityiskohtia riittävästi. Muutoin toivon jokaiselle mahdollisimman hyvää elämää, kaikin puolin.

Vierailija
11/23 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummatkin seisoo ja nainen voi ottaa mieheltä suihin?

Vierailija
12/23 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä todellakaan. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
13/23 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä fantasioin jonkun verran ihan kaveripariskuntien seksielämästä. Kiihottaa ajatus aika paljon.

Vierailija
14/23 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein tai melkein aina

Vierailija
15/23 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on 198 cm ja minä 157 cm pitkä. Seksi toimii ihan normisti joka asennosta mutta, nautin kyllä ratsastaa isolla uroksellani. Myöskin takaapäin tuntuu erityisen hyvältä kun isouros ottaa naaraansa kovaa.

Vierailija
16/23 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on 198 cm ja minä 157 cm pitkä. Seksi toimii ihan normisti joka asennosta mutta, nautin kyllä ratsastaa isolla uroksellani. Myöskin takaapäin tuntuu erityisen hyvältä kun isouros ottaa naaraansa kovaa.

Eikö pikkuruinen pippelikään haittaa?

Vierailija
17/23 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee isoperseisen takana kassajonossa seisoessa aina ajatus siitä kuinka paljon sieltä kakkaa tulee ulos.

Vierailija
18/23 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö pikkuruinen pippelikään haittaa?

Hänellä on paksu ja iso kulli. Hirvitti kun nai minua ensimmäisen kerran ja paikat oli hellänä muutamanpäivän.

Vierailija
19/23 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä miettii varsinkin jos on kokoeroa esim musta vahva afrikkalainen mies ja nuori aivan vaalea hoikka blondi.

Vierailija
20/23 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan joskus koululaisena kun ala-asteella olin niin joskus koulumatkalla edessäni kävelivät sellai pariskunta:

M.160cm n.60kg n.45v

N.180cm n.120kg n.45v

Sitä. Sitten joskus aina vähän myöhemmin kun aloin itsekin jotai seksuaalisuudesta ymmärtää ja sen miten mies ja nainen sitten "sen" jotenkin tekevät niin.

Tuo tuollainen pari, vain jätti mieleen sen sellaisen:

ööö...tunteen?

(Rakkaus - on ihmeellistä..) Olen sen ymmärtänyt, vaikka en ihan kaikkea aina ymmärräkkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi