Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen ei tässä tapauksessa lopeta yhteydenpitoa minuun?

Vierailija
11.01.2025 |

Ollaan tunnettu 4 vuotta, ensimmäiset 3 vuotta oli fwb-suhde. Hän kertoi vuosi sitten, että hän on rakastunut minuun. Seksiä ei ole sen jälkeen ollut minun päätöksestäni. Vieraillaan toistemme luona noin kerran viikossa, tehdään ruokaa ja jutellaan mukavia ja katsotaan leffoja ja sarjoja. On alkanut jotenkin ärsyttää tämä tilanne, koen että nainen takertuu minuun vaikka tietää, että meidän välillämme ei mitään tule olemaan. Siitä ollaan puhuttu.

Ikää hänellä on 35 vuotta, hän on lapseton ja haluaa lapsia, joten miksi ihmeessä hän viettää enää sekuntiakaan minun kanssani? Minä kyllä pidän hänen seurastaan, mutta minusta hänen olisi jo aika tehdä jotain tälle tilanteelle. Eihän se minun vastuullani voi olla lopettaa kyläilyjämme, koska minulla se takertuma ei ole, vaan hänellä. Jos minä lopetan yhteydenpidon, niin hän ei ole oppinut mitään ja päätyy uudestaan samaan tilanteeseen jonkun toisen miehen kanssa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin yksinkertaista: jos olette aidosti ystäviä (teillä on henkinen yhteys) niin pysytte ystävinä ja thats it. Haluatko hänet elämääsi, arvostatko ystävänä? Jos, niin vaalitte ystävyyttänne. Jos taas kyse on pinnallisemmasta hengailusta ja yhteydestä, jolle ei voi laittaa suurta painoarvoa, puhutte asian halki ja ette enää tapaa jos jompikumpi toivoo liikoja. 

Vierailija
2/30 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy häneltä. 

Puhua ei voi.

Vierailija
4/30 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen kirjoittama trolli

Vierailija
5/30 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei osaa päästää irti ja sinä nautit vallantunteesta.

Vierailija
6/30 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naisen kirjoittama trolli

Miksi? Koska mies ei voisi olla niin suoraselkäinen, että jättäisi harrastamatta seksiä, jos siihen on tilaisuus?  Miksi vihaat ja halveksit miehiä noin?

Vierailija
7/30 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi väität että nainen ei ole lopettanit? Taidat itse vonkua häntä luoksesi

Vierailija
8/30 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla narsisti. Tarvit huomiota, ilman että annat mitään tilalle.

Vierailija
9/30 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet että nainen elättelee toiveita sua kohtaan eikä ole vaan tyytynyt että olette vain kavereita? 

Vierailija
10/30 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset narsismit sieltä. Olet manipuloinut hänet eikä hän osaa päästää irti. Jätä nainen rauhaan!

Vierailija
11/30 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin yksinkertaista: jos olette aidosti ystäviä (teillä on henkinen yhteys) niin pysytte ystävinä ja thats it. Haluatko hänet elämääsi, arvostatko ystävänä? Jos, niin vaalitte ystävyyttänne. Jos taas kyse on pinnallisemmasta hengailusta ja yhteydestä, jolle ei voi laittaa suurta painoarvoa, puhutte asian halki ja ette enää tapaa jos jompikumpi toivoo liikoja. 

Minusta meillä ei ole erityisempää henkistä yhteyttä, mutta pelkään, että hän näkee asian eri tavalla. Kun olen yrittänyt sanoa, että meidän kommunikaatio ei luista kovinkaan saumattomasti, niin hän ei osaa siihen mitään kommentoida. Hän on hyvin herkkä ja pelkään että hän romahtaa pahasti, jos "jätän" hänet. Enkä samasta syystä uskalla myöskään tutustua naisiin romanttisessa mielessä. Kerran mainitsin puolitosissani kokeilevani tinderiä (en kokeillut) ja hän lähti vessaan itkemään. En tiedä, ehkä itse olen tässä se todellinen pelkuri.

Vierailija
12/30 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta meillä ei ole erityisempää henkistä yhteyttä, mutta pelkään, että hän näkee asian eri tavalla. Kun olen yrittänyt sanoa, että meidän kommunikaatio ei luista kovinkaan saumattomasti, niin hän ei osaa siihen mitään kommentoida. Hän on hyvin herkkä ja pelkään että hän romahtaa pahasti, jos "jätän" hänet. Enkä samasta syystä uskalla myöskään tutustua naisiin romanttisessa mielessä. Kerran mainitsin puolitosissani kokeilevani tinderiä (en kokeillut) ja hän lähti vessaan itkemään. En tiedä,

Miksi sitten olet luonut häneen suhteen?

Vierailija
13/30 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta meillä ei ole erityisempää henkistä yhteyttä, mutta pelkään, että hän näkee asian eri tavalla. Kun olen yrittänyt sanoa, että meidän kommunikaatio ei luista kovinkaan saumattomasti, niin hän ei osaa siihen mitään kommentoida. Hän on hyvin herkkä ja pelkään että hän romahtaa pahasti, jos "jätän" hänet. Enkä samasta syystä uskalla myöskään tutustua naisiin romanttisessa mielessä. Kerran mainitsin puolitosissani kokeilevani tinderiä (en kokeillut) ja hän lähti vessaan itkemään. En tiedä, ehkä itse olen tässä se todellinen pelkuri.

Vierailija
14/30 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta meillä ei ole erityisempää henkistä yhteyttä, mutta pelkään, että hän näkee asian eri tavalla. Kun olen yrittänyt sanoa, että meidän kommunikaatio ei luista kovinkaan saumattomasti, niin hän ei osaa siihen mitään kommentoida. Hän on hyvin herkkä ja pelkään että hän romahtaa pahasti, jos "jätän" hänet. Enkä samasta syystä uskalla myöskään tutustua naisiin romanttisessa mielessä. Kerran mainitsin puolitosissani kokeilevani tinderiä (en kokeillut) ja hän lähti vessaan itkemään. En tiedä,

Outo kuvio. Miksi sitten itse roikut tuossa? Ja naista sä pidät joko löyhässä hirressä tai sitten kuvittelet vaan että hän on sussa noin kiinni. 

Vierailija
15/30 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet pelkuri-narsisti, toivottavasti tämä "kaveri"naisesi tajuaa asian ja hankkiutuu sinusta eroon

Vierailija
16/30 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä näet, ettei naisia voi käyttää pelkkään seksiin. Nainen kiintyy seksin myötä. Kun haluat vain tyydyttää itseäsi, käytä jatkossa kättäsi.

Vierailija
17/30 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saastainen hyväksikäyttäjä. Anna olla, niin nainen saa mahdollisuuden löytää miehen, joka oikeasti arvostaa häntä.

Vierailija
18/30 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hyväksikäyttää naista ja antaa toivoa, mitä ei ole.

Vierailija
19/30 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä oot naiselle Vesalan sanoin ".. Sä oot mun ainoa, kun ei oo muitakaan... " Eli takertuu siihen mitä nyt on kiinni saanut, oli se mitä vaan. 

Vierailija
20/30 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä näet, ettei naisia voi käyttää pelkkään seksiin. Nainen kiintyy seksin myötä. Kun haluat vain tyydyttää itseäsi, käytä jatkossa kättäsi.

Niin. Nyt olet käyttänyt naista runkkumateriaalinasi, olet tyydyttänyt itsesi tuohon naiseen kuin elottomaan tavaraan. Yllärinä tulikin, että naisella onkin tunteet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi