Mikko & Sara Parikka - outo pariskunta
Kumpikin haluaa julkisuutta ja siitä saavat tulonsa. Mutta en kestäisi "miestä", joka vilkuttelee videon taustalla, että hei hei vaan, näissä Muumi -oloasuissa viihtyy myös perheen pienimmät ja kohta imaistaan äipän pyöräyttämät vihersmoothiet.
Kommentit (52)
Tekin heidän elämän kuitenkin rahoitatte, seuraamalla näitä "hajuttomia ja mauttomia". He nauravat matkalla pankkiin.
Tulee vaikutelma sellaisesta Oy Perhe Ab:sta, jossa ollaan yhdessä, koska kaikki voittaa jotain taloudellisessa mielessä. Konseptiperhe.Miten käy, kun siihen tulee särö tai härö?
Neljäs lapsi, tuleekohan nyt poika.
Mä oon ajatellut että Sara on ihanan positiivinen. Totta kai heidänkin perheessä oksennellaan, väsytään ja varmaan riidellään, mutta ei kai kaikkea tarvitsekaan tuoda muiden kuultavaksi. Kun rajaa lapsiaan pois somesta, niin kiva ettei tuo lasten terveystietojakaan sinne. En itse myöskään kaipaa seuraamiltani medioilta niitä hiton oksennustauteja, kun elämä on tarpeeksi arkista muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä tykkään. Mun mielestä heillä on lämmin tunnelma ja tavallista arkea ilman jatkuvaa poseeraamista.
Sinuun uppoaa kuin veitsi voihin. Kaikki on suunniteltu ja rahaa tulee.
Ei se mikään yllätys ole, että he tuolla tienaavat. Musta on hienoa, että ovat löytäneet oman tapansa hankkia elanto. Mitä se multa olisi pois? Ei kaikkien tarvitse tehdä mitään henkiä pelastavaa. Omasta näkökulmastani ihan yhtä turhia ovat tatuoijat, kynsien tekijät, suurin osa toimittajista, urheilijat jne. Mutta pääasia, etteivät elä muiden kukkarosta ja siheuta harmia kenellekään. Jatkan seuraamista, mutta jätä sinä väliin kun ärsyttää:)
HS: Sara Parikka ja muut somevaikuttajat piilottivat yhtiökikkailulla verolistoilta valtaosan tuloistaan.
"Firman omavaraisuusaste näyttää olevan melkoisen huono, vain neljä prosenttia, kun taseen loppusumma nousee 300 000 euroon. Tämä tarkoittaa että velkaa ja vierasta pääomaa yhtiöllä on melkoisesti. Sitä on 288 000 euroa".
Vierailija kirjoitti:
Ihan kivaa hömppää ja hyvänmielen sisältöä. Plussaa kun on luonteva esiintymään.
Sara oli juontamassa joskus jotain lapsille rahankeruuohjelmaa ja vapisi kuin haavan lehti. Ei ollut luonteva. Myötähäpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä tykkään. Mun mielestä heillä on lämmin tunnelma ja tavallista arkea ilman jatkuvaa poseeraamista.
Ei se mikään yllätys ole, että he tuolla tienaavat. Musta on hienoa, että ovat löytäneet oman tapansa hankkia elanto. Mitä se multa olisi pois? Ei kaikkien tarvitse tehdä mitään henkiä pelastavaa. Omasta näkökulmastani ihan yhtä turhia ovat tatuoijat, kynsien tekijät, suurin osa toimittajista, urheilijat jne. Mutta pääasia, etteivät elä muiden kukkarosta ja siheuta harmia kenellekään. Jatkan seuraamista, mutta jätä sinä väliin kun ärsyttää:)
HS: Sara Parikka ja muut somevaikuttajat piilottivat yhtiökikkailulla verolistoilta.
Tosi herttainen tapaus. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HS: Sara Parikka ja muut somevaikuttajat piilottivat yhtiökikkailulla verolistoilta valtaosan tuloistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HS: Sara Parikka ja muut somevaikuttajat piilottivat yhtiökikkailulla verolistoilt
Tunnelmallista hyvän mielen sisältöä.
Miten heidän elämä on keneltäkään pois? Kateelliset vinkuu.
Epäsuhtainen pari eli jotenkin outoa. Mies on hyvännäköinen ja rouva on ihan lapsen näköinen. Luulisi Mikolla olevan vientiä.