Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko koolla väliä??

Vierailija
01.03.2007 |

naiset pakko kysyä teiltä,onko sen miehen vehkeen koolla kauheesti merkitystä???saatteko paniessa helpommin orgasmin jos on iso vai normaali??kuulemma nuoret naistet ihailee isoa mutta olen kuullu monelta naiselta että iso sattuu,onko totta??mulla normaalin kokonen,toiset sanonu et just loistavan kokonen,ei satu vaan tuntuu mahtavalle....enä ole kyllä löysää pillua ikinä pannu,kai se mun vehje sit on loistava kun kehutaan vaikka ei ole mikään mega molo.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten viittiny lukea noita viittäkymmentä alempaa pohdintaa aiheesta?

Vierailija
2/14 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

naiset pakko kysyä teiltä,onko sen miehen vehkeen koolla kauheesti merkitystä???

No on sillä merkitystä, mutta on monella muullakin asialla. Lähes kaikilla tapaamillani miehillä, joiden peniksiä olen (vähintään) pitänyt käsissäni, on ollut varsin sopivan kokoinen kalu.

saatteko paniessa helpommin orgasmin jos on iso vai normaali??

Ei vaikuta minun orgasmin saantiini millään tavalla.

kuulemma nuoret naistet ihailee isoa mutta olen kuullu monelta naiselta että iso sattuu,onko totta??

Pitkä voi osua kipeästi kohdunkaulaan. Niin isoa ei kuitenkaan ole kohdalle sattunut, etteikö sopivaa, nautinnollista asentoa voisi löytää. Yleensä se on kiinni myös siitä, kuinka tuttu mies on, rentona mahtuu isokin paremmin.

mulla normaalin kokonen,toiset sanonu et just loistavan kokonen,ei satu vaan tuntuu mahtavalle....

Kokemuksen kautta saatuun tietoon varmaan kannattaakin luottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kohdalla se on paljon kiinni asennosta, mutta mieluummin hiukan isompi kuin ihan mini.

Vierailija
4/14 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskikokoinenkin jo kiristää ikävästi synnytysarpia.

Vierailija
5/14 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne jättimunahaukat viipyy?? Yleensä viimeistään tässä vaiheessa lähteen keulimaan koko keskustelu. 30cm pitää olla? 40cm? 50??

Vierailija
6/14 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ne jättimunahaukat viipyy?? Yleensä viimeistään tässä vaiheessa lähteen keulimaan koko keskustelu. 30cm pitää olla? 40cm? 50??

Pitäiskö ihan sun mieliks nyt sanoa, että voi vitsit jos peenis on yhtään keskikokoista kaulinta pienempi, niin ei tunnu missään. Ja naapurin ravihevosella on kaikkein jykevin.

Vierailija
7/14 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että isompi, varsinkin paksumpi tuntuu paremmalta, en ole synnyttänyt, joten arpia ei kiristä.

Vierailija:

Keskikokoinenkin jo kiristää ikävästi synnytysarpia.

Vierailija
8/14 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on hyvin normaalin kokoinen. Ehkä pienehkö. Kerran olen saanut suurta ja en todellakaan tykännyt yhtään. Ei tuntunut yhtään hyvältä. Ainoastaan liian suurelta. Muutenkin mies oli aivan surkea sängyssä.

Vierailija
9/14 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No, kerro nyt ap kokosi niin sitten on parempi arvostella.

Mun miehellä on hyvin normaalin kokoinen. Ehkä pienehkö. Kerran olen saanut suurta ja en todellakaan tykännyt yhtään. Ei tuntunut yhtään hyvältä. Ainoastaan liian suurelta. Muutenkin mies oli aivan surkea sängyssä.

Tätä arvosteluahan naiset täällä juuri haluavat tehdä erilaisten galluppien muodossa. Kerro sinä miehesi koko, niin voimme sitten yhdessä täällä arvostella sitä, ehkäv voimme myös hieman revitellä...

Vierailija
10/14 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän juuri naiset ovat tottuneet olemaan lähinnä vain suorituksia, vittuja, tissejä, sääriä, synnyttäjiä, pisteitä, arvosanoja.

