Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihominen raskaana AHDISTAA

Vierailija
11.01.2025 |

On ihan järkyttävä olo. Viikkoja on nyt 33, ja painoa tullut joku 12kg n. 3kk aikana. Suurin osa painosta on kertynyt keskivartaloon, ei siis mahaan vaan selkään, kylkiin jne???? Näytän ihan karmealta, sillä olin normaalipainoinen (tai tyyliin 1kg ylipainoa?) mutta valmiiksi jotenkin pyöreä ruumiinmalli.

En todellakaan käsitä, kun tätä painoa ei aluksi tullut kiloakaan, ja nyt tullut tasaisesti 1kg/viikko vaikka syön jopa terveellisemmin ja kävelen pitkiä lenkkejä koiran kanssa. 

Tiedän, turhamaista ja mitä kaikkea. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan, mulle tuli esikoisesta n. 28kg ja aika oli turvotuksia. Tuo sinun on täysin normaalia. Nuokin minun kiloni lähtivät vauvavuoden aikana ilman erityistä ponnistelua. Toisesta tuli n. 14kg ja nekin lähtivät aika nopeasti itsekseen. Älä stressaa liikaa.

Vierailija
2/4 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aika paljon oli niitä turvotuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti turvotusta, ei läskiä noin nopeasti pysty tulemaan. Keskity nyt vaan siihen lapseen ja sitten vastsa kun olet synnytyksestä muutaman kuukauden toipunut, katsot miltä kroppa näyttää. Ja sullakin ylimääräisestä painosta iso osa on lapsi, istukka, lapsivesi ja suurentunut veren määrä jotka painaa.

Vierailija
4/4 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni paino nousi raskaana ollessani 27 kg mutta kilot karisi todella nopsaan pois.  Tärkeintä lienee vauvan ja sun hyvinvointi. Älä stressaa kiloja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän