Miksi nainen ei tässä tapauksessa lopeta yhteydenpitoa minuun?
Ollaan tunnettu 4 vuotta, ensimmäiset 3 vuotta oli fwb-suhde. Hän kertoi vuosi sitten, että hän on rakastunut minuun. Seksiä ei ole sen jälkeen ollut minun päätöksestäni. Vieraillaan toistemme luona noin kerran viikossa, tehdään ruokaa ja jutellaan mukavia ja katsotaan leffoja ja sarjoja. On alkanut jotenkin ärsyttää tämä tilanne, koen että nainen takertuu minuun vaikka tietää, että meidän välillämme ei mitään tule olemaan. Siitä ollaan puhuttu.
Ikää hänellä on 35 vuotta, hän on lapseton ja haluaa lapsia, joten miksi ihmeessä hän viettää enää sekuntiakaan minun kanssani? Minä kyllä pidän hänen seurastaan, mutta minusta hänen olisi jo aika tehdä jotain tälle tilanteelle. Eihän se minun vastuullani voi olla lopettaa kyläilyjämme, koska minulla se takertuma ei ole, vaan hänellä. Jos minä lopetan yhteydenpidon, niin hän ei ole oppinut mitään ja päätyy uudestaan samaan tilanteeseen jonkun toisen miehen kanssa.
Kommentit (30)
Kannattas olla reilu naista kohtaan ja seuraavan kerran kun pyytää tapaamaan, kerrot kuinka asia on. Piste. Sinussa luulis olevan munaa, selkärankaa sanoa ettet voi tarjota hänelle mitä hän haluaa.
Vai pelkäätkö itse mitä itsellesi käy?
Se on naisen omalla vastuulla miten reagoi.
Onkohan nainen sittenkään ollut selvillä suhteen laadusta? Jos on vauvahaaveita, ei kolmikymppinen nainen jää vuosiksi panosuhteeseen. Nyt ei ole kerrottu kaikkea.
Ap on narsisti ja ns love avoidant. Hän projisoi omia pelkojaan ja tuntojaan naiseen.
Mulle tulee mieleen sanonta : du vill äta kakan och ha den kvar.
Kerrot että pidät hänestä mutta haluat kuitenkin eroon. jeesustelet haluamalla hänet pelastaa ja pitää pinnan yllä. Toikin on sairasta että seksistä kieltäydyt.
Sinä olet kyllä tavan talitintti.
Jos haluat hänet pelastaa ja et osaa sitä sanoa, niin näytä hänelle mitä olet täällä kirjoittanut ja miten sinulle on vastattu.
Siis mitä hvettiä.
Ollaan pantu 3 vuotta.
Nyt en enää anna, mutta katsellaan rennosti sarjoja ja leffoja ja jutellaan mukavia.
On varmaan ihan stanan mukavaa. Millainen pipipää sinäkin olet noin niinkuin miehenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naisen kirjoittama trolli
Niin on.
Kyseessä sama henkilö, jolta tulee näitä samalla kaavalla tehtyjä Porvoon avauksia lähes päivittäin.
Ensin kerrotaan tarina, sitten puntaroidaan asiaa monelta kantilta muutamilla lapsellisen tuntuisilla
kysymyksillä höystettynä.
Joo, ap:n tyyli on täysin tunnistettava. Vähän hölmön kertomuksn jälkeen yhtä hölmöä aprikointia tilanteesta.
On tässä nyt sen verran uutta, että se esiintyy miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä hvettiä.
Ollaan pantu 3 vuotta.
Nyt en enää anna, mutta katsellaan rennosti sarjoja ja leffoja ja jutellaan mukavia.
On varmaan ihan stanan mukavaa. Millainen pipipää sinäkin olet noin niinkuin miehenä?
Seksin harrastaminenhan varmasti auttaakin siihen, että hän ei enää olisi minusta niin kiinnostunut? Mitä oikein kuvittelet, että olisi parempi vaan jatkaa nussimista?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan nainen sittenkään ollut selvillä suhteen laadusta? Jos on vauvahaaveita, ei kolmikymppinen nainen jää vuosiksi panosuhteeseen. Nyt ei ole kerrottu kaikkea.
Avauksessa on kerrottu kaikki se, minkä se osaa ja parempaan se ei pysty.
Kyseessä on trolli
Niin on.
Kyseessä sama henkilö, jolta tulee näitä samalla kaavalla tehtyjä Porvoon avauksia lähes päivittäin.
Ensin kerrotaan tarina, sitten puntaroidaan asiaa monelta kantilta muutamilla lapsellisen tuntuisilla
kysymyksillä höystettynä.