Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako naisilta "vaatia" mitään.

Vierailija
11.01.2025 |

Jos haluaa, että on talous kunnossa. 

Miellyttävän näköinen. 

Kilttiluonteinen. 

Korkeasti koulutettu. 

Ei loppuun käytetty.  

Porsimaton.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle täydellinen paino on noin 50-55kg ja sen mä vaadin! Mitäs palstamammat siihen sanoo?

Bingo. Mut mä vaadin, että mies on yli 190 cm pitkä. Tuliko match?

Vierailija
22/63 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvien miesten ei tarvitse edes vaatia, he vain tutustuvat naisiin, jotka täyttävät kriteerit ja jos kemiat kohtaavat niin sitten voidaan olla suhteessa.

Mites te vaatijat, onkos teillä flaksi käynyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat vaatia ihan mitä haluat, mutta kenenkään ei tarvitse vastata vaatimuksiisi. Mutta kun vaadit, varaudu siihen että sinullekin esitetään vaatimuksia. Kuinka monta niistä täytät?

Aloittaja on itse aika porsas, joten tuo porsimaton ei voi onnistua häneltä

Vierailija
24/63 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai saa mutta varaudu siihen sonta myrskyyn niiltä naisilta jotka ei täytä vaatimuksia mutta ovat kuitenkin päättäneet saada sinut omakseen.

Naiset ei kestä millään tavalla hylkäämistä sen takia että ei täytä vaatimuksia kun se nainen on koko elämänsä kuullut vanhemmiltaan pelkkiä kehuja ja kuullut miehiltä pelkkiä kehuja eli kaikkea mitä haluaa kuulla kun niiden avulla mies valehtelee naiselta seksiä sekä nainen tuijottanut itseään peilistä joilla on rakentanut todella epäterveen itserakkauden ja omahyväisyyden. Näiden avulla se saa päätettyä mielessään olevansa ihan kaikella tapaa paras mahdollinen eikänparempaa voi löytyä mistään. 

Jopa 150kg rokkinorsut joilla on useampi lapsi usealle eri miehelle kuvittelee olevansa 10/10 eli kaikella tapaa täydellinen

Ihan kuin aloittajalla olisi sellainen ongelma, että olisi joukko naisia, jotka haluavat hänet omakseen. 

Vierailija
25/63 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle täydellinen paino on noin 50-55kg ja sen mä vaadin! Mitäs palstamammat siihen sanoo?

Sori, sitten olenkin sinulle liian laiha kun painan vain 45 kg.

Minulla alkoi seisomaan.

Vedäpä sitten käteen. Niin kuin varmaan vedätkin.

Vierailija
26/63 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaadin naiselta seksiä. Jos en saa niin sitten ei ole eikä tule suhdetta.

Onneksi kenenkään ei tarvitse antaa sinulle seksiä. Sinähän et puolestasi osaa antaa naiselle hyvää seksiä, ja siksi olet ilman.

Eikä varmasti ole antanutkaan, no worries

Vierailija
27/63 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vaadit että naisen pitää olla porsimaton, miten pystyt todistamaan vastaavasti naiselle ettei sinulla ole jossain pieniä sianporsaita joiden isyyttä et ole tunnustanut?

Ihana,pieniä sianporsaita🥰

Vierailija
28/63 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bingo. Mut mä vaadin, että mies on yli 190 cm pitkä. Tuliko match?

Tiesitkö, että pitkillä miehillä on matalat testotasot?

Vierailija
29/63 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on loppuunkäytetty?

Vierailija
30/63 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on täydellinen kun sen pituus on ~190cm, paino 100kg josta suurin osa lihasta koska nostelee painoja kuin vanhanajan voimamies. Täytätkö nämä täydellisyyden kriteerit?

Vierailija
31/63 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ottaa aina itseensä, jos mies asettaa tiukat kriteerit. Eivät ikinä myönnä, että "en pysty olemaan tarpeeksi hyvä" aina sanovat, "saat vaatia mitä lystäät, mutta turha itkeä, kun et saa naista".

Naisten ego on hauras.

Vierailija
32/63 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap toki käytti porsinut-sanaa, koska heidän perheessään on niin tehty. Mutta possut on toki söpöjä.

