Minkä ikäisenä miehet ovat kuumimmillaan?
Mietin jos mies pysyy hyvässä kunnossa ja huolehtii itsestään niin minkä ikäisenä miehet haluttuja naisille? Monet sanovat 30-40 vuotiaat.
Kommentit (93)
25v - 35v on seksikkäin ikä. Yleensä yli 40v ei ole enää pantavan näköisiä.
Ikä ei ole, mutta jos se on Wolverine!
16-20v.
Tuon jälkeen se laskee. 40+ ei ole enää hottis.
Mun mies on tosi kuuma, on 26. Olen lähinnä hämärästi tietoinen siitä, että maailmassa ylipäätään on hyvännäköisiä miehiä. Olen itse 33.
Riippuu ihmisestä. Esim Ronaldo tai Brad Pitt olivat kuumimmillaan 20+ -vuotiaina. Ronaldo on jo nyt ihan kauhean näköinen. Ja Pitt muuttui kauheaksi jo alta viisikymppisenä.
Mutta yleisesti siinä 35-40-vuotiaana.
Jos pitää itsestään huolta, että paino pysyy kurissa. Kalja ei pöhötä. Kaikenikäisistä löytyy kuumia miehiä.
30 hujakoilla koska pontessi on silloin kovimmillaan.
Kauneus on katsojan silmissä. Olen 60+ nainen ja viisikymppiset miehet näyttävät oikein hyviltä.
36-38. Vuosikausien ajan googlailin kuumia miehiä, tuo oli aina heidän ikänsä. 38 jälkeen tapahtui joku rysähdys, jopa Hollywoodissa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan 30-50 välillä. Sen jälkeen osa on jo vähemmän hottis, paikat roikkuu ja askel vaappuu. Ihan nuoret taas ei viehätä näin aikuisena. Söpöjä ovat, mutta eivät varsinaisesti seksikkäitä.
Kaljuuntuva setämies, jonka nenästä ja korvista kasvaa karvaa, on sinusta hottis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan 30-50 välillä. Sen jälkeen osa on jo vähemmän hottis, paikat roikkuu ja askel vaappuu. Ihan nuoret taas ei viehätä näin aikuisena. Söpöjä ovat, mutta eivät varsinaisesti seksikkäitä.
Kaljuuntuva setämies, jonka nenästä ja korvista kasvaa karvaa, on sinusta hottis?
Ei kaikki setämiehet kaljuunnu. Nenä ja korvakarvat pysyy kurissa säännöllisellä siistimisellä.
Kyllä se 16v pojalla on halut sellaiset, ettei itseään hallitse. Haluaisi panna vaikka heinäseivästä. Siitä se sitten laskee. 25v on sellainen ikä, että siitä sitten pikku hiljaa halut vähenee, mutta 40v asti on melko viriili. Sitä en tiedä mikä on naisten kannalta hyvä ikä.
Vierailija kirjoitti:
No sehän riippuu omasta iästä. Itse olen 48 v ja kuumia on nyt minusta n. 50 vuotiaat hyvässä kunnossa olevat miehet. Alle 35 vuotiaat on ihan lapsia minun silmissä. Ne voi olla komeita kyllä, mutta kuumia ei sentään.
Mä olen 47 ja mun mielestä just päin vastoin.
Tuohon on vaikea vastata. Nuorena mies on taitamaton, 4-kymppisenä mikään ei riitä, 6-kymppisenä huomaavaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on tosi kuuma, on 26. Olen lähinnä hämärästi tietoinen siitä, että maailmassa ylipäätään on hyvännäköisiä miehiä. Olen itse 33.
Osaako hän vielä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
16-25 v
Lapsi.
Tutustupa uudestaan ihmisen ikäkausiin.
Vierailija kirjoitti:
30 hujakoilla koska pontessi on silloin kovimmillaan.
Se on kylläkin kovimmillaan 12-20v.
Kaupassa tänään noin 40-50 v miehen kanssa katseet kohtasivat.......... ai että.
N50
+40