Minkä ikäisenä miehet ovat kuumimmillaan?
Mietin jos mies pysyy hyvässä kunnossa ja huolehtii itsestään niin minkä ikäisenä miehet haluttuja naisille? Monet sanovat 30-40 vuotiaat.
Kommentit (93)
Kuumista kuumin näkemäni hottismies oli upeimmillaan vielä 43 -vuotiaana. Ihan oli kärsimystä katsella.
Vierailija kirjoitti:
25v - 35v on seksikkäin ikä. Yleensä yli 40v ei ole enää pantavan näköisiä.
Höpsis!
57-vuotiaana:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on tosi kuuma, on 26. Olen lähinnä hämärästi tietoinen siitä, että maailmassa ylipäätään on hyvännäköisiä miehiä. Olen itse 33.
Käsikopelolla tullut tähän tulokseen? Hyvä että täysi-ikäinen kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
20-100v
Ei eläkeläiset +65 enää .
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Kuumista kuumin näkemäni hottismies oli upeimmillaan vielä 43 -vuotiaana. Ihan oli kärsimystä katsella.
Semmoista se maalla on.
Maailman seksikkäin mies on Ernest Khalimov. Päätelkää siitä.
Jos kirjoittaisin romanttista fiktiota, laittaisin miespuolisen päähenkilön iäksi varmaan 28-38 v.
Vierailija kirjoitti:
25
Ketä hemmettiä kiinnostaa tuollaiset kakarat?! 😂
79 vuotta - se on keskimääräinen elinajanodote. Krematorion uunin lämpötila on koko tuhkauksen ajan vähintään 750 astetta.
Vierailija kirjoitti:
Jos kirjoittaisin romanttista fiktiota, laittaisin miespuolisen päähenkilön iäksi varmaan 28-38 v.
Ja kuka helvetti kysyi?
40 vuotias ei teistä valtaosaa kiinnosta!?
https://www.findance.com/uutiset/64830/chris-thor-hemsworth-taytti-40-v…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuka helvetti kysyi?
Kysyttiin missä iässä mies on kuumimmillaan. Vastasin. Eikö tuon vertaa löydy päättelytaitoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää itsestään huolta, että paino pysyy kurissa. Kalja ei pöhötä. Kaikenikäisistä löytyy kuumia miehiä.
Ei kukaan papparainen ole kuuma!
Riippuu tyypistä