Ajeleeko miehesi kainalokarvat?
Entä mulkun karvat?
Mun ex ajeli molemmat ja kyllä ällötti kun miehellä jota tapailen, rehottaa ainakin kainalokarvat :O
Kommentit (8)
En ole erityisen viehtynyt hien hajuun. Kyllä normaali suomalainen mies haisee paksujen kainalokarvojen kanssa hielle, vaikka kävisikin päivittäin suihkussa ja käyttäisi dödöä joka tappaa talossa ja puutarhassa. Haluan painaa pääni raikkaseen kainaloon iltaisin.
Posliini hän on kyllä alhaaltakin. On huomannut että saa paremmin poskipalveluita niin. ;-)
Ällöttää miehet joilla kainaloissa on hirveä ryijy..
Sanoin miehelle, joka valitti jatkuvasti hien hajusta, että kokeiles ajaa kainalot. Oli ihan ihmeissään tästä " tempusta" ja sen jälkeen huomattavasti tyytyväisempi :D. Karvattomat kainalot eivät haise niin pahasti edes hikisen päivän jälkeen, mutta jos karvat rehottaa niin haju on kamala vaikkei mitään tekisikään...:x
Toivoisin hänen ajelevan kainalokarvat, mutta ei sellasta miehet tee, kuulemma.
Alapäässä saa rauhassa munkin mielestä olla karvat.
Rintakehästä pidin silloin nuorena tosi paljon, kun oli sileä ja karvaton. Nyt siinäkin rehottaa jonkun verran rumia pitkiä karvoja, yök. Mutta tosi mies ei siis kuulemma karvoja ajele.
Hän on aina lyhentänyt niitä, ihan kuulemma hygienia syistä, kun joskus alkuaikoina sitä ihmettelin.
Kokonaan ei aja koskaan.
mme ollaan lähempänä neljää- kuin kahtakymmentä. " Nykyajan" miehet ovat vissiin kriittisempiä karvojensa kanssa.
kerran miehellä oli nivusleikkauksen takia posliini ja se oli niin järjettömän huvittava, että meitä nauratti ihan törkeesti joka kerta kun mies oli alasti :-DDD
Itse kyllä ajelen kainalo- ja säärikarvat sekä trimmaan alakerran siistiksi.
ja pallit ja kikkelipehkoa vähän siistii.
Joskus siistii kai alapään karvoja, jos kamalasti alkavat rehottaa. En ole niin pitänyt vahtia. Ihan sama mulle :)