Vierailija
33/63 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ottaa aina itseensä, jos mies asettaa tiukat kriteerit. Eivät ikinä myönnä, että "en pysty olemaan tarpeeksi hyvä" aina sanovat, "saat vaatia mitä lystäät, mutta turha itkeä, kun et saa naista".

Naisten ego on hauras.

Totta. Jopa tässäkin ketjussa näkee tuon kuinka muijilla on paska ego. Haukkuvat AP:ta runkkariksi ja yläpeukuttavat toisiaan.

Vierailija
34/63 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten ego on hauras.

Ja tuo "en ole tarpeeksi hyvä" tarkoittaisi sitten pakkotyytymistä alluun (suom. huom.). Vaihteeksi voisit kehitellä teorioita mieskavereiden saamiseksi, että miks Peran on pakko alkaa.

Vierailija
35/63 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten ego on hauras.

Mistäs sä päättelit, että täällä on "otettu itseensä"? Yksi miesten suurimpia ongelmia on, ettei tunnisteta naisten tunnetiloja, vaan aina luullaan, että eri mieltä oleva nainen on suuttunut verisesti. 

Hauskahan näistä on väitellä, tosin miehet ja naiset lähestyvät parinetsintää eri tavoin. Itse naisena etsin enemmän sitä oikeaa, joka herättää tunteet, kuin tietyn pituista tai painoista miestä eli koko näkökulma on aivan toinen.

Ja sinkkuus on ihan jees tapa elää sekin, oikeastaan niin hyvä minulle etten ole vieläkään Tinderissä yms sovelluksissa. Miehet luulevat usein, että sinkkunainen on yhtä epätoivoinen kuin sinkkumies, mutta todennäköisesti ei ole. Meillä on varaa vaatia, koska ei ole pakko ottaa vain jotakuta.

Vierailija
36/63 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, aloin nyt katumaan lastani kun en saakaan sinua,,,

said no one ever.

Vierailija
37/63 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatiminen on jotenkin lapsellista. Mikset vaan seurustele henkilön kanssa, joka on mielestäsi viehättävä?

Mitä vaatimisella oikeastaan saavuttaa? Muuta kuin vauva av:n huudattamista?

Vierailija
38/63 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatiminen on jotenkin lapsellista. Mikset vaan seurustele henkilön kanssa, joka on mielestäsi viehättävä?

Mitä vaatimisella oikeastaan saavuttaa? Muuta kuin vauva av:n huudattamista?

Kai nää ajattelee sen jotenkin niin, että kun vaan vaatii, niin sitten sellainen vaatimusten mukainen olento ilmestyy oven taakse. Ja jos ei vaadi niin sinne ilmestyy hirveästi naisia jotka haluaa olla sellaisen henkilön kanssa, joka ei tykkää heistä? Niin siksi pitää vaatia. Tää on varmaan joku universumille lähetetty signaali.

Vierailija
39/63 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten ego on hauras.

Mistäs sä päättelit, että täällä on "otettu itseensä"? Yksi miesten suurimpia ongelmia on, ettei tunnisteta naisten tunnetiloja, vaan aina luullaan, että eri mieltä oleva nainen on suuttunut verisesti. 

Hauskahan näistä on väitellä, tosin miehet ja naiset lähestyvät parinetsintää eri tavoin. Itse naisena etsin enemmän sitä oikeaa, joka herättää tunteet, kuin tietyn pituista tai painoista miestä eli koko näkökulma on aivan toinen.

Ja sinkkuus on ihan jees tapa elää sekin, oikeastaan niin hyvä minulle etten ole vieläkään Tinderissä yms sovelluksissa. Miehet luulevat usein, että sinkkunainen on yhtä epätoivo

Todellisuudessa sinkkunaiset on epätoivoisia. Meillä sinkkumiehillä on varaa valita.

Vierailija
40/63 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vaadit että naisen pitää olla porsimaton, miten pystyt todistamaan vastaavasti naiselle ettei sinulla ole jossain pieniä sianporsaita joiden isyyttä et ole tunnustanut?

Tää oli hyvä. 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi