Mikko & Sara Parikka - outo pariskunta
Kumpikin haluaa julkisuutta ja siitä saavat tulonsa. Mutta en kestäisi "miestä", joka vilkuttelee videon taustalla, että hei hei vaan, näissä Muumi -oloasuissa viihtyy myös perheen pienimmät ja kohta imaistaan äipän pyöräyttämät vihersmoothiet.
Kommentit (52)
Sara oli ihan söpö silloin salkkariaikana, ennen instatyrkkyaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko Sarallakin rumia tatuointeja kuten miehellään?
Ei sillä ole. Hän leipoo vaan pullia ja tekee keittokirjoja, joista ihmiset lukevat samoja reseptejä kuin aina on ollut. Mutta kun tuo "kaunotar" sanoo niiden olevan hänen keksimiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä tykkään. Mun mielestä heillä on lämmin tunnelma ja tavallista arkea ilman jatkuvaa poseeraamista.
Sinuun uppoaa kuin veitsi voihin. Kaikki on suunniteltu ja rahaa tulee.
Ei se mikään yllätys ole, että he tuolla tienaavat. Musta on hienoa, että ovat löytäneet oman tapansa hankkia elanto. Mitä se multa olisi pois? Ei kaikkien tarvitse tehdä mitään henkiä pelastavaa. Omasta näkökulmastani ihan yhtä turhia ovat tatuoijat, kynsien tekijät, suurin osa toimittajista, urheilijat jne. Mutta pääasia, etteivät elä muiden kukkarosta ja siheuta harmia kenellekään. Jatkan seuraamista, mutta jätä sinä väliin kun ärsyttää:)
Vierailija kirjoitti:
Saa siitä rahaa ja siksi tekee tuota. En ymmärrä miksi tällaiset kiinnostaa ihmisiä? Eläkää itse omaa elämäänne ja tehkää kivoja juttuja lastenne kanssa.
Noi tekee ihan hyvää rahaa ja just siks ne tekeekin noita juttujaan. Niin kauan ne tekee tota, kun rahaa tulee. OSa valittaa, mutta seuraajia riittää. Myös osa seuraajisa valittaa ,mutta seuraa silti.
toisilla on myös markkina-arvo, minkä yrtitykset tietää.
Esim Aanni Ihamäki. Oli aamuradiossa töisä ja kuuntelljoita 500tuhatta. Piti siitä ihmisestä tai ei, niin se ttietää arvonsa. Heidän talon keittiönkaapisto. Firma otti yhteyttä ja Anni availi laatikoita ja pisti instaan pari kuvaa. 40tuhannen keittiö ilmaseksi. Sen mainoksen jälkee 35% nousi keittiöfirman tilaukset.
Tunna madventures milonoff. Siemensin ammattikeittiö himassa. 65 tuhatta maksaa. Sanoo rehellisesti videolla. Loppu fyrkat joten otin yhteistyökumppanin ja nyt mulla himassa ammattikamaaa. Sit se esittelee sen ja se on siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara esittelee ja laittaa lapsensa esittelemään hienoja leluja. Onko lapsilla sitten joulua ollenkaan?
Joskus vuosia sitten niille lapsille tuli krääsää viikottain ja aina ne oli just niitä mitä tytöt oli kovasti toivoneet. Milloin ne edes ennätti leikkiä niillä toiveleluillaan kun koko ajan tuli lisää ovista ja ikkunoista?
Mielestäni Sara joskus sanoi ettei he pidä kuin pienen osan ja loput antavat lahjaksi tai hyväntekeväisyyteen.
Pakko sanoa, että joskus tykkäsin, mutta enää en. On niin rahastamisen makua. Ja tosiaan - Mikko siellä videoiden taustalla vilkuttaa: Hyvin menee, rahaa tulee, ostakaa rytkyjä koodilla Sara -15%!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara esittelee ja laittaa lapsensa esittelemään hienoja leluja. Onko lapsilla sitten joulua ollenkaan?
Joskus vuosia sitten niille lapsille tuli krääsää viikottain ja aina ne oli just niitä mitä tytöt oli kovasti toivoneet. Milloin ne edes ennätti leikkiä niillä toiveleluillaan kun koko ajan tuli lisää ovista ja ikkunoista?
Mielestäni Sara joskus sanoi ettei he pidä kuin pienen osan ja loput antavat lahjaksi tai hyväntekeväisyyteen.
Niin sanoi, mutta lapset halusivat pitää kaiken ja siinä meni hyväntekeväisyys,
Jokainen on vapaa kokeilemaan onnistuuko luomaan hyvin tuottavan somen. Ei se ihan helppoa ole ellei halua alentua myötähäpeäseuraajien varaan. Työ se on siinä missä muutkin. Eipä suurin osa muistakaan töistä millään tapaa merkityksellisiä ole.
Vierailija kirjoitti:
Onko Sarallakin rumia tatuointeja kuten miehellään?
En vaan tajua, miksi jotkut laittaa iholleen näitä jäätävän kamalia ja tyylittömiä tatuointeja? Tuokin on ihan pelkkää suttua, kuin kännipäissään olisi mustetta räiskitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ihan varmasti keräilee kaiken taloudellisen hyödyn, mitä somettamisestaan irti saa. Eikös tämäkin ollut yksi niistä laillisista veronkiertelijöistä.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on vapaa kokeilemaan onnistuuko luomaan hyvin tuottavan somen. Ei se ihan helppoa ole ellei halua alentua myötähäpeäseuraajien varaan. Työ se on siinä missä muutkin. Eipä suurin osa muistakaan töistä millään tapaa merkityksellisiä ole.
"Tuottavaa somea" ei ole ilman niitä, jotka sen mahdollistaa.
Nämä kuvaa joka joulun alla piparien paistamisen someen, niinkuin se olisi jotenkin ainutlaatuista.
No niin, aamun avaus tehty. Päivän haukkumiskeskustelu käynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka seuraa Sara Parikkaa? Jos sinä - niin mahdollistat tuon. Onko pakko seurata, kun muija vetää erilaisia rytkyjä päälleen ja HEI nyt -15% koodilla Sara sitä Sara tätä.
Miten se on multa pois? Miksen saisi seurata, aiheuttaako jotain kuluja mulle?
En ole yhtään kateellinen jos joku saa rahansa somesta. Ennemmin sieltä kun mun verorahoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka seuraa Sara Parikkaa? Jos sinä - niin mahdollistat tuon. Onko pakko seurata, kun muija vetää erilaisia rytkyjä päälleen ja HEI nyt -15% koodilla Sara sitä Sara tätä.
En ole yhtään kateellinen jos joku saa rahansa somesta. Ennemmin sieltä kun mun verorahoista.
Siinäpä seuraat. Miksi edes kyselet tätä täältä?
Oli miten oli, mutta Mikko on hyvänäköinen ukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole yhtään kateellinen jos joku saa rahansa somesta. Ennemmin sieltä kun mun verorahoista.Siinäpä seuraat. Miksi edes kyselet tätä täältä?
Vastasin kysymykseen, niin kai keskustelupalstoilla tehdään. Miksi sinä iniset mun vastauksille? Eikö ollut mieluinen vastaus vai?
Parikat on jotenkin hemmetin teennäisiä oon aivan varma että Sara on naama norsunveellä aina kun kamera ei käy. Vähän niin kuin kaimansa Sieppi. Perusilme kameran ulkopuolella on hapan ja tympeä, mutta heti kun linssi tulee naaman eteen esitellään se harjoiteltu kestohymy.
Siepin olen livenä nähnyt useamman kerran mutta Parikkaa en. Fakta on ettei kukaan voi aina olla iloinen ja arki ei ole juhlaa. Johan se Sieppikin valotti todellisuuttaan, täydellisen kuoren alla ollut paljon surua ja useita keskenmenoja. Silti somessa jatkuu sama feikkiys.
Ihan varmasti Parikoitten täydellisyydessä on säröjä, niitä ei vain näy. On heilläkin täitä ja kihomatoja ja raivareita. Mutta piilotettuna katseilta.
Saralla ja Annilla on iso apu julkisuudesta. Seuraajia tuli helpolla. Sen jälkeen on itestä kiinni mitä tekee
Luonteva on noista kaukana...