Parhaita esimerkkejä missi-tissikiertueet, jossa nuoret tytöt viedään maakuntiin bikinit päällä kulmakunnan kuppiloihin. Siellä voi sitten huudella vapautuneesti. Okei, itsensähän tunkevat, mutta aika yllätyksenä se voi monelle nuorelle typylle silti tulla.

Sitten kun jossain vauvan palstalla joku nainen toteaakin, että hei joo, mulkun koolla voi olla yhteyttä siihen, miltä se mulkku tuntuu pillussa - niin se on niin vakava hyökkäys koko mieskuntaa kohtaan, että siitä pitää itkeä alati, aina ja jatkuvasti.

Miestä ei saa arvostella. Mies on pyhä.

Toki myönnän, ettei naisten esineellistäminen varmaan lopu sen avulla, että miehiäkin aletaan esineellistää. Mutta onpahan ainakin kanssakärsijöitä. Kun molemmilla sukupuolilla on keskenään vittumaista, niin se on tasa-arvoa sekin.

Vierailija
11/14 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat synnynnäisiä itkupillejä, joka asiasta valitetaan. Kun yhtä asiaa on aikansa itketty, niin sitten siirrtään toiseen asiaan ja taas itketään. Koskaan ei ole asiat hyvin.

Naiset itse asetavat itselleen kohtuuttomia vaatimuksia. Kun huomataan, ettei olekaan naiden itse itselle asetettujen vaatimusten tasolla, niin omaa egoa buustataan haukkumalla miehiä. Helpoimmin tämä onnistuu " miehisyyttä" arvostelemalla. Siitä saa helopmmin mehevät naurut aikaiseksi.

Naisen esineellistämisessä ovat kunnostautuneet erityisesti nasiten lehdet joiden toimituskunta on lähes 100% naisia. Nyt nämä samaiset naisten lehdet ovat löytäneet myös miehet joita aletaan esineellistää ihan saman lailla, tosin rankemmin arvioinnein ja sanakääntein, kuin naisia.

Tällä palstalla naiset ITSE asettavat itsensä alttiksi erilaisilla kyselyilla:

" minkälainen on hyvä perse?"

" minkälaiset on hyvät rinnat?"

jne.

Niihin tulee sitten palautetta, osa on toki asiatonta, mutta kuitenkin pointti on se, että naiset itse kyselevät. Sitten kun palautetta tulee, niin kostetaan saatu palaute ala-arvoista kielenkäyttöä sisältävillä penis gallupeilla, jotka nekin ovat naisten avaamia ketjuja.

Vierailija
12/14 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni kalua ei ole koskaan mitattu, mutta todella tyytyväinen olen siihen vaikka ehkä pienehkö onkin. Minusta se on paljon parempi kuin se jättisuuri, jota olen kerran saanut. En oikein ymmärrä mistä vedit herneen nenääsi. Kerro!

9

Vierailija
13/14 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Naiset ovat synnynnäisiä itkupillejä, joka asiasta valitetaan. Kun yhtä asiaa on aikansa itketty, niin sitten siirrtään toiseen asiaan ja taas itketään. Koskaan ei ole asiat hyvin.

Ja totean, että eikö edes parempi asema yhteiskunnassa ja suurempi tilipussi auta kestämään yhtä munakeskustelua.

Se on ihan totta, että naiset ovat säälimättömiä toisilleen, todennäköisesti siksi, etteivät ole itsekään saaneet koskaan hyväksyntää.

Mä vain ihmettelen, että mikä maa tämä tämmöinen on, jossa naiset kärsivät, miehet kärsivät ja lapset kärsivät. Pitäiskö siitä nyt syyttää äitiä, iskää, vaimoa, miestä, lasta vai niinkin abstraktia viitekehystä kuin " yhteiskunta" ? Vai media? Televisio? Globalisaatio?

Vierailija
14/14 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja totean, että eikö edes parempi asema yhteiskunnassa ja suurempi tilipussi auta kestämään yhtä munakeskustelua.

Niin kenellä se parempi asema yhteiskunnassa on?

Ja suurempi tilipussi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän