100000e ulosottoon
Hei,
Erosin jokunen vuosi sitten ja minulle jäi kaksi lasta ja velkaa 100 000e. Alkuun selvisin maksuista, mutta jäätyäni työttömäksi kaikki vain räjähti käsiin. Minulla on todettu ADHD ja en saanut tartuttua asioihin ajoissa. Nyt keskiviikkona 15.1.2025 asuntoni ulosmitataan. Olen yrittänyt keksiä kaikkeni, että saan kerättyä rahaa, mutta tämä oli tässä.
Olen kaksi vuotta elänyt niin pienellä, kun ihminen voi elää. Viikossa ruokiin 80e, on pulloja kerätty, mitään ylimääräistä ei ole tehty. En juo, en polta, en shoppaile, ei mitään kauneuspalveluita. Ripsivärinkin ostaminen on ollut liikaa. Se tunne kun kaupassa kassalla jännität riittäähän rahat. Kaikki ylimääräinen myyty kirpputoreilla.
Voin kertoa, että elämän ilo on nolla ja olenkin niin väsynyt tilanteeseen, että aion vain luovuttaa.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Jotkut sitten osaa kusta kaikki asiansa, ei tyhmyyttä vain voi ymmärtää... Huoh...
Tyhmyyttä on monenlaista, kuten tästäkin kommentista hyvin huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Laita seksi-ilmoitus sheikeille. Juurihan joku olisi saanut 100 000 euroa seksistä. Pyydä sinä 300 000 euroa.
Mistä näitä älykääpiöitä sikiää? Vai oletko kokemusasiantuntija?
Jos tuon asunnon arvo on selvästi päälle 100 000 €, niin sinulla ei ole suurempaa hätää. Voitte kyllä joutua luopumaan asunnosta, mutta sen jälkeen voit aloittaa puhtaalta pöydältä ilman velkoja. Jos asunnosta saadaan enemmän kuin 100 000 € + korot + asunnon myynnistä tulleet kulut + ulosoton palkkio, saat loppusumman itsellesi.
Joka tapauksessa asunnon myyntiin menee todennäköisesti aikaa, joten ihan heti et joudu muuttamaan.
Onko sinulla lääkitys ADHD:hen? Jos ei ole, niin hanki. Yleensä asioiden hoitaminen sujuu selvästi paremmin, kun on lääkitys.
Nyt lue tarkkaan!
Hommaa itsellesi bulvaani, joka huutaa hinnan ylös, jos meinaavat huutokaupata asunnon pankille liian halvalla ja jäisit lainoinesi veden alle. Muuten pilaat loppuelämäsi!
Näin tekee pankkikin kun omiaan myy. Tervetuloa takaisin 80-luvun loppu!
Vierailija kirjoitti:
Nyt lue tarkkaan!
Hommaa itsellesi bulvaani, joka huutaa hinnan ylös, jos meinaavat huutokaupata asunnon pankille liian halvalla ja jäisit lainoinesi veden alle. Muuten pilaat loppuelämäsi!
Muuten hyvä neuvo, mutta tuon bulvaanin pitää heti huutokaupan jälkeen maksaa huutamansa summa. Mistä hän saa rahat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt lue tarkkaan!
Muuten hyvä neuvo, mutta tuon bulvaanin pitää heti huutokaupan jälkeen maksaa huutamansa summa. Mistä hän saa rahat?
Ja jos ei maksa, niin mitään ei tapahdu, mutta huutokauppa siirtyy kuitenkin kuukausia eteenpäin. Näin ne pankitkin tekevät, kun omiaan myyvät.
Jos kyseessä on asuntolaina, miksi erät reagoinut ajoissa? Myynyt asuntoa silloin, kun lainan lyhentämiseen ei enää ollut varaa